Thread monitoring, bug of geen bug?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 08/12/08, 16:30

Christophe schreef:Mwarf jij bent de bug Greg !!! Hihhiihih

Houthakker schreef:Als ik meedoe, geen problemen maar aan de andere kant de onderwerpen waarvoor ik tevreden ben om de berichten te lezen, word ik niet gewaarschuwd, ook al wordt aangegeven dat ik ze volg ...


Nou dat is heel normaal en ik zou zeggen: nog steeds gelukkig!

Stel je voor dat de server elke dag moest verzenden:

Aantal leden * aantal nieuwe berichten = ruwweg: 100 * 7000 = 700 berichten per dag !!!

U zult me ​​vertellen dat de 7000 leden niet elke dag slagen, maar in principe is dat het ...

Bovendien zou je veel onderwerp-e-mails ontvangen die je niet of helemaal niet interesseren ... Ik zie het punt niet ...

Dus als je meldingen van een onderwerp wilt ontvangen, schrijf dan in ieder geval een bericht over dit onderwerp!

Sorry, ik dacht dat het zo duidelijk was dat het niet gespecificeerd moest worden ...
Uh ... daar heb je last van, Tof! :schok:

Ik schreef hierboven :"zelfs als is aangegeven dat ik ze in de gaten houd" wat uiteraard betekent dat ik het vakje "Monitor dit onderwerp" heb aangevinkt ... 8)
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 220-gasten