Gratis energie geheugen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: gratis energiegeheugen




par eclectron » 10/12/16, 13:04

sen-no-sen schreef:Alleen in een wereld bevolkt door teddyberen! : Mrgreen:
...
zo zijn de meeste van de zogenaamde primitieve volkeren individueel begiftigd met een intelligentie die vaak superieur is aan de gemiddelde stadsbewoner (vanwege hun multidisciplinaire capaciteiten), integendeel, de groepsintelligentie die zij ontwikkelen (primitieve samenleving) is veel meer zwak dan bij ons, wat bijvoorbeeld verklaart dat sommigen van hen erin geslaagd zijn de eeuwen over te steken zonder te verdwijnen.


Voor het grootste deel is in feite alles een kwestie van de betekenis die iemand aan woorden geeft en van de eigen intelligentie om de ander te begrijpen.
Als ik het heb over intelligentie die in grote lijnen ontbreekt in de hele mensheid, inclusief mijzelf, denk ik niet aan het intellectuele vermogen gemeten door IQ-tests.
Ik spreek van globale intelligentie, die van het intellect ten dienste van de intelligentie van het hart.
Het sluit aan bij wat je zegt over zogenaamde primitieve volkeren.

Het is duidelijk dat de mensheid bezig is op het pad van het intellect, de machinegeest, dus het is de intelligentie van het hart die nu ontbreekt.

De ecologische en maatschappelijke crises die aan de gang zijn en die kunnen komen, kunnen de intelligentie van het hart laten ontstaan.
Persoonlijk is het een subjectieve mening, ik vind dat het aan deze kant daar beweegt.
hoop ...
de kusjes bedankt voor het denken aan hen. : Wink:
energie is, net als misbruik van kennis, schadelijk.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12306
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2967

Re: gratis energiegeheugen




par Ahmed » 10/12/16, 13:25

Eclectron, u spreekt van "de machine-geest", puur berekenend objectivisme (vgl. "De bevroren wateren van egoïstische berekening") die onze samenlevingen bezielt en die indruist tegen de uitdrukking van onze subjectiviteiten *, het is goed daar de manifestatie van de hierboven genoemde determinismen ...

* Ik geef er de voorkeur aan het zo uit te drukken, omdat de formule van 'de intelligentie van het hart' gevaarlijk is, zoals het gebruik dat er vaak wordt gemaakt, dit vaak aantoont.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten