Euro 2008, TF1 dwingen om de tv te veranderen voor een groot scherm?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 16/06/08, 19:22

1130 w :D
om de beker te kunnen bekijken heb je een zonnepaneel zo groot als een voetbalveld nodig :D
0 x
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 16/06/08, 19:32

Ja, nou ja, een complot moet je toch niet overal zien.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 16/06/08, 23:19

:pijl: TF1 Beeld ahhh... ja... mijn duim is te kort om op de knop linksboven te drukken...
En dan praten ze er genoeg over in de shows van andere kanalen, daar krijg je geen zin in.

Voetbal is deze media-financiële industrie die mannen in korte broeken op de aandelenmarkt vermeldt die reclamespots op tv maken... toch? :?
Het is in ieder geval geen sport, dat zou bekend zijn... Beeld
0 x
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 16/06/08, 23:27

mooie woorden van Girondin de Bordeaux :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 16/06/08, 23:31

georges100 schreef:mooie woorden van Girondin de Bordeaux :D


:pijl: Wil je dat ik gelyncht word? : Lol:
0 x
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 16/06/08, 23:47

Waarom????? de Girondijnen zijn niet trots op hun geschiedenis???? : Mrgreen:
Als ik me niet vergis, brak in Bordeaux het eerste financiële schandaal in het voetbal uit....
niet alle clubs behalen een primeur : Mrgreen:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 17/06/08, 10:24

Citro schreef::pijl: TF1 Beeld ahhh... ja... mijn duim is te kort om op de knop linksboven te drukken...
En dan praten ze er genoeg over in de shows van andere kanalen, daar krijg je geen zin in.

Voetbal is deze media-financiële industrie die mannen in korte broeken op de aandelenmarkt vermeldt die reclamespots op tv maken... toch? :?
Het is in ieder geval geen sport, dat zou bekend zijn... Beeld


Om in aanmerking te komen, Citro, is voetbal een sport. Maar pas als je na een dronken aperitief een geïmproviseerd spelletje met vrienden speelt: dan wordt het een sport : Lol:

TV (vooral TF1) vervormt alles. Een man die uit een twintig jaar durende coma kwam en op de televisie vertrouwde om te weten wat er met de wereld was gebeurd, zou ervan overtuigd zijn:
  • dat iedereen mooi, gebruind is en in een 4x4 of grote sedan rijdt.
  • dat onze straten gevuld zijn met perverse seriemoordenaars
  • dat er alleen in China arbeiders bestaan
  • dat China democratisch is geworden
  • ...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 17/06/08, 10:31

Hey Targol, heel goede opmerking en toevallig heb ik gisteravond een uitstekende documentaire gemaakt over de manipulatie van het volk door de media, met uiteraard het voorbeeld van Fox News in de VS. Doorgegeven RTBF1 Ik probeer de informatie te vinden.

De eigenaar, de miljardair Rupert Murdoch heeft via Fox News meer invloed op het Amerikaanse volk dan gekozen politici. Hij is de kapitein van 'Titanic America'... duidelijk in volledige samenzwering met het Witte Huis. http://fr.wikipedia.org/wiki/Rupert_Murdoch

Het is dit type man dat tot moord in staat is en misschien opdracht heeft gegeven tot de moord op Kennedy...

Als ik achteraf mensen hoor die niet in lobby's geloven, moet ik lachen :schok:

Heb de samenvatting gevonden:

Rupert Murdoch-imperator
(RTBF 1) 23:10 Regie: Patrice du Tertre
Maandag 16 juni Documentaire > Beschaving

Frankrijk - 2007 Duur: 55 min

Hoe werd Rupert Murdoch, de erfgenaam van een klein Australisch dagblad, in vijftig jaar tijd de imperator van de media? Hoe overwon hij het institutionele? Keer? van Londen, de machtige tabloid? Zon? ? Creëert Fox News, vandaag de eerste continue nieuwszender in de Verenigde Staten? Zijn media gebouwd om er een echt bedrijf van te maken? Hoe slaagde hij erin om de enige baas te blijven aan boord van News Corporation, de op één na grootste mediagroep ter wereld? Zijn imperium weegt op de beurs zo'n 76 miljard euro
Dernière édition par Christophe de 17 / 06 / 08, 10: 49, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 17/06/08, 10:44

Er staat een heruitzending gepland:

Vorige uitzending:
16/06/2008 om 23:10 uur op La Une
Volgende uitzending:
19/06/2008 om 09:25 uur op La Une


U zult merken dat beide uitstekende kijktijden zijn... : Cry:
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 17/06/08, 13:56

Citro schreef::pijl: TF1 Beeld ahhh... ja... mijn duim is te kort om op de knop linksboven te drukken...
En dan praten ze er genoeg over in de shows van andere kanalen, daar krijg je geen zin in.

Voetbal is deze media-financiële industrie die mannen in korte broeken op de aandelenmarkt vermeldt die reclamespots op tv maken... toch? :?
Het is in ieder geval geen sport, dat zou bekend zijn... Beeld


Ja....Ik ben noch voor TF1, noch voor de zaken van het profvoetbal, maar je moet erkennen dat je nog steeds in goede gezondheid en in goede conditie moet zijn om tijdens een wedstrijd tot 10 km af te leggen - ze meten nu - voetbal door klappen te krijgen van stijgijzers, tackles op de enkels, kopstoten (niet die van Zidane...).

Nou, daar worden ze goed voor betaald, maar ik zou graag hun vorm willen hebben, het helpt enorm om een ​​fiets vooruit te brengen en minder te vervuilen met je auto; Nou, na de wedstrijd namen ze hun Porsches en reden met 240 op de snelweg (één speler van PSG en één van Olyon).

Nou, het is waar dat ze misschien een beetje gedoteerd zijn.

Maar ik bewonder nog steeds de atletische prestaties (10 km is een geweldige langeafstandsrace en bovendien moet je om 1:30 uur vaardig en waakzaam zijn om te dribbelen en de bal onder controle te houden).

Met wat ze winnen, is het duidelijk dat ze gemotiveerd kunnen worden om te rennen : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 269 gasten