Forum aangevallen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 25/10/05, 11:27

DavidHerve schreef:Aan de andere kant doe ik wat technische ondersteuning, ook al is die onzichtbaar.

:P uw hulp is mij zeer dierbaar en zal ons allemaal te zijner tijd van pas komen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6982
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907

par gegyx » 25/10/05, 16:36

"Ik wist niet dat het van zaterdag was! Heb je de meest precieze tijd mogelijk? »
Sorry, neem me niet kwalijk, het is zondag de 23e, erg vroeg in de middag, zoals je zei.
++++++
"Het is makkelijk om een ​​belofte van contributie af te vinken...maar de praktijk zal waarschijnlijk veel minder zijn (ik gok op een realiteit van 30 tot 50%, wat al best veel is: honderd leden voor het 1e jaar) "
1487 leden hebben zich momenteel geregistreerd, en honderd passen bij jou, het eerste jaar...

Aanvankelijk was je idee om een ​​toestroom van leden, verkeer en hostingcapaciteit aan te kunnen, meer mogelijk met een gratis host.
Als u toegeeft, toegeeft dat er in het begin een beperkt aantal leden zal zijn, waarom zou u dan proberen de site te hosten op een speciale server met een grotere capaciteit, maar helaas betalen? Wat u verplicht om een ​​geldelijke bijdrage te vragen, een vereniging op te richten om in haar onderhoud te voorzien, om uiteindelijk een “Private Club” op te richten.
Het pad van deze redenering stoort me enigszins...

suggestie: in de nieuwsbrief die naar leden wordt gestuurd of per e-mail gericht aan leden die zijn geregistreerd op hun persoonlijke mailbox, waarom als ze niet zijn gekomen om te lezen of deel te nemen aan de forum, bied ze niet aan om op een registratiebevestigingsadres te klikken, aanwezig op de forum, bijvoorbeeld om de twee maanden , ? Zo kunnen ze weer een opfrisbezoek brengen, hun kennis opfrissen en vervolgens delen met de mensen om hen heen. Dat is toch het filantropische doel van Econologie? Deze procedure zal ook een groot deel van de 1487 niet-actieve leden afromen. En als leden na maanden afwezigheid automatisch worden uitgeschreven, als ze gemotiveerd en nog steeds geïnteresseerd zijn, zullen ze zich zonder problemen opnieuw inschrijven onder hun oude pseudoniem.

Gegyx
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)

par Yahi » 25/10/05, 19:45

Het zou interessant zijn om te zien op de forums van IPB en PHPBB als er echo's zijn van dezelfde soort atac!
anders zou ik benieuwd zijn naar het gemiddelde aantal berichten / aantal abonnees!
maar ik vind het heel normaal dat er meer lezers zijn dan deelnemers!
Van mijn kant was ik een aantal jaren een lezer voordat ik me pas een paar maanden geleden registreerde! Maar het is waar dat sinds ik ben ingeschreven, ik probeer deel te nemen aan de thema's waar ik de voorkeur aan geef of waar ik enige kennis van heb!
Natuurlijk klik ik regelmatig op de banners van pb! maar ik zal je uitnodigen om de voorwaarden van Google terzake in herinnering te brengen, want rechts klikken + nieuw venster geeft nergens recht op en er is een andere valkuil geloof ik!

Afgezien daarvan, en een beetje off-topic, heb je sollicitatiegesprekken gehad?

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)

par Yahi » 25/10/05, 20:15

gegyx schreef:suggestie: in de nieuwsbrief die naar leden wordt gestuurd of per e-mail gericht aan leden die zijn geregistreerd op hun persoonlijke mailbox, waarom als ze niet zijn gekomen om te lezen of deel te nemen aan de forum, bied ze niet aan om op een registratiebevestigingsadres te klikken, aanwezig op de forum, bijvoorbeeld om de twee maanden , ? Zo kunnen ze weer een opfrisbezoek brengen, hun kennis opfrissen en vervolgens delen met de mensen om hen heen. Dat is toch het filantropische doel van Econologie? Deze procedure zal ook een groot deel van de 1487 niet-actieve leden afromen. En als leden na maanden afwezigheid automatisch worden uitgeschreven, als ze gemotiveerd en nog steeds geïnteresseerd zijn, zullen ze zich zonder problemen opnieuw inschrijven onder hun oude pseudoniem.

Gegyx

Elke 2 maanden!
Nee nee nee ! vooral niet!
aan de limiet na een jaar inactiviteit, stuur een brief met het verzoek om bevestiging om altijd geregistreerd te blijven (dat is wat ik ontvang met no-ip) en ik ben erg blij dat het zo gaat, zelfs als ik de service niet meer gebruik (ik kom er ooit op terug!), ik behoud mijn account!! en ik vermoed dat veel mensen hun service willen behouden, ook al is het voor incidenteel gebruik! er is nog steeds niet veel publiek dat plaats moet maken voor nieuwkomers die hun favoriete bijnamen niet aankunnen!
hoe dan ook, er is altijd de mogelijkheid om je uit te schrijven! De e-mail speelt een herinneringsrol, dat vind ik heel goed!
Je moet begrijpen dat niet iedereen thuis internet heeft en niet iedereen er zijn tijd aan kan besteden!
projecten kunnen soms lang sluimerend blijven voordat ze weer de kop opsteken! zoals bezoekers!
een niet-actief lid, blijft lid die de stap heeft genomen om zich te registreren, onschuldig is het niet! ook als deze niet actief is! het is alsof in de politiek al diegenen die een partijkaart hebben maar die er niet zijn op de dag van de GA moeten worden geschrapt! dat klopt niet! (Ik heb geen partijkaart maar ik draag bij aan een vereniging [waar ik nooit heen ga) gewoon uit steun, en ik zou niet graag geschrapt worden alleen omdat ik anders niet meedoe! Er zijn actieve mensen die doe het beter dan ik, ze hebben de tijd en de middelen maar po me!) kortom zonder de rabajoies te willen spelen zal er altijd meerdere publiek zijn, en niet door een partij te schrappen is de oplossing! en niets belet iedereen om op zijn niveau te handelen: Donatie, klik op bagnière+bezoek, vraag of antwoord op de forum, help, of simpele bezoeker van de site of gebruiker van de documenten, we hebben allemaal een rol! Er is altijd een harde kern, actieve, passieve en geïnteresseerde bezoekers en anderen niet!
Hoe dan ook, je begrijpt wat ik bedoel, ik ga daar de nacht doorbrengen en een proza ​​van 3 pagina's schrijven!
Wat normaal kan zijn, is dat ongeldige e-mails worden verwijderd als er een retour is van de provider, anders vind ik het geen goed idee!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?

