Dit onderwerp is gesloten [door le justemilieu]

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Dit onderwerp is gesloten [door le justemilieu]




par lejustemilieu » 12/04/10, 13:21

Hallo,
Het is duidelijk, hier is een antwoord op de laatste interventie van het bericht "moeten we het bloedbad stoppen" (vergrendeld onderwerp)

Het lijkt mij dat de econologie elke politieke betrokkenheid weigert.
Normaal..Nee?
Vooral als het gesprek serieus wordt.
Als ik ballen had, zou ik een antitrust-, anti-globaliserings-, anti-"machts"-site maken... maar ik heb de ballen niet...)
Het doel van mijn post was om Christophe op de hoogte te stellen van mijn evolutie,
En het is klaar.
Als je jezelf toestaat iemand te beoordelen, betekent dit dat je veel beter bent dan diegene, maar ik geloof dat je perfect moet zijn om jezelf toe te staan ​​te oordelen...
Oordeel dus niet en respecteer zoveel als je kunt.
Het was een geweldige post, er waren goede en slechte dingen, en ik accepteer de lockdown.
:D
Geen extreem beleid op het gebied van econologie (het is een gelukkig medium om te respecteren)
(Ik vraag niet om een ​​antwoord, het was slechts een verduidelijking)
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 12/04/10, 13:23

Als het mij bijzonder aanging, had je het privé per PM of e-mail moeten doen.

Wij verwerpen haat en het aanzetten tot geweld. En geweld is zeker geen “gelukkig medium”...

Als je besluit hiermee te rotzooien forum, je bent hier niet langer welkom. :? :? :?

Er zijn er genoeg forum radicale en extremistische ecologen op het net die hun haat uiten: jullie ideeën zullen daar zeker goed geaccepteerd worden...daar maar niet hier!

Ik begrijp je ‘mentale verschuiving’ van de afgelopen maanden niet echt. Ik vond het erg leuk om met je te praten (op de forum maar ook via chat en in het echt....) maar daar wordt het onzin...

Sorry maar ik heb de indruk dat je dom en gemeen aan het worden bent.... :schok: Maar ik kan echt niet achterhalen waar het vandaan komt. : Cry:
Dernière édition par Christophe de 12 / 04 / 10, 13: 43, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 12/04/10, 13:40

:schok: Oeps! Dat is iets dat mij pijn doet. Je gaat de situatie niet overdrijven hè : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: ...en dan zijn er misschien anderen daar eerder : Mrgreen: ik bijvoorbeeld : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Iedereen heeft zijn eigenaardigheden! Kom op HOP, schud elkaar de hand!

Beeld
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 12/04/10, 13:49

Lejustemilieu schreef:Als je jezelf toestaat iemand te beoordelen, betekent dit dat je veel beter bent dan zij, maar ik geloof dat je perfect moet zijn om jezelf toe te staan ​​te oordelen...



We oordelen voortdurend, we oordelen zodra we daadwerkelijk nadenken. En oordelen is geenszins het voorrecht van volmaakte wezens.
Oordelen is niets anders dan kritiek uiten (goed of slecht).

Trouwens, de mensen die zeggen dat we niet moeten oordelen, zijn paradoxaal, want dit zeggen is oordelen.

Wat nodig is, is accepteren dat niet iedereen hetzelfde oordeelt (en dus niet denkt).
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 12/04/10, 16:57

en nu heb je het allemaal achterstevoren...
Als het mij bijzonder aanging, had je het privé per PM of e-mail moeten doen.

Maar nu was de boodschap niet voor jou, je had het moeten begrijpen..
Schade
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 12/04/10, 18:55

goedenavond

hmm.....!

dupont schreef:Heel eerlijk!... Deze persoon heeft ons verontschuldigd, we eisen beledigingen!


jeff

ps: tekst uit het album "Kuifje, we liepen op de maan"
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 12/04/10, 19:24

lejustemilieu schreef:Maar nu was de boodschap niet voor jou, je had het moeten begrijpen..
Schade


Hij moet dan een andere Christophe hebben? Ik denk dat ik raad wie, maar in dit geval Je had zijn bijnaam moeten gebruiken!

lejustemilieu schreef:Het doel van mijn post was om Christophe op de hoogte te stellen van mijn evolutie,


Wij zijn geen waarzeggers...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 12/04/10, 21:16

Schrijven kan heel reducerend zijn. We maken onze woorden snel te simpel bij het schrijven en interpreteren met een bril die niet geschikt is om te lezen. Blijkbaar begrepen jullie elkaar niet. Het is geen drama en het zal een andere keer gebeuren : Mrgreen: Hetzelfde gesprek persoonlijk zou niet hetzelfde resultaat hebben opgeleverd....

