Dag "D" –5 ... –4 ... –3 ... –2 ... –1 ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 27/08/14, 10:33

Hallo, hallo Plasmanu 8) jij ook terug ...?

Beeld

"D" dag +4 ... het is je gelukt! : Cheesy: Als ik een wens kan doen? Breng de 2 trollen over die deze draad probeerden af ​​te branden ... Maar ik denk dat er te veel werk zou zijn in deze verwoeste hut, misschien is het beter om er nog een over te doen?

Ik heb nooit de aard van de mens begrepen en waarom zoveel bouwers zo hard hebben gewerkt om alles wat ze hadden gebouwd te vernietigen ...

Er is in ieder geval werk! : Roll: : Cheesy:

En ik ben er niet klaar voor om mezelf hier opnieuw te investeren onder de dreiging van ontslag Beeld (Ik was er lange tijd niet, omdat mijn account zonder waarschuwing en zonder reden werd gesloten, en nadat ik de forum voor nog een paar maanden ... en ik ben van plan te vertrekken als "de ruimte van vrijheid"moest weer worden beperkt ... En dat zou ook het feit zijn dat mensen die zich uiten zich daar bedreigd voelen ...) anders ben ik op Futura met -2W, BobFuck en een paar anderen .. .

Maar ik kan nog niets zeggen, aangezien de aanstootgevende berichten zijn verwijderd / geredigeerd - dat is een goed teken - behalve dat: de afname in opkomst /
deelname DIT IS GEEN FOUT, noch bij FB, noch bij GOGOL ... Noch Obamot, ik was er niet voor 1 jaar! (LOL) Nee, maar!

===================

Voor de "D" -dag +5 ... dit is geen basismarketingregel, maar stroomopwaarts, en wat enorm bijdraagt ​​aan de betekenis, zal ik kiezen voor "historische referenties": kijk naar het verleden om je beter voor te bereiden op de toekomst ... Het is essentieel wanneer u opnieuw wilt bouwen (het maakt ook deel uit van "bureau Onderzoek")

Daar in de weersvoorspelling aarzel ik tussen Sodom en Gomorra (en om te wachten zoals in de legende "die goddelijke woede vernietigt alles met zwavel en vuur ... omdat we vreemden mishandelden") of Kali, godin van de vernietiging ..."Die het kwaad in al zijn vormen en vooral de takken van onwetendheid vernietigde: avidyā zoals jaloezie of passie ". aaaaaaah Kaaaaaliiiii ... Vade retro $ atanas:

Beeld

Ten tijde van S'MeuS > welke kansen hebben we ...?

De reclameboodschappen van moderne tijden? ​ Beeld Als ik nog een wens kan doen? ...

Ik hoop dat je in orde bent!? !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 27/08/14, 23:55

5 ... 4 ... 3 ... 2 ... 1 ... zérrrr ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 28/08/14, 00:08

OhO ... "D" Day +6 ... Basisprincipe van marketing: de "markt" en de "marketingmix"!

U zult zelfs vaak horen over:
- "veldonderzoek"enerzijds (dat zijn alle data die de markt maken: wat doet de concurrentie, wat zijn de trends, wat denken mensen in marktonderzoek, en onder andere wat is de feedback van het bedrijf en idem voor concurrentie ... Etc etc ...)
- "marketingmix"aan de andere kant (dat zijn de belangrijkste componenten van de marketingtool, vraag Gogol ...)

En de twee zijn altijd gescheiden! Dit is nu een fout (vanuit het oogpunt van de "productcyclus"), aangezien dit allemaal een continuüm... (Een product waarvan de verkoop nauwelijks is gedaald, dat een ander al koste wat het kost wil overnemen, volgens de canons van het consumentisme) Het moet daarom worden geïntegreerd in een nieuw "herontwerp en definitie ..." van de tool, als we er een beetje aan wilden ontsnappen ...

Mebon, daar moet je gewoon rekening mee houden om niets te vergeten!

Waarom? Want anders is de verleiding groot om te verdwalen, of om uit de methode te komen ...

