10 leden!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

10 leden!




par Christophe » 05/01/07, 14:23

Gisteren zijn we overdag de slagboom gepasseerd symbolisch voor de 10 leden die op de site zijn geregistreerd!

Hartelijk dank aan iedereen voor uw interesse in econologie, maar vooral aan degenen die dat gewend zijn forums!

:):)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 05/01/07, 14:41

Econologie die stijgt, die stijgt... goed gedaan Toff, zolang het duurt

Gelukkig zijn we niet allemaal “superactief”, anders zou ik het moeilijk kunnen bijhouden :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 05/01/07, 14:51

Ja, het gaat omhoog, het gaat omhoog en zonder (grote) hulp van buitenaf! :)

Wat het volgen betreft...je bent sterker dan ik...ik heb daar al problemen... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 05/01/07, 15:12

Gefeliciteerd met het overschrijden van deze drempel!!

En dank aan alle actieve leden, die hun resultaten met ons delen...

Ik kijk ernaar uit om een ​​plek te hebben om te sleutelen...

In de tussentijd neem ik wat je mij geeft...

Nogmaals bedankt! : Mrgreen:
0 x
PED
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/04/07, 09:44
Plaats: Lyon




par PED » 02/04/07, 10:19

Hallo,

Ik weet niet of er ook 10 leden zijn forum, maar ik begrijp waarom er geen voorgesteld onderwerp is om jezelf voor te stellen! Dit is mijn eerste bericht hier... Ik stuur je alvast mijn felicitaties!

Je zult er waarschijnlijk geen probleem mee hebben als ik de forum gelinkt op mijn site, pagina van forum...Ik weet dat mijn voorkeur voor ecologie origineel is en niet per se op het eerste gezicht duidelijk is...

Ik heb de econologie ontdekt en ik vind het erg interessant, omdat het overeenkomt met wat ik in mijn dagelijks leven probeer te doen om mijn impact als Fransman op de planeet te verminderen...

De term is niet bekend en moeilijk te leren (direct en automatisch zonder erover na te hoeven denken), zelfs als je de twee woorden kent waaruit het neologisme bestaat...

Gebruik jij vaak de uitdrukking ‘ecologische economie"? Praat je vaak over de ecologie van de economie? Ik ben ervan overtuigd dat deze twee woorden die zelden na elkaar worden gebruikt, zouden helpen de boodschap sneller over te brengen. Ik weet het, het zit meer in mijn snaren dat de techniek, alles wat ermee te maken heeft aan het lerenen het wordt aanbevolen om de definitie van een woord te gebruiken voordat u het nieuwe woord in de woordenschat introduceert.
0 x
Françoise.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 02/04/07, 10:43

DALC schreef:Hallo,

Hallo Françoise, en welkom bij Econologie : Mrgreen:
DALC schreef:Ik weet niet of er ook 10 leden zijn forum, maar ik begrijp waarom er geen voorgesteld onderwerp is om jezelf voor te stellen!

Je hebt volkomen gelijk, ik denk dat dit een leemte is die we binnenkort zullen opvullen.

DALC schreef:Je zult er waarschijnlijk geen probleem mee hebben als ik de forum gelinkt op mijn site, pagina van forum...Ik weet dat mijn voorkeur voor ecologie origineel is en niet per se op het eerste gezicht duidelijk is...

Zolang uw site geen buitensporige liefde voor terreinwagens of vliegreizen propageert, is er niets aan de hand. Het bepleiten van de liefde voor honden lijkt mij niet slecht :D
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 05/10/07, 17:34

Wauw, 10 geregistreerd!??? Ik vermoedde dat er velen van ons zouden zijn, maar niet in deze mate...
Gefeliciteerd Ecologie...
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 05/10/07, 17:40

Nou, er zijn er 10 geregistreerd op de mailinglijst, ja.

Maar sinds het aanmaken van dit onderwerp heb ik de verouderde e-mails (meer dan 3000) opgeschoond, waardoor het aantal is verminderd en momenteel zijn er precies 10 geregistreerd....

voor forum ze staan ​​onderaan de 1e pagina aangegeven:

Onze leden hebben in totaal 51303 berichten geplaatst. We hebben 4485 geregistreerde leden.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 290-gasten