Dag "D" –5 ... –4 ... –3 ... –2 ... –1 ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 19/08/14, 21:46

Nou, als je wilt dat we het opnieuw bewerken, is het niet aan ons om te beslissen, hè... : Cheesy: we praten, we praten... niet ver van 23 uur.

Nou... nou... de tijd komt! ( : Mrgreen: ) ...tadam, ...tadam, tadam...

(...de volgende zou Ahmed en Sen-no-Sen misschien plezieren... Wat dan ook...)

: Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 19/08/14, 23:05

: Cheesy: Daar ga je... het is tijd: tadaaah

Beeld

Surrealisme met "Stemmingsverhoger"door Maggie Taylor.

(daar trok ze echt alle kousen uit...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 20/08/14, 02:55

Dag “D” –2... (zoals 1 + 1 = ...huh?)

“Een eenzame man bevindt zich altijd in slecht gezelschap”: laten we eens kijken deze dag "laat gaan" !
— Paul Valéry.

http://www.fredericdoillon.com/2008/09/ ... agnie.html

(Remundo, buig niet te laag, en ook niet te snel, je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn!) Beeld
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

par Alain G » 20/08/14, 03:51

Ik kan mijn ogen niet geloven!!!


Ik kom terug bij de forum en zie Obamot terug die proberen de forum opnieuw en opnieuw...

Gemodereerd door Remundo, vermijd persoonlijke agressieve woorden

Mijn beste Obamot, als je niet wilt dat Gugly je achtervolgt door je advertenties te laten zien op basis van met wie je omgaat, verwijder dan alles wat 'google' heet in je programma's, inclusief waardeloos Chrome, en voer een zoekopdracht uit met dezelfde vermelding in alle bestanden en mappen en verwijder alles, zodat je niet achtervolgd wordt door de plekken waar je je neus steekt...


Christophe

Jammer voor je, maar ik heb niet langer de mogelijkheid om de site te bezoeken, omdat ik met tegenzin voor FB ben gevallen, dat al mijn beschikbare tijd op het net in beslag neemt en ik ben er zeker van dat dit de belangrijkste bron van je verkeersprobleem is, zoals je al had aangegeven , is er ook het feit dat ik nu overdag werk en meer tijd doorbreng met mijn liefhebbende vrouw.

Er is ook het feit dat de antwoorden al klaar zijn, gezien de ervaring van de respondenten op de proefpersonen, en dat er geen ruimte overblijft voor experimenten of op zijn minst voor de proefpersonen. forum.

In meer!

Alain
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

par Remundo » 20/08/14, 08:48

Obamot schreef:Dag “D” –2... (zoals 1 + 1 = ...huh?)

Beeld

“Een eenzame man bevindt zich altijd in slecht gezelschap”: laten we eens kijken deze dag "laat gaan" !
— Paul Valéry.

http://www.fredericdoillon.com/2008/09/ ... agnie.html

(Remundo, buig niet te laag, en ook niet te snel, je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn!) Beeld

Hoe dan ook, ik, om een ​​team te vormen, geef ik de voorkeur aan vrouwen die een goed hoofd op hun schouders hebben :D
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 20/08/14, 13:52

Op de schouders, echt? Nog een poging om een ​​goede stijfheid te krijgen : Cheesy: (in bed) Ik noteer het idee!

Beeld
—Albert Anker. (Bron: http://www.arretsurimages.net)

Niet slecht hoe Maggie Taylor met licht omging, het doet me denken aan Albert Anker...>>>

Beeld
- "Mädchenbildnis"Albert Anker. (Bron: http://commons.wikimedia.org)

Het draait allemaal om clair-obscur... Donkere achtergronden, om het reliëf van het onderwerp duidelijk naar voren te brengen! Zie de artistieke dimensie van dingen, voor "laat gaan"Dat lijkt mij niet zo erg... ;-)

En om het oog te oefenen: kunst is het enige dat waar is. Wat zou ook aantrekkelijker kunnen zijn, om de aantrekkingskracht van een forum(?) Ik vraag me af of Gogol ons uit de obligaties zal halen "doelgericht en contextueel" over Ferdinand Hodler, Edouard Manet of Camille Pissarro... Het zou interessant moeten zijn! Beeld Wat FB betreft

Een beetje een droom in een wereld van bruten, kortom! Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 20/08/14, 21:12

En als ik erover nadenk, doet het werk van Anker met dit schilderij denken aan dat van Johannes Vermeer “Het meisje met de parel”:

Beeld
Bron: http://www.educol.net


Super helder? Een echte terugkeer naar de bronnen en naar eenvoudige dingen (verre van simplistisch te zijn, want hoogvliegende schilderkunst is een moeilijke kunst...) Moet de econologie niet ook via de kunsten gaan, in deze terugkeer naar essentiële begrippen en waarden?

Wanneer komt er een afdeling gewijd aan beeldende kunst? Of in ieder geval, wanneer zal een lay-out van de forum waarbij een groter deel wordt overgelaten aan afbeeldingen (wat zou betekenen dat we het concept een beetje moeten herzien...), aangezien we zien dat deze bezig zijn met het verdringen van tekst op internet (als de explosie van het gebruik van draagbare touchscreen-tablets in hoge definitie , inclusief “smartphones”...

Soms vraag ik me af wat het werkelijke doel hiervan is forum, aantrekkelijk genoeg zijn om mensen te motiveren rond ecologie en haar gedachten over onze samenleving? Hier heb ik wat twijfels...

Is er zo'n sterk verlangen om het publiek te vergroten? Want zolang we het hebben over deze wereld van "mobiele informatieconsumptie", kunnen we ons net zo goed concentreren op kwaliteit...!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 21/08/14, 02:23

D-Day-1...: morgen: uitkomst en voorstellen...

Slijp je potloden en MAAK JE EIGEN VOORSTELLEN.

Draad helemaal open! 8)

Van harte.

PS: de nacht brengt advies Remundo met zich mee :? : Cheesy: geef die van jou dan...

In de tussentijd, voor amateurs, "De terugkeer van de boer" door Eugène Burnand

Beeld

Zouden kunstfoto's niet beter zijn dan reclame? (De connecties "doelgericht en contextueel" van Gogol, zitten nog steeds in de problemen, wat wordt voorgesteld heeft absoluut niets te maken met de grote schilders, ze moeten de klassieke schilderkunst niet kennen, al deze "bot"-ontwikkelaars... LOL)

Bron: http://isycreations.blogspot.ch/2011/09 ... nture.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 21/08/14, 23:09

Voor voorstellen: geen enthousiast?

Was er een bericht dat voor rillingen zou zorgen? Beeld

Surrealisme, het afgehakte hoofd, het was erg ‘symbolisch’ toch? Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Geluidsstoring!!!

par Obamot » 22/08/14, 11:34

Dag "D" Oeps...: Nee maar hallo, wat..!

Beeld
Bron: giphy.com

Om redenen buiten onze controle (geen contact met de top van de...piramide):

DEZE COUNTDOWN IS TIJDELIJK GESTOPT!

Vervolg: hier >>>>>>>> ( Beeld )
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 273-gasten