10 leden...maar weinig uitwisselingen: pkoi?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

10 leden...maar weinig uitwisselingen: pkoi?




par jean63 » 24/10/07, 14:49

Ik merk dat de uitwisselingen steeds zeldzamer worden.

Het is gebruikelijk om een ​​onderwerp te plaatsen dat interessant en nieuw is zonder de minste reactie, wat een jaar of twee geleden niet het geval was.

Tja het klopt dat je niet altijd achter je scherm gekluisterd kunt zitten....

Het lijkt erop dat "laat me weten wanneer er een antwoord is geplaatst" niet altijd werkt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 24/10/07, 16:07

Ja en de bezoekers worden steeds talrijker... kortom altijd de: "Ik neem informatie aan, maar ik ben te lui (onder andere) om me te registreren en mijn mening of mijn advies te geven..."

Het is jammer maar wat kunnen we eraan doen?

Anders ben ik zo vrij geweest een link toe te voegen:
Onbeantwoorde onderwerpen helemaal bovenaan forum om de onderwerpen die "wees" van antwoorden blijven precies te "stimuleren" ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 24/10/07, 16:10

Bedankt Christophe.

Indrukwekkend: 518 onbeantwoorde onderwerpen :!:

Het zou veel tijd kosten om overal in te grijpen.

Heb je aanwezigheidsstatistieken om te weten of er een grote daling is geweest in het afgelopen jaar?

Er zijn ongeveer 600 van de 10 leden die minstens één bericht hebben geschreven. De anderen hebben zich net aangemeld.

Als we goed naar het aantal berichten kijken, kunnen we begrijpen waarom we hiertoe komen. En dan zijn er nog heel wat mensen die moeten "vlinderen" met de veelheid aan mogelijkheden van het internet. Het zou meerdere levens kosten om dit allemaal te doen. Mogelijk was er ook een "Grenelle de l'environnement"-effect, mensen gingen hun bijdrage op de site van de overheid zetten.

Het lijkt erop dat "laat me weten wanneer er een antwoord is geplaatst" niet altijd werkt.
............wat denk je ? Ik heb de indruk niet (matig) geïnformeerd te zijn over oude onderwerpen waaraan ik heb deelgenomen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 24/10/07, 18:25

Pourquoi?

Nou, ik denk dat het het representatieve percentage gekken zoals wij is in een populatie; honderd actieve mensen op 10 dorst naar informatie

wat maakt... mmmmmh... door het verwijderen van de te oude en de kinderen 50% x 0.1% x 65 miljoen van de bevolking te vangen

d.w.z. ongeveer 3250 actieve leden in Frankrijk

Gefeliciteerd Tof!! in je eentje vang je 3% van de actieve internetgebruikers!! :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 24/10/07, 19:12

jean63 schreef:Heb je aanwezigheidsstatistieken om te weten of er een grote daling is geweest in het afgelopen jaar?


Natuurlijk heb ik statistieken...er is een behoorlijke stijging geweest in het afgelopen jaar...

jean63 schreef:Er zijn ongeveer 600 van de 10 leden die minstens één bericht hebben geschreven. De anderen hebben zich net aangemeld.


In feite zijn de 10 leden de leden van de nieuwsbrief, niet die van de forum, Op de forum "we" is 4580 geregistreerde leden precies vanavond...

jean63 schreef:...........wat denk je ? Ik heb de indruk niet (matig) geïnformeerd te zijn over oude onderwerpen waaraan ik heb deelgenomen.


Weet u zeker dat bij deze betreffende onderwerpen het vakje "nog" is aangevinkt?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 24/10/07, 19:17

Capt_Maloche schreef:d.w.z. ongeveer 3250 actieve leden in Frankrijk

Gefeliciteerd Tof!! in je eentje vang je 3% van de actieve internetgebruikers!! :D


Nou nee...4580/3250 = 141% Waw we hebben superunity bereikt!!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 24/10/07, 21:01

Voor het gevolgde onderwerp of men is meer op de hoogte, ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden. Het was iets dat me van tijd tot tijd overkwam. Ik merkte zelfs dat het overeenkwam met de klap waarbij ik automatisch werd losgemaakt door de forum.

Na een tijdje de forum vraagt ​​me opnieuw om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren (waarschijnlijk wanneer de cookie die mij automatisch identificeert verloopt). Als dat zo is, merk ik het niet meteen. Het komt zelfs regelmatig voor dat ik, omdat ik geen waarschuwingsmails meer ontvang, besef dat ik niet meer ben ingelogd op de forum.

Want als men een onderwerp van de forum zonder ingelogd te zijn en dat de waarschuwingse-mail is verwijderd, de forum blijf bedenken dat we de nieuwe berichten nog niet hebben gezien, en stop daarom met het melden van de volgende berichten.

De oplossing zou zijn om een ​​'time-out' in te stellen die het verzenden van een nieuw waarschuwingsbericht activeert als de persoon ondanks de eerste e-mail niet is teruggekeerd om het onderwerp te zien...

Van mijn kant is alles weer normaal als ik terugga naar het discussiedraad waarvan ik niet meer op de hoogte was van de ontwikkelingen.
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 24/10/07, 21:29

Het is een goede uitleg sat17...aangezien ik elke dag kom loop ik niet het risico mijn sessie te verliezen...

Voor de anderen is er maar één oplossing: doe zoals ik, besteed elke dag aan de forums :) : Cheesy:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/10/07, 04:34

Dag

Dezelfde observaties aan de kant van de panton autand on When man, weinig nieuwe montages en vaak resultaat zullen volgen na...
dan niets, of het is te zwak of het is uitstekend, dus dat wordt een geheim..
15% en 20% is geen probleem om over te praten.
We hebben in ieder geval niets uitgevonden, we hebben alleen de montage laten installeren door er aanpassingen aan te doen.
Wat een experimentator frustreert, is het niet herhalen van resultaten

Het is waar dat er een tijd komt dat er, als de cijfers eenmaal zijn bereikt, meer sporadische metingen worden gedaan, mits er wijzigingen zijn aangebracht, dus weinig te zeggen.

Soms vraag ik me af wat er is gebeurd met al de samenstellingen die hierop beschreven staan forum ?
hebben ze hun vergadering ontmanteld? of anders houden ze van mij, ze zetten water op, ze rijden en meten meer verbruik, ze houden alleen de temperaturen van de reactor en het goede gevoel van motorkoppel in de gaten..


Andre
0 x
zielsverwant
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 13/04/07, 19:14




par zielsverwant » 25/10/07, 06:02

Bonjour à tous,

Mijn eerste post nadat ik al een tijdje geregistreerd ben
Ja, ik ben een "BEZOEKER". Ja, ik bekijk alle berichten. Ja, de filosofie van deze site past bij mij (anders had ik me niet geregistreerd). Maar het niveau lijkt me zo hoog, dat ik complexen vang. Ik heb een baan heel ver verwijderd van dit soort ideeën, een echte verandering voor mij) Maar het belangrijkste is dat je mensen zoals ik weet te interesseren. Ik wil (zoals vele anderen) de wereld zien veranderen. Als jullie met 100 dingen doen en we kijken met 10000, dan is het toch niet veel, maar we zijn bij je, ook al zeggen of doen we niets. Nu leer ik elke dag bij (dankzij degenen die bewegen.. Ik zou liever zie de tien dan de honderd..), en op een gegeven moment zou ik slagen voor de cursus (gepensioneerd volgens mij) De boodschap. Heb geduld, jij die vooraan staat. Natuurlijk kun je de berichten lezen zonder geregistreerd te zijn. Maar het is een soort toezegging om dat te doen. Nou, ik zie het zo..

Het was een kleine ochtendreactie van een geregistreerde bezoeker die nooit post!.
Goede dag.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten