Vrijheidsdodend decreet tegen internet en mobiele telefoons

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 23/04/07, 12:56

Net als jij, Targol, was ik geschokt door het resultaat van deze fascistische...

Targol schreef:
Dit weekend en over 15 dagen zullen miljoenen vlinders, verblind door lichten en glitter, de arm bewapenen die hen tot slaaf zal maken. Ze realiseren zich niet eens de demagogie van de opmerkingen, de schizofrenie in de ingenomen posities (ik hark op het land van Le Pen voor de eerste ronde, ik spreek sociaal vanaf het begin van de 2e).

Zijn de Fransen gewoon idioten of zijn het ook masochisten?


Ik zal zeggen dat mensen voor de gek werden gehouden door de woorden van deze manipulator. Bovendien kunnen we nu al zien dat een groot deel van de media (toch de publieke televisie) al in het voordeel is: we hoefden alleen maar het aantal aanhangers van de UMP en die van de andere partijen eromheen te tellen. tafel.
Als we een minister zien die al heel lang lid is van de UMP en nog steeds het UDF-label draagt ​​als hij op tv verschijnt en zegt dat de UMP de beste manier is... dan vind ik dat allemaal SCHANDAAL!! Ik hoop dat Bayrou zijn gelederen goed zal schoonmaken (anders zal ik nog meer walgen van de politiek).
Des te schandaliger als de entourage van Sarko beweert dat ze zijn belasterd en dat we dankzij Sarko in een veilig land kunnen leven...

Ik ook niet, ik kan niet geloven dat deze fascist de tweede ronde zal halen... De Fransen zullen op een gegeven moment wakker worden, voordat het te laat is!!
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 23/04/07, 14:07

ThierrySan schreef:De Fransen zullen op een gegeven moment wakker worden, voordat het te laat is!!


Ik zou graag net zo optimistisch zijn als jij, Thierry.
Helaas lijkt het erop dat er veel fans zijn van de Sarko-show in Amerikaanse stijl.

Bovendien ontbreekt het naar mijn mening nog steeds ernstig aan geloofwaardigheid.

Hoe lang zal ik nog gedwongen zijn om TEGEN iemand te stemmen in plaats van VOOR een programma te stemmen?

Kom op, ga naar de 2e ronde om de shoot-off te proberen.

Anders kunnen we ons altijd troosten met de parlementsverkiezingen, maar wederom wordt er niets gewonnen.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 23/04/07, 15:27

ThierrySan schreef:...De Fransen zullen op een gegeven moment wakker worden, voordat het te laat is!!

Ach, waarom zou je het doen? alles is onder controle.

Targol schreef:Bovendien ontbreekt het naar mijn mening nog steeds ernstig aan geloofwaardigheid. !!

+1 maar tegen pech moet je het goed doen.
Targol schreef:Anders kunnen we ons altijd troosten met de parlementsverkiezingen, maar wederom wordt er niets gewonnen.

Ik wil u eraan herinneren dat de regio's grotendeels door links worden bestuurd en dat dit de huidige regering er niet van heeft weerhouden te werken zoals zij dat nodig acht. Dus een linkse meerderheid in de Algemene Vergadering? reken er maar niet op.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 23/04/07, 16:03

bham schreef:Ik wil u eraan herinneren dat de regio's grotendeels door links worden bestuurd en dat dit de huidige regering er niet van heeft weerhouden te werken zoals zij dat nodig acht. Dus een linkse meerderheid in de Algemene Vergadering? reken er maar niet op.


Je besloot mij tot zelfmoord te dwingen, bham?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 23/04/07, 16:36

Targol schreef:
bham schreef:Ik wil u eraan herinneren dat de regio's grotendeels door links worden bestuurd en dat dit de huidige regering er niet van heeft weerhouden te werken zoals zij dat nodig acht. Dus een linkse meerderheid in de Algemene Vergadering? reken er maar niet op.


Je besloot mij tot zelfmoord te dwingen, bham?

Nee natuurlijk, we hebben iedereen nodig, maar we moeten stoppen met dromen. Er werd mij een krachtmeting voorspeld voor wie je kent, maar het was een mislukking.
Het enige alternatief is dus nu.
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 23/04/07, 17:24

0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 23/04/07, 17:45



Sinds die tijd is Renaud veel veranderd.

Aan de andere kant zijn bepaalde teksten van zijn lied niet ouder geworden:

Renaud Sechan schreef:Ik herinner me vooral deze schapen,
bang voor de vrijheid,
gaan met miljoenen stemmen
voor orde en veiligheid.


Wat een ander vers betreft, het zou binnen 15 dagen werkelijkheid kunnen worden:
Renaud Sechan schreef:Frankrijk is een land van politie,
op elke straathoek staan ​​er wel 100,
om de openbare orde te waarborgen
ze moorden straffeloos.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 23/04/07, 18:55

Targol schreef:
bham schreef:Ik wil u eraan herinneren dat de regio's grotendeels door links worden bestuurd en dat dit de huidige regering er niet van heeft weerhouden te werken zoals zij dat nodig acht. Dus een linkse meerderheid in de Algemene Vergadering? reken er maar niet op.


Je besloot mij tot zelfmoord te dwingen, bham?


laat Targol niet in paniek raken

vind mij leuk als de toekomstige bedrogen dwergdictator voorbijgaat, ik emigreer; bel me goedkoop. Ik kan de Malagassische nationaliteit hebben : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 23/04/07, 18:57

zac schreef: vind mij leuk als de toekomstige bedrogen dwergdictator voorbijgaat, ik emigreer; bel me goedkoop. Ik kan de Malagassische nationaliteit hebben : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: @+

Met de leider van de Tana-dieven? (erg leuk trouwens).
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 23/04/07, 19:41

nee van de chef van Diego Bourres

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 282-gasten