- "... interessant dat" (zegt de minion van mijn tekenfilm) door klaar te zijn om rechts te gaan ... Om onmiddellijk tegen mezelf te zeggen: "Ooooops nan-nan ..." en trekken zich samen door van koers te veranderen, dankzij het paradigma van "9e marketingmix: (de integratie van een deel van de "Veld-R" aan de M-mix zelf! ") Zo vindt onze kleine makker snel zijn "doel", om zich te wijden aan de essentie, in plaats van een campagne die gebaseerd zou zijn op een "zinloze halsstarrige rush", zeer weinig "drijfvermogen" in termen van eco (niet) logisch (en niet systematisch slim, puur economisch. Bovendien zijn steeds meer consumenten van het "lambda" -type zich bewust van de enorme verspilling die wordt gegenereerd door "globalisering" op basis van het concept "aanbod" VS "verzoek"

Beeld

Dus ook jij, laat je niet meer verleiden door de leeuwerikspiegels ... 8)
Ik heb namen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

par Hic » 28/08/14, 13:18

Hallo Obamot
Apple doet precies het tegenovergestelde en staat bekend om zijn vrijwillige stock-outs.

Obamot schreef:"D" day +3 ... Basisprincipe van marketing: organisatie, coördinatie en gelijktijdigheid van acties:
Om een ​​boodschap uit te dragen en een maximale impact op de verkoop te krijgen, moet alles tegelijk "klaar" zijn "T"

(Met inbegrip van sleutelelementen zoals: productaanbod, prijsbeleid, distributie voor herbevoorrading en natuurlijk de POS "com" - reclamecampagne, enz.).

Voordat het te kort na het te laat is, wanneer het tijd is het tijd: Minst-synchronisatie kan een katastrofisch effect op de efficiëntie van de actie te hebben! En steek de grond ...

Voor de rest: vandaag niets of niet veel, het is moeilijk om een ​​maandag! : Cheesy:
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 28/08/14, 14:15

Oh nee dan ...

Of moet u uw denken verduidelijken ...? Het omgekeerde van wat?

Omdat u gewoon uw advertentieshows van nieuwe producten perfect geënsceneerd moet zien ... of zelfs de commerciële release van uw nieuwe i-Things, om te beseffen dat dit alles niet geïmproviseerd is, maar integendeel harmonieus gepland als muziekpapier ...

Bovendien zou het onmogelijk zijn om alle promotionele cavalerie (perskanalen en aankondigingen) te lanceren en aan het einde van de keten dat alleen de i-Choses in de Apple Centers zijn, maar niet de verpakking waarin hun smartphones zouden worden verpakt: of vice versa , om de verpakking en de instructies aan te bieden zonder het product erin (dat nog niet uit de lopende band zou zijn gekomen, en met een "GOED" om het later te verwijderen en een woord van verontschuldiging ...) dat zou volstaan rotzooi nee? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 28/08/14, 15:23

Met betrekking tot "vrijwillig niet op voorraad" is dit de "Basisprincipes" dus "in het algemeen"

Uw opmerking is relevant, maar de verkoop van i-Choses is drastisch gedaald als gevolg van hun vuile beleid en de sanctie volgde onmiddellijk:
http://www.boursier.com/actualites/econ ... 22801.html

Hetzelfde geldt voor iTablette, zes maanden later:
http://www.lesechos.fr/tech-medias/high ... 027025.php

Wat deze draad bewijst! : Mrgreen:

Het kan zijn dat elk bedrijf achteraf zijn eigen "keuken" doet. "Geplande veroudering" het is ook niet erg "populair", maar het zorgt ervoor dat mensen ook goed werken, maar dat is een ander probleem (waar ik me niet aan houd) ... Daarna zullen ze zeer vereerd worden! Het is al dit smerige verkoopbeleid dat bestaat uit het creëren van "frustraties" bij sommige klanten. Ik weet dat het commercieel mogelijk een soort aantrekkelijkheid voor het merk kan zijn, maar het kan net zo goed het tegenovergestelde doen ...

Na te hebben gezegd dat ze "daar bekend om staan", ik weet het niet, het is al een hele tijd geleden dat de appel de uitstraling van de rebellenindustrie verloor, toegewijd en militant die hij destijds had (vandaag is het misschien een van het ergste ...)

