De "grappige" Comedy Club

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: De "grappige" Comedy Club




par GuyGadeboisTheBack » 28/01/22, 19:53

Janic schreef:GuyGadeboisLeRetour »28/01/22, 19:22

Persoonlijk, als ik deel uitmaakte van de doelgroep en een analyse me vertelde dat ik dit virus bij me had, zou ik niet wachten, ik zou me laten vaccineren in plaats van kanker te riskeren en zwaar en vaak ineffectief moeten ondergaan... Er is geen beeld.
er moeten antivirale middelen zijn om dit virus te elimineren!

Vraag het aan Pfizer of GSK...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: De "grappige" Comedy Club




par GuyGadeboisTheBack » 28/01/22, 21:11

cidofovi
bijwerkingen
Misselijkheid, braken, asthenie, huiduitslag, uveïtis, iritis, proteïnurie, nierfalen, hematologische aandoeningen zoals neutropenie.
(wiki)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 29/01/22, 09:14

GuyGadeboisLeRetour »28/01/22, 22:11

cidofovi
bijwerkingen
Misselijkheid, braken, asthenie, huiduitslag, uveïtis, iritis, proteïnurie, nierfalen, hematologische aandoeningen zoals neutropenie.
bla! De dagelijkse treintrein in het kort! : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1320

Re: De "grappige" Comedy Club




par pedrodelavega » 30/01/22, 15:45

GuyGadeboisLeRetour schreef:Persoonlijk, als ik deel uitmaakte van de doelgroep en een analyse me vertelde dat ik dit virus bij me had, zou ik niet wachten, ik zou me laten vaccineren in plaats van kanker te riskeren en zwaar en vaak ineffectief moeten ondergaan... Er is geen beeld.

als je het virus bij je hebt, is het te laat.
Daarom wordt deze vaccinatie aanbevolen voor 11-14-jarigen.
1 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1320

Re: De "grappige" Comedy Club




par pedrodelavega » 30/01/22, 15:57

Obamot schreef:U heeft nog steeds geen nieuwe onderzoeken ingediend die zouden bewijzen dat het vaccin veiliger zou zijn.

Het oordeel van de HAS is gebaseerd op de evolutie van de wetenschappelijke kennis. Daarom werken ze sommige beoordelingen bij.

Obamot schreef:En dus heeft professor Raoult volgens de doctrine geen ongelijk, aangezien hij erop aandringt de kinderen VOOR de eerste geslachtsgemeenschap te vaccineren, op een leeftijd waarop men kan denken dat ze er nog geen hebben gehad.
Ja, zoals de HAS aan het begin van haar rapport definieerde. Zoals overal waar dit vaccin wordt gebruikt...
Capture.JPG
Capture.jpg (112.82 KB) keer bekeken 1157
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 30/01/22, 23:12

Nee, je kunt je rookgordijn behouden, waarvan het doel de zoveelste VERDERE poging is om er niet als een idioot uit te zien.

Dat is klaar. Zoals ik al zei TDC, de HAS heeft niets gedaan, ze zijn tevreden om te zeggen dat het nodig is om VR de eerste geslachtsgemeenschap te vaccineren, wat het gedetecteerde risico tot nul reduceert, omdat er dan geen sprake is wat je hebt gemist omdat je niets begrijpt, ineens jouw post maakt ons niet uit, altijd naast het bord. Het is al meer dan tien jaar aan de gang, als je maar een brein had... Dat is ook gebeurd...

Sorry, maar ik heb geen tijd om op je onzin te reageren.

Dank je en tot ziens !
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1320

Re: De "grappige" Comedy Club




par pedrodelavega » 31/01/22, 07:03

Obamot schreef: de HAS deed niets, ze zeggen alleen dat je moet vaccineren VOOR de eerste geslachtsgemeenschap,

Neen. Daar zijn ze niet tevreden mee. Het rapport is 23 pagina's. : Roll:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 31/01/22, 09:11

pedoabcon
als je het virus bij je hebt, is het te laat.
Daarom wordt deze vaccinatie aanbevolen voor 11-14-jarigen.
wat een enorme onzin! Sinds wanneer is het te laat voor EEN virus?
De HAS zijn onderaannemers van BP geworden om het bedrijf te runnen en u leeft ervan! :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 31/01/22, 23:11

pedrodelavega schreef:
Obamot schreef: de HAS deed niets, ze zeggen alleen dat je moet vaccineren VOOR de eerste geslachtsgemeenschap,

Neen. Daar zijn ze niet tevreden mee. Het rapport is 23 pagina's. : Roll:
Maar ja, dat is het peperroquet! : Mrgreen:
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1320

Re: De "grappige" Comedy Club




par pedrodelavega » 01/02/22, 18:58

Janic schreef:pedoabcon
als je het virus bij je hebt, is het te laat.
Daarom wordt deze vaccinatie aanbevolen voor 11-14-jarigen.
wat een enorme onzin! Sinds wanneer is het te laat voor EEN virus?

Vanwege dit:
https://www.cancer-environnement.fr/610 ... A9miologie
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 337-gasten