HVB en wetgeving

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 20/11/05, 21:23

Wat betreft de kandidatuur van Bové heb ik nog steeds ernstige twijfels. Hij werd een maand of twee geleden uitgenodigd voor Christine Ockrent en hij kalmeerde de hoop door te zeggen dat hij nog ver verwijderd was van een aanvraag die hem niet per se interesseert.

Droom dus niet te veel. :(
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 20/11/05, 23:34

André, de boekhouding voor het tellen van werklozen, begon in de jaren zeventig; volgens seizoensvariaties zeggen ze. In Frankrijk zijn er nogal wat werklozen, die een baan zoeken op basis van hun kwalificatie en die niet kunnen vinden; anderen zijn geregistreerd als werkloos en doen klusjes "to the black" om rond te komen; er zijn ook veel weerzinwekkende mensen, nergens ingeschreven en gaan niet in op statistieken.
Persoonlijk heb ik sinds 74 altijd gestemd, maar ik heb mij van stemming onthouden in de tweede ronde van de laatste presidentsverkiezingen; Ik zou berouw hebben gehad en nota hebben genomen van politieke acties sinds ...
"Belt tightening" wordt wereldwijd gedaan om mensen tot slaaf te maken. Zelfs in Frankrijk passen we toe, we vissen op Amerikaanse methoden. Al deze beperkingen op vrijheid en het recht op werk worden langzaam, onmerkbaar voor de meeste mensen gedaan, maar zeker (hoewel de laatste jaren iets gewelddadiger); wanneer dit generaties lang wordt gedaan, wordt het duidelijk dat sommige tijdelijke mensen dit doel niet willen, aangezien het zich ontwikkelt volgens een langzaam maar onvermijdelijk proces. Ik laat je nadenken over de aard van de ontwerpers ...
Voor belastingen, zoals ik u al schreef, zijn we ook goed bediend in Frankrijk: btw op alle transacties, gemeentelijke, departementale, regionale, nationale belastingen, voortdurend in ontwikkeling voor de middenklasse, onroerend goed dat stijgt ( en niet alleen in bepaalde buitenwijken ...) voor 20 jaar. Europa prikt ons ook op staatsniveau en herverdeelt het in andere sectoren; ons probleem met Europa is dat het voor politici zo complex is dat alle teksten zijn bedacht door hoge ambtenaren in hun citadel, die nooit een mandaat van de bevolking hebben gekregen; en als we zeggen dat genoeg genoeg is, denken ze dat we hen beledigen of dat we achterlijk zijn.
Maar wacht even, André, er komt een nieuwe belasting op: 10 cent per vat olie, dus ontnomen aan alle consumenten in de wereld; ten voordele van een regering van de Verenigde Naties, die dan een versterkt budget zal hebben voor het uitvoeren van noodmaatregelen in de wereld, gezondheid en ook voor het herstel van de orde (de wereldorde, gedicteerd door wie? Altijd denken ...)
Gegyx (pittige poncif-denker)
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 221-gasten