De "grappige" Comedy Club

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 03/12/21, 16:42

Het web staat vol met getuigenissen die de oprit van geneesmiddelenbewakingsstatistieken niet zullen overschrijden : Cry:

1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 28/12/21, 11:34

Het maximum : Arrowd:

ABC2019 schreef:- "Ik heb nog geclaimd om mijn mening te confronteren met de realiteit ”
gezondheids-vervuiling-preventie / begrip-vaccins-en-wetenschappelijke-advies-doelstellingen-t16933-2140.html # p482294
Ah dat is dom, je had een "afreageren"! Beeld Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: De "grappige" Comedy Club




par Remundo » 28/12/21, 16:24

Obamot schreef:Het web staat vol met getuigenissen die de oprit van geneesmiddelenbewakingsstatistieken niet zullen overschrijden : Cry:

mijn 87-jarige vader

zijn eerste Astrazeneca: 15 dagen aanhoudende zwarte stippen in het gezichtsveld.

Gelukkig zijn ze weg.

Haar arts nam dit licht op.

Ik ondervroeg mijn vader: hij heeft deze symptomen nog nooit in zijn leven gehad.

Later hoorden we dat Zenecaca het veneuze systeem blokkeerde, ik denk dat hij "mini-oculaire trombose" had

Ik ben geen dokter, maar ik ook niet. We hebben geluk, het gaat goed met mijn vader ondanks deze shit die we met zijn timide toestemming hebben geïnjecteerd, maar noch zijn overtuiging, noch met geïnformeerd medisch advies ...

Ik had hem geadviseerd de vaccinatie niet te doen, maar hem vrij te laten. De dokter duwde de zaak en mijn vader gedroeg zich te goed, en waardeloze Zenecaca macchin ...

Uiteraard geen toename van de statistieken van bijwerkingen.
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 28/12/21, 17:11

Zoals ze zeggen, zullen we het nu moeten doen met

Er zijn een aantal keuzes mogelijk (kunnen gecombineerd worden omdat er geen contra-indicatie is):

=> voortzetting van herinneringen (tijdens het bidden ...)

=> preventie met versterking van het immuunsysteem.

In de 2e therapeutische strategie (en vooral als het vaccin wordt uitgesloten) die op zijn leeftijd noodzakelijk is, zou ik hem een ​​volledige biocheck door Unilabs laten doen (aangezien het laboratorium advies geeft over suppletie en ook waardevolle voeding) maar het is gepast om onmiddellijk aanvullen (zelfs als de proefpersoon niet ziek is) met 3 mg vit C per dag (ja 000g verdeeld in kleinere doses, in de winter - deze dosis is te wijten aan de leeftijd, het dient als een katalysator - we kunnen naar 3g gaan buiten het koude seizoen). En dan de grote klassiekers: magnesium (vooral als hij krampen heeft, zullen ze verdwijnen) selenium (essentieel tegen covid) vitamine “D” (2 IE/dag) zink, omega-500 zuren... (molo met zuren omega-3 , ze zijn nodig om de -6 goed te metaboliseren maar ze versterken de ontstekingseffecten, die bij je vader zo laag mogelijk moeten worden gehouden en het risico op microtrombose., en van andere ontstekingsoorzaken zijn ze bekend: geen of zeer weinig geraffineerde suiker, heel weinig granen behalve rijst, een beetje hard in het begin omdat we last hebben van een verslaving aan suiker/s).

Een teveel aan suiker in het bloed is schadelijk bij microtrombose, omdat het slecht geneest. Ik sta nogal versteld van het “snelle” herstel van zijn ogen, want hoe ouder je wordt, hoe langzamer het herstelproces.

Voorzie 1 doos HCQ + Az, gewoon om op voorraad te hebben.

Heb een goede dokter.

Ik twijfel er niet aan dat u als wijs persoon hiermee bekend bent (en dat eventuele comorbiditeiten naar beste kunnen worden opgevangen). Maar ik herinner het me voor alle praktische doeleinden. Want het bovenstaande is niet specifiek voor de bestrijding van covid, maar voorziet in basisbehoeften (die dan een afweerreactie tegen alle ziekteverwekkers mogelijk zullen maken. (Voor de geïnteresseerden en als het kan helpen).
2 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 29/12/21, 16:32

de "goede" niet-vaccinalistische artsen, het loopt niet de straat op, maar eerder het omgekeerde.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De "grappige" Comedy Club




par GuyGadeboisTheBack » 29/12/21, 16:44

Janic schreef:de "goede" niet-vaccinalistische artsen, het loopt niet de straat op, maar eerder het omgekeerde.

Wat is de keerzijde van een straat?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 29/12/21, 17:04

Wat is de keerzijde van een straat?
het is een euro! : Cheesy:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De "grappige" Comedy Club




par ABC2019 » 29/12/21, 17:20

een petitie om te tekenen...

https://www.europarl.europa.eu/petition ... -COVID-19-



als je tekent, zal de indiener blij zijn, maar postuum: hij is net op 53-jarige leeftijd overleden aan covid, ervan overtuigd dat hij niets te vrezen heeft.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De "grappige" Comedy Club




par GuyGadeboisTheBack » 29/12/21, 19:50

Nog een kont om op de rug van de robot te doen ... geen limiet aan zijn vuiligheid. :onheil:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 29/12/21, 20:35

ABConnardou »29/12/21, 18:20 uur
een petitie om te tekenen...
https://www.europarl.europa.eu/petition ... -COVID 19-
als je tekent, zal de indiener blij zijn, maar postuum: hij is net op 53-jarige leeftijd overleden aan covid, ervan overtuigd dat hij niets te vrezen heeft.
en super klootzak slaat nog een keer toe. Dwaas op een dag, altijd dwaas, verstandelijk gehandicapt!
Tijdens de laatste oorlog was er ook verzet tegen het nazisme en sommigen stierven eraan, ... ervan overtuigd dat ze niets te vrezen hadden. Kan er meer oplichterij zijn dan dit oplichterij?
2 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 275-gasten