Automatische weergave van andere antwoorden voor plaatsing

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Automatische weergave van andere antwoorden voor plaatsing




par chatelot16 » 10/03/13, 15:19

hallo

op een andere forum ook in phpbb zie ik een werkingsmodus die ik interessant zal vinden om ook op econologie te gebruiken

als je een bericht wilt plaatsen, als er een ander bericht is geplaatst terwijl je aan het schrijven was, is het bericht de eerste keer niet geplaatst: je ziet de nieuwe bericht(en) voor het eerst: je kunt je bericht dus aanpassen aan wat er is zei ... of annuleer het regelrecht als het nutteloos is geworden

http://www.usinages.com/forum.html
ce forum is echt de best georganiseerde van alles wat ik zie

Ik ben nooit moderator geweest forum phpbb , dus ik weet niet precies hoe ik dit soort functies moet instellen ... maar het zal gemakkelijk zijn om de moderator van machinale bewerking.com om advies te vragen

Ik dacht er net aan toen ik dit zag
Did67 schreef:Over deze fout, die puur een "afhandelingsfout" is - ik weet nog steeds niet wat ik technisch verkeerd heb gedaan - schreef ik dit in de betreffende thread:

[i][kleur=blauw]

2) Wat is er gebeurd:

- Ik antwoordde macro zonder te citeren, waarbij ik een paar punten innam (niet alle)

- Ik post

- Ik zie dat iemand in de tussentijd een bericht heeft gestuurd

- Ik ben het opnieuw aan het bewerken, omdat het plotseling onbegrijpelijk was, om iets toe te voegen als "Ik reageer op de macropost hierboven" (niet implicerend voor degene die in de tussentijd net had gepost)
...


dit systeem dat niet bij de eerste poging post wanneer er een andere reactie is geweest, is erg praktisch op Machining.com en vermijdt kruisende berichten
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360




par Forhorse » 10/03/13, 21:21

het is een functie die oorspronkelijk is opgenomen in phpBB3
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 392-gasten