Econology Association: doelen, middelen en functioneren

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/12/09, 23:13

Remundo schreef:Dus voor nu ga ik lid worden en een lidmaatschapsbijdrage sturen. Ik denk dat Christine en Christophe binnenkort de details van dit alles zullen ophelderen. 8)


Het staat hierboven vermeld: u kunt al een cheque van 18€ sturen naar "association econologie"...

Wat wil je nog meer weten? Een lidmaatschapsformulier invullen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5186




par Remundo » 10/12/09, 23:15

U kunt dus nu al lid worden, alleen als individu, en een donatie doen per bank of postcheque (we zullen begin 2010 iets online zetten)

Ik stuur het naar jouw adres?
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/12/09, 23:19

Eh ja... en voeg je adres en naam toe als deze niet hetzelfde zijn als op de cheque (het is voor de ledenlijst, administratief heb je je contactgegevens nodig. Deze worden niet openbaar gemaakt of verstrekt, tenzij afgesproken, aan andere leden.)

Hey Remudo, ik weet dat het een heel zwaar onderwerp is voor degenen die nieuw zijn op het gebied van status en RI (hoewel het niet eens het hele ding is, ik heb de puur "functionele en administratieve" dingen omzeild) maar dit is geen reden om niet te lezen wat ik zei!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5186




par Remundo » 10/12/09, 23:26

Verdoemd, gedoemd... Ik heb gelezen, maar het is laat en ik ben moe. :?

Oké, ik stuur je €18.

Ik denk nog steeds dat het nodig zou zijn dat de leden hun e-mailadres opgeven.

Een lang leven en succes voor de Econology Association! :D
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/12/09, 23:32

Ja e-mail + 2 of 3 andere info, vandaar de interesse van het lidmaatschapsformulier, maar ja, gezien het nummer dat we zijn, weet ik nog steeds wie wie is...

Dus ja, geef een e-mail op, alstublieft op gratis papier... zolang er geen bulletin is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/12/09, 10:17

Christopher zei:

Het staat hierboven vermeld: u kunt al een cheque van 18€ sturen naar "association econologie"


Nee ! Wij Belgen wilden graag een rekeningnummer om gratis te kunnen betalen! Anders schnol! :onheil:
We zullen wachten! nvt!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/12/09, 10:28

Ja, ja, ja, kalme olifant, we snappen het! Je bent tegenwoordig meer een leeuw dan een olifant!!

Niettemin zijn Belgische internationale overschrijvingen boven € 50 nog steeds verschuldigd : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/12/09, 10:32

Nou, we zullen het meerdere keren doen :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/12/09, 10:48

Ah ah, dat is een pachidermisch geschenk! Pas op, er zijn getuigen, je loopt het risico dat je op hun woord wordt geloofd! : Cheesy: : Cheesy:

Geen grapje, hier is een lijst van de acties die de vereniging wil verspreiden en voortzetten, met enkele links voor degenen die zich willen verdiepen!

Niet-uitputtende lijst van concrete acties (met uitzondering van debatten en het doorgeven van informatie) die rond de forum https://www.econologie.com/forums/

Om meer referenties te krijgen: https://www.econologie.com/forums/search.php

Deze acties werden allemaal uitgevoerd zonder financiële hulp of subsidie ​​en door vrijwilligers!

- Tests op MPG Caps (additief zogenaamd wonderen in de vorm van pillen die "onder de jas" worden verkocht) en het benadrukken van het ronduit omkoopbare aspect van de zaak en de te bescheiden resultaten van het product.

- Transformatie van een (oude) traditionele oliebrander naar een blauwe vlambrander, en heeft daardoor inzicht gekregen in de voordelen van waterdamp bij verbranding (overdraagbaar op voertuigen)

- Zeer belangrijk werk (sinds 2003) op het gebied van de injectie van water in thermische motoren (vermindering van het verbruik en 70% van de dampen). Ontwerp van de instantane stoomgenerator. Montages gemaakt door verschillende gemeentehuizen (Vitry sur Orne) en de Algemene Raad van Moezel. Bewerken is gemakkelijk transponeerbaar naar de CUS / CTS als ze dat willen! Talrijke mediareferenties (waaronder televisienieuws).

- Lancering van het Laigret-project gericht op het creëren van een echte synthetische olie (waarvan de kenmerken dicht bij natuurlijke olie liggen) door de werking van Perfringens op vetzuren (afval).

- Demonstratie van de efficiëntie van een beetje (5 tot 8%) van SP95 in de Gasoil om vervuiling en verbruik te verminderen

- Demonstraties van de efficiëntie van de verschillende EGR-kleppen van voertuigen die worden gedemonteerd, wordt ondersteund

- Analyse en demystificatie van "zwaartekracht" of over-unit motoren

- Voorzieningen voor calculatie van isolatoren, energiebalansen van beglazingen, advies over energiekeuzes ...

- Gedachten over bioklimatologische huizen of huizen met hoge inertie (aanzienlijke thermische zonnebuffer)

Sommige lopende projecten:

- Constructie voor massaproductie door waterfakkelvereniging (door waterelektrolyse om het gebruik van flessengas zoals acetyleen te vermijden)

- Ontwerp en voorbereiding van een waterinjectiekit bestuurd door de computer van het voertuig.

- Hulp aan een gemeente in Ile de France bij de ontwikkeling van 350 hectare ecobouw

- Werk en tests aan de thermische opslag door faseverandering van een plantaardige olie: palmolie

U kunt de links of referenties invullen.

Deze vermelding moet worden opgenomen in ons "visitekaartje", inclusief: de pagina gewijd aan de vereniging. Het moet daarom zo expliciet en duidelijk mogelijk zijn.
Dernière édition par Christophe de 11 / 12 / 09, 23: 03, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 11/12/09, 20:41

Hallo Co.! :D

Ik moet er nog eens op terugkomen, ik zat de laatste tijd vol met werk

de link voor de EGR-kleppen (nou ja, de vel satis-klep bij 100 km): https://www.econologie.com/forums/voiture-di ... 9-460.html
alleen maar om te laten zien dat de kleppen nu betrouwbaar zijn
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten