Wijziging van het vragenvenster met totale verwijdering

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
za beckett
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 27/04/08, 19:36

Wijziging van het vragenvenster met totale verwijdering




par za beckett » 11/10/08, 14:17

Hallo,

Mijn vensters worden momenteel gewijzigd.
Het is een totale verwijdering van het oude en daarom is er breuk en moeten er verbindingen worden gemaakt ...

Mijn muren zijn zo opgebouwd, van binnen naar buiten:
-Gips
- Regionale baksteen
- leeg van lucht
-styrodur plaat (helaas)
- betonblokken.

Dus zodra het oude frame is gesneden en het nieuwe frame is gemonteerd, zijn er gaten in de muur ter hoogte van de raambevestigingsbeugels, die de installateur moet aansluiten.
Het gips en de steen zijn daarom op deze locatie gebroken (we zien de styrodur door de gaten)
Het installatieprogramma gaat normaal gesproken door de gaten met glaswol te dichten en vervolgens gips aan te brengen.
Alleen wil ik geen glaswol in de muren ...
Welke andere mogelijkheden zijn er?
zijn er andere methoden?

Bij voorbaat dank.


Edit:
Ik voeg eraan toe dat de installateur deze glaswol plaatst om vocht te voorkomen (zodat er geen contact is tussen het gips en de rest van de muur ...)

Bewerken 2:
Ik ben ook op zoek naar foto's van de site in totale verwijdering, en geen manier om er iets te vinden.
Dus als je er een hebt, of als je een link hebt, bedankt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

Re: Vraagwijziging van venster met totale verwijdering




par bham » 11/10/08, 18:58

sam beckett schreef:Mijn muren zijn zo opgebouwd, van binnen naar buiten:
-Gips
- Regionale baksteen
- leeg van lucht
-styrodur plaat (helaas)
- betonblokken.
..

Hallo, vergeleken met je muur in de sectie zoals hierboven beschreven, komt het frame van je ramen op welk niveau? Is het gefixeerd op het niveau van de baksteen, op het niveau van het betonblok?
0 x
za beckett
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 27/04/08, 19:36




par za beckett » 11/10/08, 20:17

Dus hoe zeg je dat ... de binnenrand van het venster is uitgelijnd met de gipscoating die de stenen bedekt.
Het frame wordt aan het betonblok bevestigd door deeg aan de zijkant van het venster.
het deeg bevindt zich in de luchtruimte tussen de baksteen en de styrodur ..
Ik weet niet of ik heel duidelijk ben ..
Ik zal proberen later een diagram te maken, omdat het niet duidelijk is met woorden ... : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 128-gasten