Forum afsluiten

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79138
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976

Forum afsluiten

par Christophe » 20/12/05, 19:11

Ik beperkte de toegang van het onderdeel tot het Pantone-proces tot het geregistreerde op de forum. Als u daarom niet verbonden bent, is dit onderdeel onzichtbaar en ontoegankelijk.

Bewerken: het is openbaar gemaakt
Dernière édition par Christophe de 06 / 10 / 10, 12: 29, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
to_pal2003
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/05/04, 21:31

hoe het te doen?

par to_pal2003 » 20/12/05, 21:31

Goedenavond, ik sta ingeschreven op de forum al een tijdje maar waarom krijg ik geen toegang meer tot pantone?

PAT
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79138
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976

par Christophe » 21/12/05, 09:50

Als u verbonden bent, mag dit niets veranderen
0 x
Avatar de l'utilisateur
DavidHervé
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 15/09/05, 17:31
Plaats: PAU

par DavidHervé » 21/12/05, 17:39

Eén vraag,
waarom? :?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 21/12/05, 18:08

Hallo,
Omdat er meer lezers zijn dan geregistreerd op de forum.
Ze komen ons werk pompen en brengen niets terug
Le forum het is een schat aan informatie, niet altijd erg nauwkeurig, de forum het is vooral voor een referentie degenen die beginnen en degenen die moeite hebben met hun vergadering, maar het moet gevoed worden, er zijn sommigen die gewoon komen om informatie te zoeken
ze brengen niets terug, dit is de beste manier om het te doden forum.
Ik las onlangs de alternatieve inductie van de staaf in een andere forum, lang geleden, dat ik in een ander heb gemeten en beschreven forum , Zou ik nieuwsgierig zijn als de auteur de frequentie van deze inductie specificeert, evenals de manier waarop het werd gemeten, als hij metingen deed ...
Niet voor niets heb ik een staalkabel getest in plaats van een staaf ....
Er kunnen andere redenen zijn, maar ik spreek vanuit mijn standpunt.

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 308-gasten