Le forum is het te gecompliceerd?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: The forum is het te gecompliceerd?




par Christophe » 27/05/16, 10:49

Obamot schreef:Maar wat ons vooral opvalt zijn ‘opties’ waar niemand ooit om heeft gevraagd, en die regelmatig worden toegevoegd!


Welke alstublieft?

Obamot schreef:Van daaruit beweer ik dat een "continuïteitslijst" (met slechts één txt-lijst per onderwerp) het enige hulpmiddel is (standaard) dat MIST en dat - als je verkeer op een beredeneerde en efficiënte manier op een gegeven en PRECISE manier wilt genereren plaats van convergentie – zou zeer geschikt zijn om beschikbaar te maken!!!


Ja ja de lijst met 150 berichten. Ik weet dat je het mist en ik beloof dat ik een truc zal vinden om het terug te plaatsen!

Geef me even de tijd, ik ben net klaar met het bijwerken van de site! Over het: bistro / express-your-talent-and-your-ideeën-on-site-t14753.html

Standaard zou het daarom aan het phpBB-team moeten worden voorgesteld...Ik heb al meer dan 20 extensies toegepast op de nieuwe forums! Recente onderwerpen zijn een extensie...het is niet native!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: The forum is het te gecompliceerd?




par Obamot » 27/05/16, 11:02

Uitstekend Christoffel! Uitstekend...

Over voor de standaardpresentatie 'Lijst', de 'bellen" in de kantlijn zijn te imposant:
— voor een "lijst"-formaat met een enkele regel tekst: Is er niet iets heel kleins (?), anders plaatsen we niets, want als het "laatst geplaatste onderwerpen" zijn, is dat eerlijk gezegd niet nodig (we weten door standaard dat het "ongelezen" is)
— we kunnen het eenvoudiger maken, omdat bovendien een onderwerpregel "lu"verandert in principe automatisch van kleur: het is dus "stilzwijgend" en licht als uitvoering... allemaal goed...

Maar ik ben onder de indruk van jouw vermogen om de kern van het probleem te begrijpen! Wauw!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: The forum is het te gecompliceerd?




par Christophe » 27/05/16, 11:15

Het enige wat ik uit deze lijst kan verwijderen zijn aanduidingen als "door izentrop » 16 mei 2016, 19:50 uur » in Maatschappij en Wijsbegeerte" de rest is functioneel, aan de paginering zal er niet veel veranderen.. .
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: The forum is het te gecompliceerd?




par Obamot » 27/05/16, 11:20

doe wat je wilt / (of je kunt het afhankelijk van phpBB) het is EXTRA! Het doel is om een ​​"Lijst" te hebben (één item per onderwerp)

trouwens, ik heb het net gecontroleerd, het gaat van "ongelezen"(in rood) naar "lu" in het blauw (dus het is impliciet, meer hoeft u niet te doen)
Dernière édition par Obamot de 27 / 05 / 16, 11: 22, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: The forum is het te gecompliceerd?




par Christophe » 27/05/16, 11:22

Ik heb het over de bestaande lijst "Recent onderwerp"...

Van de ander begreep ik dat ik het zo simpel mogelijk moest maken.
In de tussentijd kun je de RSS-feed gebruiken zoals ik hierboven adviseerde: feed.php
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: The forum is het te gecompliceerd?




par Obamot » 27/05/16, 11:23

zoals jij wilt/kan voor anderen

waar het om gaat is dat"Nieuwe berichten sinds uw laatste bezoek" ofwel DE standaardlijst (150 berichten) en één item (1 enkele regel zo kort mogelijk, onderwerpgedeelte)
► Show text
Dernière édition par Obamot de 27 / 05 / 16, 11: 43, 3 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: The forum is het te gecompliceerd?




par Obamot » 27/05/16, 11:28

we gaan van een complexe naar verfijnde vorm (van links naar rechts):

image.jpeg
image.jpeg (36.07 KB) keer bekeken 2399


... degenen die hun dagen willen doorbrengen met dr. naar links. [...] : Mrgreen: : Cheesy: : Mrgreen: [...] Goed voor hen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: The forum is het te gecompliceerd?




par Christophe » 27/05/16, 11:45

Ach, als de econologie maar de slagkracht van nutella had...

Obamot schreef:Goed voor hen.


Ah, dat zeg je ook in Zwitserland? Ik had deze uitdrukking nog nooit gehoord voordat ik in België aankwam...

ps: heb deze schone potten hier nog niet gezien...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: The forum is het te gecompliceerd?




par Obamot » 27/05/16, 13:21

Christophe schreef:Ach, als de econologie maar de treffende kracht had van [...]...
In de tussentijd is het misschien al mogelijk om het volgende om te keren:
- "Recente ongelezen onderwerpen voor leden"
van met:
- "Nieuwe berichten sinds uw laatste bezoek" (zoals "nieuwe standaardkeuze")

Het is niet al te veel werk (aangezien we daar naartoe gaan)! En aangezien de inhoud van het eerste impliciet een integraal onderdeel is van het tweede.

Christophe schreef:
Obamot schreef:Goed voor hen.


Ah, dat zeg je ook in Zwitserland? Ik had deze uitdrukking nog nooit gehoord voordat ik in België aankwam...
► Show text
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: The forum is het te gecompliceerd?




par chatelot16 » 27/05/16, 13:48

Ga niet te snel! je maakt weer een titel met te veel woorden, een teken dat het niet samengaat: "Tuinieren, moestuin, vijvers en zwembad"

de 2 samenvoegen forum omgaan met tuinieren is duidelijk een goede zaak... het mixen van vijver en zwembad is discutabel

een titel tuin en cultuur, dit kan worden begrepen: dit zijn 2 verwante woorden en het associëren ervan laat zien dat we het zowel over het amateuristische als het productieve aspect willen hebben

bassin en zwembad voor mij gaat het meer om waterzuivering en sanitaire voorzieningen... maar laat het ondertussen zoals het is
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 172-gasten