Gratis object!
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 25/10/05, 21:58

Ik had dezelfde waarschuwing van Norton AV, maar aangezien het samenviel met de verlengingsdatum van mijn abonnement bij hen, vroeg ik me aanvankelijk af of het onzin was, tot het bericht van Christophe.

Aangezien ik een oude NAV 2002 heb, ben ik van plan me niet opnieuw te abonneren en over te stappen op NAV 2006 voor bijna dezelfde prijs...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6982
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907

par gegyx » 25/10/05, 22:54

A Yahi.
Ok helemaal over het verschillende gedrag van de leden.
(tussen haakjes herinner ik u aan een bericht 1789 van Econologie van woensdag 26 januari 2005, 18:42 uur, dat in dezelfde richting gaat:
"Je kan niet.
Het is aan mij om het te doen, maar het is niet verplicht, in ieder geval verwijder ik de abonnees die na 6 maanden niet meer actief zijn.")


Maar je reageert alleen op het idee van de suggestie-remedie die ik heb voorgesteld, volgend mijn belangrijkste bevinding vorige, waarop je niet reageert...

Uw vele min of meer geïnteresseerde leden (die mijn aandacht hebben) zullen niet meer aanwezig zijn in a forum beperkte, besloten club met abonnement.

Voor het geval je het nog niet gemerkt hebt, we hebben de laatste tijd vaak sprekers zien klagen over passieve mensen = lasten = oorzaak van het overgewicht van de site = zoeken naar een andere gastheer = extra kosten = behoefte aan een vereniging om fondsen te werven = site van 1500 leden verandert in een comfortabele site van 100 vooraanstaande leden = privéclub = stopzetting van de filantropische economische boodschap om wakker te worden en een groter aantal burgers te betrekken = grote vertraging in de hoop = teleurstelling uiteindelijk voor veel mensen.
Dit is mijn spiegelbeeld.
Gegyx
0 x
Wens =>

Staat om normaal te spreken

zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16

par A2E » 26/10/05, 09:41

nee voor een privéclub maar ja voor a forum privé voor de bijdragers van de assos (geslacht forum admin) om samen te beslissen over projecten en toekomstige projecten waarbij MSN op het spel staat.
Ik ben geregistreerd bij anderen forums waar ik niet vaak kom en soms als gast als dat kan maar ik wil wel lid blijven ook al ben ik niet vaak actief!
en als ik automatisch zou worden afgemeld, zou ik me opnieuw abonneren op voorwaarde dat ik mijn bijnaam en vooral mijn berichten kon herstellen!
anders baye-baye le forum !
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 26/10/05, 09:57

gegyx schreef:Aanvankelijk was je idee om een ​​toestroom van leden, verkeer en hostingcapaciteit aan te kunnen, meer mogelijk met een gratis host......(...)

1) de huidige host is niet gratis en kost 120€ per jaar het is niet veel en ik betaal ook nog de oude hosting van 50€ per jaar (in feite heeft econologie.com NOOIT op een gratis server gestaan).

2) kijk naar de statistieken en je zult zien dat er geen gratis host bestaat voor dergelijk verkeer!! https://www.econologie.com/photo/stats_0905.gif Als u ja zegt, komt dat omdat u zich niet bewust bent van het gegenereerde verkeer en u niet veel weet over hosting...

3) Ik begrijp uw opmerking over de privéclub niet...niets dwingt bezoekers om lid te worden van de mogelijke toekomstige vereniging! Als ze de site en de "dingen" willen ontwikkelen, zullen ze het alleen doen, aan de andere kant, als ze alleen willen profiteren van de gratis informatie, zullen ze het niet doen... Dus wat? Het belangrijkste is dat de site vordert en dat we zoveel mogelijk mensen informeren!

4) Ik stuur regelmatig verbindingsherinneringen voor de forum
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 26/10/05, 09:58

Yahi schreef:Afgezien daarvan, en een beetje off-topic, heb je sollicitatiegesprekken gehad?

Nee niets !

Voor de rechterklik begrijp ik uw opmerking niet aangezien:
1) Ik wist het niet
2) Ik heb er nooit over gesproken...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 26/10/05, 10:09

gegyx schreef:Uw vele min of meer geïnteresseerde leden (die mijn aandacht hebben) zullen niet meer aanwezig zijn in a forum beperkte, besloten club met abonnement.

Maar wie had het over een "besloten" club met abonnement? Ik denk dat je het verpest!

De website/forum blijft onbeperkt vrij toegankelijk! De voordelen van de leden van de vereniging zullen heel anders zijn dan de toegang tot de site!

Dan zijn het niet de 1500 leden maar de 4500 "potentiële leden" waarmee rekening moet worden gehouden...het is het aantal abonnees op de mailinglijst!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 402-gasten