De "grappige" Comedy Club

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 09/09/21, 09:17

ABC2019 schreef:Ik lees ze niet meer, maar gezien de lijst met namen die reageerden, denk ik dat ze zich beledigd voelden

AD 44 schreef:Goedenavond (of welterusten...),

Waarom niet afmelden (of vragen om u af te melden [...]

Zou dat niet beter zijn?
JA...! Is het uiteindelijk niet zo'n slecht idee om deze eindeloze overweldiging te stoppen?
Als ze beweren “stop met ons te lezen”, of voel “nutteloos" waarom willig je hun verzoek niet in?

Couïc: rekeningsluiting?

Zoals Christophe al had gedacht, konden we dus het effect zien op de andere ‘grappige’ mensen na een ‘eerste voorbeeld”, en kijk of de opkomst weer zou stijgen. Voor zover ABC2019 zelf desinteresse claimt en zelfs AD44 dit suggereert, waarom zouden we dan niet beginnen met het verwijderen van het account van ABC2019 op hun verzoek?

Hij zou er niet eens onrecht door aangedaan worden aangezien hij meermaals liet blijken dat hij genoeg had van minachting... : Twisted:
Dernière édition par Obamot de 09 / 09 / 21, 09: 40, 3 keer bewerkt.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 09/09/21, 09:39

De JOGGER is agressief maar netelig!
en grappige mensen zijn dom en leugenaars! wat is erger?
bovendien zijn ze dat niet, in plaats van ze grappig te noemen; Ik stel de Daltons voor met de kleine grommende zizi bekend als Jack, de grote onnozele van Averell ABCon, de andere twee om uit te kiezen, en de jongste Yves bekend als Rantanplan, meestal in hun staatsgevangenis... mentaal! : Cheesy: : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 09/09/21, 09:44

Janic schreef:
De JOGGER is agressief maar netelig!
en grappige mensen zijn dom en leugenaars! wat is erger?
bovendien zijn ze dat niet, in plaats van ze grappig te noemen; Ik stel de Daltons voor met de kleine grommende zizi bekend als Jack, de grote onnozele van Averell ABCon, de andere twee om uit te kiezen, en de jongste Yves bekend als Rantanplan, meestal in hun staatsgevangenis... mentaal! : Cheesy: : Cheesy:
Laten we niet oneerlijk zijn, aangezien ze het suggereren, minachting tonen, waarom zouden we degenen die beweren dat ze het “beu” zijn niet “ontlasten” door hun account te sluiten: na een verzoek herhaald en even vasthoudend als overtuigend? : Twisted:

Omdat we daar ons leven ook niet gaan doorbrengen, wordt het na een tijdje vermoeiend, Laten we aan dit verlangen gehoor geven, anders loop je het risico alle anderen te zien vertrekken: de rest van ons, vanwege eindeloze overweldiging: dat is de echte teleurstelling! Het echte gevaar! Ik ben heel serieus!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 09/09/21, 09:56

obamot
Laten we niet oneerlijk zijn, aangezien ze het suggereren, minachting tonen, waarom zouden we degenen die beweren dat ze het “beu” zijn niet “ontlasten” door hun account te sluiten: na een herhaald verzoek dat even aandringend als overtuigend is?
het is onwaarschijnlijk, anders zou Christophe de Joggers die door de grote onnozele zijn uitgevonden al hebben ontslagen, zoals de grappige, niet grappige, en de forum kon de sleutels onder de deurmat leggen. Ik stelde voor om elke keer verder te gaan om te zien of relaties verbeteren of niet, waarbij ABCon het meest betrokken was op het moment dat hij dan zijn hersenen kon laten rusten (sic), vanaf hier in ieder geval! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 09/09/21, 10:10

Ah ja, maar dan bereiken geesten en hersenen hun verzadiging...

De frustratie is zelfs onder de mods voelbaar geworden...

Het echte “probleem” is beter geïdentificeerd...

Het is dus niet meer hetzelfde: vooral omdat hij het is die herhaalt, had hij ook gezegd dat hij ging vertrekken.