Het lijkt mij dat de boodschap die moest worden overgebracht was: de post is erg goed, ik ben het er volledig mee eens dat we in een wereld leven très duidelijk te perfectioneren, met name door te kijken naar degenen die aan de touwtjes trekken, maar van daaruit bepaalde oplossingen ‘een beetje’ te radicaal op te roepen… dat gaat duidelijk verder dan het bereik van een Forum serieus als econologie.

En dan de vrienden die nooit ruzie maken, het is niet grappig : Mrgreen: en daarna vinden ze elkaar des te leuker.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 13/04/10, 22:36

aerialcastor schreef:Trouwens, de mensen die zeggen dat we niet moeten oordelen, zijn paradoxaal, want dit zeggen is oordelen.


Dit is onjuist: zeggen dat deze gebeurtenis me verdrietig of boos maakte, is geen oordeel. Wat als iedereen al kon voelen en zeggen wat ze voelen...

Zeggen dat de temperatuur van het badwater 36°C is, is ook geen oordeel, en het is een van de grote voordelen van de wetenschappelijke benadering: praten over feiten, feiten verbeelden en toetsen.
0 x
Tot ziens!
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne

Moeten we het bloedbad stoppen? [door lejustemilieu]




par coucou789456 » 14/04/10, 01:55

goedenavond
citaat van christophe in het oude onderwerp, eigenlijk op slot:
Dit onderwerp is vergrendeld (oorzaak: overschrijding van de limieten van sommige deelnemers), Maloche, maak alstublieft geen misbruik van uw moderatierechten om dit slot te omzeilen

kleine ruzies, zodra pure politiek erbij betrokken raakt, leidt dat uiteraard alleen maar tot onenigheid binnen de groep omdat iedereen zijn eigen mening heeft die hij wil verdedigen. bovendien, als de spreker zelf moderator was geweest, had hij zijn antwoord in het genoemde vergrendelde onderwerp kunnen plaatsen zonder dat hij zelf een antwoord hoefde te creëren om een ​​recht op antwoord uit te oefenen.
econologie is een forum openbaar, niet alleen doorzoekbaar voor abonnees, en waar een minimum aan beleefdheid moet worden betracht, waar zelfs lichte beledigingen niet mogen worden gebruikt... daar zijn privéberichten voor, zoals bovenaan het onderwerp stond. als ik de veroordelingen, zelfs maar een klein beetje, van de deelnemers zou hebben beledigd of beledigd, zal ik niet aarzelen om mijn excuses aan te bieden in de forum en niet in privébericht... maar het lijkt ver boven het vermogen van sommige deelnemers (in het meervoud omdat ze meerdere zijn), niet in staat om hun fouten te herkennen of toe te geven!

Ik ben al lang niet meer geregistreerd forum maar het lijkt mij dat veel onderwerpen qua inhoud ruimschoots de onderwerpen overtreffen die men natuurlijk verwacht te vinden wanneer men deze site komt raadplegen.

Ik herinner me dat mijn aanpak om me hier te registreren was omdat ik geïnteresseerd was in deverbeterde elektrolyse . Zeker, hetzelfde registratieproces wordt niet door de overgrote meerderheid van de nieuwe registranten uitgevoerd, maar een flink aantal wordt moe en doet niet langer mee met het oog op de ommekeer forum.
als gevolg daarvan doe ik zelf slechts af en toe mee en reageer of stel ik slechts een minderheid van de deelnemers voor, degenen die ik als interessant zou omschrijven! de anderen, en er zijn er veel, want sommigen hebben een groot aantal berichten gepost, zijn al lang geregistreerd, ik negeer ze en lees alleen de onderwerpen die hij voorstelt zonder te proberen op welke manier dan ook te antwoorden... behalve in uitzonderlijke gevallen dit bericht, wat niet de bedoeling is lejustemilieu dichtbij of ver weg, ik wilde het specificeren om elke dubbelzinnigheid te voorkomen.

om wat olie op het vuur te gooien, wanneer je een bericht wilt aanmaken, wordt links in het scherm aangegeven dat de BBCode is geactiveerd. als je op het woord BBCode klikt, wordt er een pagina geopendeconology verschijnt waar alles wordt gegeven wat u moet weten over het formatteren van een antwoord. het lijkt er echter op dat deze pagina de waarheidsgetrouwe kopie is van wat op dit adres wordt gegeven, zonder het te vermelden: http://merome.net/zygotes/phpBB2/faq.php?mode=bbcode waarvan het auteursrecht oud lijkt



Code: kiezen

Cobalt 2.0 phpBB theme/template by Jakob Persson.
Copyright © 2002-2004 Jakob Persson

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com


jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 351-gasten