Euro 2008, TF1 dwingen om de tv te veranderen voor een groot scherm?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 17/06/08, 14:07

Ik kan begrijpen dat ze voor bepaalde sporten goed betaald worden omdat er risico's, stress etc. zijn, in de Formule 300 bijvoorbeeld riskeert de man die XNUMX per uur rijdt zijn leven en heeft er geen belang bij om afgeleid te worden, anders is het dodelijk kan zijn, kan een formulecoureur tijdens een race meerdere kilo's verliezen.

maar in het voetbal moet je niet overdrijven, ik ben bereid om spektakel te hebben, maar ze worden duidelijk te veel betaald voor wat ze doen, er zijn atleten die veel meer dan 10 km rennen en die niet zoveel betaald krijgen.

ps: Ik zeg ook niet dat de Formule XNUMX-coureur verdient wat hij verdient, maar dat hij het meer verdient dan de voetballer, dat is duidelijk.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 17/06/08, 14:16

Voetballers worden betaald in verhouding tot het geld dat voetbal oplevert... van daaruit kunnen we niet zeggen dat ze te veel betaald krijgen, zelfs in absolute termen zijn hun salarissen vandaag de dag waardeloos. Ik weet er niet veel van, maar ik denk dat het de afgelopen twintig jaar vooral is geëxplodeerd...

Er staat een goede Franse film op: 3-0

Wachten op een bewerking van het boek van Emanuel Petit?
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 17/06/08, 14:21

maar in het voetbal moet je niet overdrijven, ik ben bereid om spektakel te hebben, maar ze worden duidelijk te veel betaald voor wat ze doen, er zijn atleten die veel meer dan 10 km rennen en die niet zoveel betaald krijgen.


Ik ben het met je eens, maar goed, des te beter voor hen als ze een sport kiezen die veel betaalt.

Er zijn zeker genoeg sporten, vooral in de atletiek, waar meer wordt gelopen en minder wordt gewonnen.

Emmanuel Petit heeft in zijn recente boek ook alle excessen van het profvoetbal aan de kaak gesteld, maar heeft er geen spijt van dat hij op een heel hoog niveau heeft gevoetbald, zijn passie!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 17/06/08, 16:59

Voorbeeld van het salaris van een ster: Thuram vraagt ​​€ 3 miljoen netto per jaar :schok:
hoe je achteraf gemotiveerd kunt zijn om in edf te gaan spelen (in plaats van bijvoorbeeld op vakantie te zijn met je gezin): je moet mentaal sterk zijn
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 17/06/08, 17:11

Thuram zal vanavond binnenkort op vakantie zijn met de andere dobbelstenen... misschien zelfs voor de wedstrijd : Lol:
0 x
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 17/06/08, 17:16

je houdt geen rekening met de beknoptheid van hun carrière....
het is overal hetzelfde .... kijk naar sarko, hij heeft een carrièreverwachting van 5 jaar, dus hij is toegenomen : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 18/06/08, 13:17

Te goed de opening van het FR2-nieuws, 15 minuten over de nederlaag van de blues en analyses en alle bazaar...en zoals gebruikelijk in Frankrijk: zoek naar de dader....op Domenec op het schavot dat de boel zal kalmeren mensen...

Het duurt nog een week... ondertussen zal de echte informatie onopgemerkt blijven... https://www.econologie.com/forums/iran-bours ... t5571.html
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 18/06/08, 13:41

Christophe schreef:
Het duurt nog een week... ondertussen zal de echte informatie onopgemerkt blijven... https://www.econologie.com/forums/iran-bours ... t5571.html


zoals gewoonlijk richten we mensen op onzin en gedurende deze tijd gebeuren er veel dingen die veel interessanter zijn, maar die het grote publiek zeker bang kunnen maken, dus dat gaat buiten de boot.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 18/06/08, 15:40

0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 18/06/08, 16:54

Uitstekende houthakker : Lol:

... met dezelfde stijl: https://www.econologie.info/share/partag ... RDC9HN.pps
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gildas en 261 gasten