10 leden...maar weinig uitwisselingen: pkoi?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 25/10/07, 08:11

hallo, ja, ik heb ook het probleem dat ik niet gewaarschuwd ben!, de deuch heeft 6 maanden niet gereden, nou de winter is hier, ik ga hem weer op de weg krijgen! de tractor draait niet meer professioneel,
voor bezoeken, nou ja, gebrek aan tijd, anderen forum over een ander interessant onderwerp,
voor de knop monitor het onderwerp, ik zie het niet meer, als het regelmatig opnieuw moet worden geactiveerd, moet ik de locatie onthouden!
een geheugenprobleem!! :frons:
het zou nodig zijn om fulltime te zijn om toezicht te houden op alles wat er op de forum , dus met alles wat aan de kant moet......
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 25/10/07, 08:13

Hé, ik heb de sleutel gevonden! : Cheesy: : Mrgreen:

op een gegeven moment was ze afwezig, ik moest het zoeken!
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 25/10/07, 08:52

Voor het gevolgde onderwerp of men is meer op de hoogte, ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden. Het was iets dat me van tijd tot tijd overkwam. Ik merkte zelfs dat het overeenkwam met de klap waarbij ik automatisch werd losgemaakt door de forum.

Na een tijdje de forum vraagt ​​me opnieuw om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren (waarschijnlijk wanneer de cookie die mij automatisch identificeert verloopt). Als dat zo is, merk ik het niet meteen. Het komt zelfs regelmatig voor dat ik, omdat ik geen waarschuwingsmails meer ontvang, besef dat ik niet meer ben ingelogd op de forum.

Ja, ik geloof dat dat het probleem is.

Elke keer dat ik wil posten, moet ik me namelijk identificeren. Voor recente onderwerpen ben ik goed op de hoogte.

Dit systeem zou zelfs moeten werken als je een jaar niet bent teruggekomen, het stelt je in staat om de site opnieuw te bezoeken en dus zelfs oude onderwerpen of andere die je af en toe ontdekt opnieuw te posten.

==> Christoffel : Is er een manier om iets te doen?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 25/10/07, 11:36

soulsouf schreef:Ja, de filosofie van deze site past bij mij (anders had ik me niet aangemeld), maar het niveau lijkt me zo hoog dat ik er complexen van krijg.


Allereerst bedankt voor dit eerste bericht!

Dank u dan voor uw argument dat zeer interessant is en bevestigt wat ik al vreesde: bezoekers hebben de indruk een beetje te vallen op een forum "elitisten" van ervaren technici en ingenieurs...wat al discutabel is (althans in mijn geval :D )

Toch zijn er rubrieken op de forum die ver verwijderd zijn van de pure stijltechniek:

https://www.econologie.com/forums/calendrier ... -vf60.html
https://www.econologie.com/forums/la-boutiqu ... -vf51.html
https://www.econologie.com/forums/films-tele ... -vf52.html
https://www.econologie.com/forums/actualites ... -vf49.html

Etc etc ...
Maar het is waar dat ze zich allemaal in het laatste deel van de forum...daarom de "minst" zichtbare.

Misschien ga ik proberen dit te optimaliseren...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 25/10/07, 11:38

jean63 schreef:Dit systeem zou zelfs moeten werken als je een jaar niet bent teruggekomen, het stelt je in staat om de site opnieuw te bezoeken en dus zelfs oude onderwerpen of andere die je af en toe ontdekt opnieuw te posten.

==> Christoffel : Is er een manier om iets te doen?


Het is mogelijk, maar het risico is dat de server veel meer wordt vertraagd, die veel meer sessie-informatie moet bewaren.

Het beste compromis is dat je vaker terugkomt.

Ik geloof dat de "vertraging" van de sessie 1 maand is, wat al meer dan genoeg is. Komt u 1 keer per maand, geen probleem dan... nog te bevestigen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 25/10/07, 18:16

Ik geloof dat de "vertraging" van de sessie 1 maand is, wat al meer dan genoeg is. Komt u 1 keer per maand, geen probleem dan... nog te bevestigen?

Dit is voor mij het geval omdat ik in de zomerperiode veel minder voor het scherm sta en er veel onderwerpen zijn die zonder tussenkomst langer dan een maand duren, bijvoorbeeld het onderwerp over Iran...
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 25/10/07, 18:40

Bonjour à tous
Christophe schreef:
soulsouf schreef:Ja, de filosofie van deze site past bij mij (anders had ik me niet aangemeld), maar het niveau lijkt me zo hoog dat ik er complexen van krijg.


Allereerst bedankt voor dit eerste bericht!

Dank u dan voor uw argument dat zeer interessant is en bevestigt wat ik al vreesde: bezoekers hebben de indruk een beetje te vallen op een forum "elitisten" van ervaren technici en ingenieurs...wat al discutabel is (althans in mijn geval :D )
...


Hier vraagt ​​niemand je of je ingenieur, kapper-pluimvee of patissier-zinkmaker bent. Het belangrijkste is om te proberen de schimbiliblic vooruit te helpen door kennis of ervaring te bieden, een relevante observatie of zelfs gezond verstand, een openhartige vraag die de dingen op hun plaats zet...er is plaats voor iedereen behalve voor trollen en mensen van kwade trouw . : Cheesy:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 26/10/07, 12:07

Ja, niemand vraagt ​​het, maar als je een sectie ziet die 100% gewijd is aan verbranding of patenten, is het onvermijdelijk "eng"...

Nou, ik heb een "optimalisatie" -test in deze richting gedaan, ik heb de forums "verschillende discussies" bovenaan... We zullen zien of er een effect is op de "post rate"

Elke suggestie, indruk is welkom...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 271-gasten