Er komt een tijd dat we verantwoordelijkheid moeten nemen: ik roep op tot verantwoordelijkheid...!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 09/09/21, 10:25

obamot
je hebt gelijk, maar tegelijkertijd zijn al deze controverses, die vooral rond covid draaien, ook wat de site voor Christophe draaiende houdt, ook al vermindert dit de interesse ervan! Een wreed dilemma!
Hij kon al alle covid-onderwerpen naar één enkel COVID-onderwerp brengen en de andere blokkeren, en nieuwe verbieden die de pagina zouden bevrijden forum voor andere onderwerpen en dus hun interesse voor recente lezers
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: De "grappige" Comedy Club




par Rajqawee » 09/09/21, 10:28

Janic schreef:obamot
je hebt gelijk, maar tegelijkertijd zijn al deze controverses, die vooral rond covid draaien, ook wat de site voor Christophe draaiende houdt, ook al vermindert dit de interesse ervan! Een wreed dilemma!
Hij kon al alle covid-onderwerpen in één enkel COVID-onderwerp samenbrengen en de andere blokkeren, waardoor de pagina vrij zou komen forum voor andere onderwerpen en dus hun interesse voor nieuwe lezers!


Ik heb hem een ​​paar maanden geleden in PM voorgesteld om drie onderwerpen aan te maken:

COVID-19: Epidemische gegevens en overheidsmanagement (ter bespreking van de pas, avondklok, actuele epidemische cijfers, etc.)

COVID-19: Vaccins en vaccinatie (om de huidige gegevens over dit specifieke punt te bespreken)

COVID-19: Onderzoek naar de ziekte (mogelijke behandelingen, patiëntenzorg, sequencing)

Wat, denk ik, vrijwel de thema's omvatte.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 09/09/21, 10:32

Ik heb hem een ​​paar maanden geleden in PM voorgesteld om drie onderwerpen aan te maken:

COVID-19: Epidemische gegevens en overheidsmanagement (ter bespreking van de pas, avondklok, actuele epidemische cijfers, etc.)

COVID-19: Vaccins en vaccinatie (om de huidige gegevens over dit specifieke punt te bespreken)

COVID-19: Onderzoek naar de ziekte (mogelijke behandelingen, patiëntenzorg, sequencing)

Wat, denk ik, vrijwel de thema's omvatte.
behalve dat het meteen in een lolly zou veranderen! :onheil:
zolang je poep op de wc-pot hebt, kun je net zo goed maar één toilet hebben en deze klassieke stimulans toevoegen: "Laat dit toilet bij vertrek net zo schoon achter als bij binnenkomst"
Dernière édition par Janic de 09 / 09 / 21, 10: 36, 1 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 09/09/21, 10:35

En dus niets belet u om beide te doen : door om meer ernst te vragen, oké, laten we dan gaan: piepen!

Daar: ik frame! :onheil: het zijn niet langer alleen hun berichten die onleesbaar worden, MAAR ALLEMAAL...!

Deze man veroorzaakt zo'n overstroming dat deze de hele wereld binnendringt forum, het is Dedelco x2 (hoewel wat Dédé plaatste interessanter was)
Dernière édition par Obamot de 09 / 09 / 21, 10: 41, 1 keer bewerkt.
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: De "grappige" Comedy Club




par Rajqawee » 09/09/21, 10:39

Janic schreef:
Ik heb hem een ​​paar maanden geleden in PM voorgesteld om drie onderwerpen aan te maken:

COVID-19: Epidemische gegevens en overheidsmanagement (ter bespreking van de pas, avondklok, actuele epidemische cijfers, etc.)

COVID-19: Vaccins en vaccinatie (om de huidige gegevens over dit specifieke punt te bespreken)

COVID-19: Onderzoek naar de ziekte (mogelijke behandelingen, patiëntenzorg, sequencing)

Wat, denk ik, vrijwel de thema's omvatte.
behalve dat het meteen in een lolly zou veranderen! :onheil:
zolang je poep op de wc-pot hebt, kun je net zo goed maar één toilet hebben en deze klassieke stimulans toevoegen: "Laat dit toilet bij vertrek net zo schoon achter als bij binnenkomst"


Ik zeg tegen mezelf dat één onderwerp teveel is. Het zal 3000 pagina's tellen, er zullen uitwisselingen plaatsvinden over twee thema's, enz.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 304-gasten