Gelukkige verjaardag...forum !

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Colmant
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 05/09/06, 10:40
Plaats: vaucluse




par Colmant » 27/11/06, 11:57

exponentiële groei??
+ wij zijn gek...
+ wij bedenken
zelfs als er parasieten zijn.
gefeliciteerd allemaal
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 27/11/06, 12:03

gegyx schreef: Onder hen zijn er misschien 25 blikjes.
Die al pup doen in hun lokalisatie,
of wie gaat het binnenkort doen ...


Ik zag dat...nieuwe bots die erin slagen het beveiligingssysteem te omzeilen dat zes maanden geleden werd ingevoerd...Nou, zolang ze maar geen spam versturen op de forum Ik maak me geen zorgen... Het was veel erger toen ik geen beschermingssysteem had opgezet...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 27/11/06, 12:06

Colmant schreef:exponentiële groei??
+ wij zijn gek...
+ wij bedenken
zelfs als er parasieten zijn.
gefeliciteerd allemaal


Uh, het is daar niets exponentieels... het vordert, het is al zo... anders is de pb met de parasieten dat sommige steken... soms zonder het te beseffen...

Zo niet, wat denkt u dan van het maken van een chronologisch artikel over de belangrijkste ontwikkelingen op de site sinds 2003? Nuttig of nutteloos?
0 x
Colmant
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 05/09/06, 10:40
Plaats: vaucluse




par Colmant » 27/11/06, 14:52

Nou, ik was een antwoord aan het schrijven, en toen zapte ik... en niets,
oke ik begin opnieuw
bedankt Christophe
Als ik spam en allerlei soorten ware heb verzonden, excuseer mij, dan is dat zonder medeweten van mijn eigen vrije wil
voor het andere ongedierte dat steekt...ideeën is het doel van het spel om ze te delen, geloof ik.

Voor de kwestie van de evolutie van de site denk ik dat het goed is om een ​​synthese te maken,
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 27/11/06, 14:58

Oké, ik zal erover nadenken...
0 x
Pyvesd
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 70
Inschrijving: 24/11/06, 18:44
Plaats: Bordeaux




par Pyvesd » 27/11/06, 23:28

gegyx schreef:
Christophe schreef:We hebben 3000 geregistreerde leden

3080 nu
Cristobal, zie de laatste 30 geregistreerde leden.
Onder hen zijn er misschien 25 blikjes.
Die al pup doen in hun lokalisatie,
of wie gaat het binnenkort doen ...


hep, uh ik, er zijn er een paar in de laatste 30 en niet één is een bot (nou, ik denk niet : Cheesy: )
hoe zien we anders de geregistreerde ???

uh, Christophe c mogelijk om 2 accounts samen te voegen? Packe g heeft eindelijk het e-mailadres gevonden dat ik gebruikte voordat ik me opnieuw registreerde... :?

: Idee: En een gelukkige verjaardag forum !!! : Idee:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 02/12/06, 00:19

Nou, ik heb de bots schoongemaakt... en een nieuwe bescherming geïnstalleerd... die kan vasthouden wat hij kan bevatten...

Om de ledenlijst te zien, klik op:

Index - Zoeken - Lid - Mijn profiel - Privéberichten [ 0 ] - Uitloggen [ XXX ] -
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten