Maak er geen grapjes over!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 28/08/08, 19:22

Oh ja, dat doet me denken aan Albert van Monaco (shit is hij nu koning of niet?) die ruim €100 per jaar ontvangt aan... landbouwsubsidies van het GLB...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 28/08/08, 19:27

Christophe schreef:Oh ja, dat doet me denken aan Albert van Monaco (shit is hij nu koning of niet?) die ruim €100 per jaar ontvangt aan... landbouwsubsidies van het GLB...


Bébert de Monac' zal nooit koning worden, mijn kleine totof!
Monaco is een vorstendom!
Gelukkig hebben we in België het Koningsplein waar we onze weg kunnen vinden... : Lol:

Ik wist niet dat de Monegaskische landbouw zo ontwikkeld was :schok:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/08/08, 21:37

In België zouden ze 1136,67 euro ontvangen. maar het verbaast me dat ze geen onafhankelijke status hebben, deze goede mensen (want dan is het een kwart!)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 28/08/08, 21:40

elephant schreef:In België zouden ze 1136,67 euro ontvangen. maar het verbaast me dat ze geen onafhankelijke status hebben, deze goede mensen (want dan is het een kwart!)


Persoonlijk had ik het voor België niet over mensen als Prad Bitt en "grote lippen" Angelina Jolie.
Ik had het over andere rijke mensen met meerdere vrouwen.
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 29/08/08, 22:07

Christophe schreef:Oh ja, dat doet me denken aan Albert van Monaco (shit is hij nu koning of niet?) die ruim €100 per jaar ontvangt aan... landbouwsubsidies van het GLB...


Welke oppervlakte heeft een bloempot ook alweer???? Goed betaald per m²! : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/08/08, 23:21

Nee, hij bezit honderden hectaren... geëxploiteerd door moderne deelpachters...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 292-gasten