Marketing gebruiken om mensen te manipuleren: dit is voor mij niet aan te raden dat slaat nergens op wat dit bedrijf doet (ik heb talloze voorbeelden van hetzelfde type) en het is antidemocratisch (in een tijd waarin we willen dat de burgers "de verantwoordelijkheid voor zichzelf nemen", zal het niet waar zijn in de goede richting) .
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 29/08/14, 12:20

"D" Day +7 ... Basisregels van marketing, volgens het eerste boek over dit onderwerp:

de 7e dag zou zijn gepland om te rusten, : Cheesy: vertelt ons de bijbel!

Eerlijk gezegd is dit boek een van "aanbiedingen"van wat het beste is gedaan in het veld, aangezien waar hij het over heeft, de drukte tegenwoordig nog steeds animeert. Zelfs als zijn voorraad in sommige boekhandels soms uitgeput is, is er altijd een"toepassing"... Wat in dit geval bestaat - afgezien van het terugbrengen van de kudde tot hun eigen onbeduidendheid - door te suggereren dat er indien mogelijk een beter 'voorbij' is / zou zijn: dit is cultureel gezien geverifieerd, in de loop van de tijd en door middel van verschillende paradigma's (andere hoop ...).

CQFD: Marketing bestond toen al, zonder dat we het zelfs maar wisten, zonder dat mensen het zelfs maar vermoedden en zonder dat de componenten de geavanceerde 'tool' waren die we vandaag kennen, zien we dat wat de complexiteit ervan maakt de menselijke geest is en niet uitsluitend "de tijd ..." Dit is de reden waarom dit hulpmiddel zo "krachtig" is, omdat het berust in de 'studie van de feiten: via "marktonderzoek!" om met name consumptiegewoonten te bepalen, of zelfs om het gedrag van een bepaalde doelgroep te bestuderen:

Beeld
Bron: giphy.com

... maar ik kan er al een paar zien aankomen: nee, dat betekent niet dat we moeten gaan huilen met de wolven ... :onheil: 8) : Cheesy: "marktonderzoek!" is daarom het basiselement waarmee we ons dan kunnen concentreren op het essentiële: de oordeelkundige geschiktheid tussen "het product" et "...de boodschap".
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 31/08/14, 16:47

D-Day +8 ... Basisregels voor marketing, ik heb overgeslagen ...

Omdat ik er in detail met je over wilde praten "marketingmix", maar het is een zeer complex onderwerp, en mijn doel is niet om 'iets te verkopen' of om over strategie te spreken in een consumentensysteem waarvan ik niet geloof in de mogelijke deugden ... Ik antwoordde Remundo, en kan alleen maar bevestigen dat, als ik het analyseer: elke oplossing alleen kan zijn "hand genaaid"... (Maar ik heb me al een keer" gratis geschoren "voor Christophe, ik zag wat het me gekost heeft, en ben niet van plan het nog een keer te doen ...)

In dit geval, in elk systeem (forum, bedrijf, instelling of wat dan ook) die "zijn verplichtingen niet nakomt" ("productbelofte", enz.) in een bijna permanente ontkenning zouden leven, ik zie niet goed wat er nog kan worden gedaan om het te redden van een ontevredenheid [. ..] een idee? : Roll: : Lol:

Beeld

In zijn huidige vorm zou het meedogenloze therapie zijn ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 31/08/14, 17:30

"D" -dag +9 ... Basisregels voor marketing, voortzetting en einde! (...Voorlopig).

Hier neem ik opnieuw in de vorm van conclusie, de formule die door Ahmed in de thread wordt herinnerd "Industriële veroudering, het verhaal van bedrog"

In wezen het principe van marketing en in de eerste plaats om een ​​"fotografie"de toestand van de markt in een bepaalde sector en per keer "T"... om vervolgens te proberen de realiteit van het "product of de dienst die men op de markt wil brengen" samen te laten vallen met die van de "markt"!

En het valt niet te ontkennen dat deze formule hier van toepassing is:

"Niemand wordt rijk door weddenschappen tegen de markt"

Beeld
Bron: giphy.com

Beeld En het is sterker dan zij: maar er zijn er een paar die het niet begrijpen ...!
En die zijn er "die denken dat ze de markt zijn"! Maar dan ...Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : JimmyBoss en 236 gasten