Forum schoon

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
rantanplan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 23
Inschrijving: 18/09/05, 22:31




par rantanplan » 24/09/05, 15:47

Hallo allemaal.
Ik wil mijn visie onderschrijven op basis van mijn ervaring.
Vervormd door mijn beroep (zoals iedereen), wat me schokt, is dat ik voor de Pentone de indruk heb 500 gekke wetenschappers (het is een afbeelding) te zien die elk in hun laboratorium kijken.
Stel je voor dat Airbus 10 ingenieurs had ingehuurd om hun vliegtuig, de A000, te maken en dat elk van deze ingenieurs in een hoek van een laboratorium werd betaald om elk de ideale A380 te ontwerpen.
In dit geval zou hij afgelopen voorjaar nooit gevlogen hebben, zeker niet toen hij rond 1997 met zijn studie begon.
Dat alles om te zeggen dat het nodig is om een ​​duidelijk project op de Pentane te geven en om al deze positieve energie te organiseren en vooral te organiseren die gedragen wordt door honderden toegewijde veteranen.

Natuurlijk dit forum is een geweldig hulpmiddel waarmee gekke wetenschappers betere vooruitgang in hun hoek kunnen bespreken en natuurlijk dat dit forum doet enorm veel communicatiewerk dat zijn vruchten begint af te werpen in de MEDIA
Maar we zijn nog steeds georganiseerd als een Mexicaans leger.

Wat bijvoorbeeld interessant zou zijn om te doen, is om een ​​of meer technologische en wetenschappelijke doelstellingen vast te stellen voor de Pentane. Bijvoorbeeld:
- modellering van de opwarming van de reactor
- ontwikkeling van stroomoplossingen voor een diesel die toepasbaar is op de meeste auto's (zoals een LPG KIT)
- studie van fenomenen in de reactorkern.
- enz ..

Dat kunnen we allemaal niet alleen, anders kost het veel tijd en komt het ons allemaal duur te staan.

Het doel in het geval van de Pentane zou zijn om ervoor te zorgen dat niemand het economische belang van dit principe in twijfel kan trekken, omdat we oplossingen zouden bieden die toepasbaar zijn op alle soorten voertuigen en perfect uitgevoerd zijn (zoals een LPG-KIT) zonder nog eens 50 jaar te wachten.

Om een ​​dergelijk doel te bereiken, moeten we ons organiseren zoals we een groot project organiseren.

We hebben allemaal talenten
Sommige zijn erg praktisch
Sommige zijn in theorie erg goed in analyse
Sommigen zijn goede leiders
Sommige zijn geweldige klusjesmannen die je met niets laten zitten
Sommigen zijn goed in communiceren
Sommigen zijn begaafd in organisatie

Alleen de gemeenschap van deze talenten zal ons in staat stellen om snel vooruitgang te boeken en ik denk dat het goed is

Omdat het heet is!!!


rantanplan
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 24/09/05, 16:08

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat was precies het punt van forum dan het samenbrengen van de verschillende talenten en vaardigheden...Ik zie niet hoe ik meer kan doen...maar het is duidelijk dat mensen die komen met vragen als: "Ik heb 1 voertuig X me helpen" en dit voordat ze de verschillende sites vermeld op de forum kom niet veel verder...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

(berichten gekopieerd van forum archief)




par voormalig Oceano » 12/11/05, 17:38

rpsantina Geschreven op: zaterdag 26 februari 2005, 01:43
Econologue expert


Hallo,

de post "Gratis energie" maakte me bewust van een probleem.

de forum worden gebruikt als een irc met de mogelijkheid om op elk moment de draad op te nemen.

Als we het theoretische gedeelte op de PMC willen kunnen voortzetten, hoe te doen ???

Opmerking voor iedereen: Ingenieurstechnieken worden aangeboden met 50% korting voor particulieren in vergelijking met industrieprijzen.
De integraal van werktuigbouwkunde [# Functies en mechanische componenten #
# Hydraulische en thermische machines # Werk van materialen. Montage#] vertegenwoordigt bijna 2000 euro met de updates, d.w.z. ~ 1000 euro voor een individu.
Er zijn ook basiswetenschappen (wiskunde en natuurkunde scheikunde) Ik weet de prijs niet


Door samen te komen moet er een manier zijn om dit soort zeer nuttige documenten te financieren.

Christoffel, wat denk je?

Goede nacht

--------------------
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed


***

econologie Geschreven op: zaterdag 26 februari 2005, 13:13
Beheerder


het TI-idee is geweldig, maar het is meer het verbrandings- / motorgedeelte dat me interesseert ... dat is nogal "zware" mechanica ...

Dan zal het hen waarschijnlijk niet bevallen dat we samen verenigen... een individu is geen INDIVIDU!

--------------------
Econologie.com
directory

Voertuig: 750 Motorcycle VFR @ 1994 115 CO2 g / km (4.9 om 5.2 L / 100 van 95) ... "Het is niet omdat ze veel mis te zijn, ze hebben gelijk" Coluche.

***

rpsantina Geschreven op: zaterdag 26 februari 2005, 15:30
Econologue expert


Voor verbranding/motor kan het nodig zijn om een ​​koeler te maken.

Voor het probleem "van individuen" is er altijd een uitweg.
Persoonlijk ga ik bij mijn vader de volledige werktuigbouwkunde volgen.
Hij heeft de leiding, maar ik doe mee...

Achteraf is te overleggen dat dit een punt van zorg is. Maar ik controleer of we het recht hebben om bepaalde pagina's te fotokopiëren om de originelen niet te beschadigen.
;-P

@+

--------------------
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed

***

econologie Geschreven op: zaterdag 26 februari 2005, 15:57
Beheerder


arg ... voor deze prijs heb je de .pdf versie niet?

--------------------
Econologie.com
directory

Voertuig: 750 Motorcycle VFR @ 1994 115 CO2 g / km (4.9 om 5.2 L / 100 van 95) ... "Het is niet omdat ze veel mis te zijn, ze hebben gelijk" Coluche.

***

rpsantina Geschreven op: zaterdag 26 februari 2005, 20:21
Econologue expert


Er is een manier om online consulten te houden.
Maar om artikelfragmenten in pdf te extraheren, weet ik nog niet hoe ik dat moet doen

De rest voor straks, de bestelling vertrekt maandag of dinsdag

(Christophe, ik heb net een R5 teruggevonden. Ik ga woensdag naar HectoNath. Ik zal je het plan sturen van de manipulatie die ik van plan ben op deze basis uit te voeren)

@+

--------------------
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 498-gasten