Dit onderwerp is gesloten [door le justemilieu]

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/04/10, 14:43

Ik geloof vooral dat het je aan nederigheid ontbreekt en niet inziet wanneer je ongelijk hebt, noch je fouten corrigeert (desorthografisch zijn vergeeft niet alles). Eindelijk moet je me verwarren met iemand anders door te kamperen op jouw paradigma:
https://www.econologie.com/forums/deontologi ... t9542.html

Ik heb niets speciaals tegen jou of iemand anders.
Dernière édition par Obamot de 26 / 04 / 10, 14: 44, 1 keer bewerkt.
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 26/04/10, 14:44

zou het paradigma geen perfectie vereisen die niet bestaat?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/04/10, 14:51

Sorry dat ik deze vraag niet kan beantwoorden. Het is aan jou, nietwaar? Ik hoef me niet te bemoeien met uw manier van denken en nog minder om te beslissen wat wel of niet gepast voor u zou zijn. Het is aan jou om het te doen (of niet) Ik antwoordde alleen Ahmed, niet jij... maar aangezien je mij citeerde... @+
Dernière édition par Obamot de 26 / 04 / 10, 14: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 26/04/10, 14:54

maak je geen zorgen, ik ben je niet

Ik plaats gewoon de persoon die me hoog en kort ophangt zodra ik heb gezegd wat hij graag had willen vinden

hij die op deze broers spuugt voor een fijner wiel van de pauw
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/04/10, 14:58

Je bent niet meer een slachtoffer dan de rest van ons. dus stop met het zo te spelen "Ik word vervolgd".

:? 8) Dag, daar hebben we het later over. Deze keer moet ik ECHT gaan, ik heb werk...
Ben er niet meer —> al weg —>>>[]
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 197-gasten