Stirlingmotor

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
The Passing
x 17




par The Passing » 08/10/05, 16:40

Op de brochure http://www.whispertech.co.nz/content/libra...ct_Brochure.pdf kondigen ze een rendement (in warmtekrachtkoppeling) aan van 90% :o

Ik schreef hen om de prijs van dit product te vragen...
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 10/10/05, 14:52

Reactie vanochtend ontvangen (samengevat: al een jaar niet te koop in Frankrijk):

Beste Benoît

Hartelijk dank voor uw vraag over de beschikbaarheid van de AC WhisperGen
in Frankrijk dacht ik dat u een uitgebreid antwoord misschien op prijs zou stellen.

De AC WhisperGen (voor woningen en kleine bedrijven) moet worden aangesloten
het elektriciteitsnet te bedienen, terwijl de DC WhisperGen (kleine afstandsbediening
woningen, boten, campers) is ontworpen als een stand-alone systeem.

De AC WhisperGen draait op aardgas of LPG en de DC WhisperGen draait op
diesel of kerosine. Wij zijn op de hoogte van een aantal klanten die dat hebben gedaan
laten hun DC WhisperGen met succes draaien op biobrandstof.

We hebben vrijwel geen testen en zeker geen duurproeven gedaan
alternatieve brandstoffen en geeft daarom geen garantie op het draaien van motoren
niet-gespecificeerde brandstoffen. De klanten die alternatieve brandstoffen gebruiken, zijn dat wel
zich hiervan bewust en doen dit op eigen risico.

Er wordt gehoopt dat er in de nabije toekomst middelen beschikbaar zullen komen die dat zullen doen
stellen ons in staat te beginnen werken op wat wij als een belangrijk gebied beschouwen
potentieel.

De AC heeft een gemoduleerd vermogen van 1.2 kW elektrisch en tot 8 kW thermisch (The
DC heeft een gemoduleerd uitgangsvermogen van 800 W en maximaal 5.5 kW thermisch). In dit stadium is de
AC WhisperGen-systeem (Personal Power Station) is alleen goedgekeurd (CE-gemarkeerd)
voor gebruik in Groot-Brittannië en daar zullen we voor het eerst het AC-systeem lanceren
als commercieel product (Q1 jaar 2005).

We zullen het goedkeuringsregime voor andere Europese markten doorlopen
in de komende twaalf maanden en wanneer dat voltooid is, zullen we de verkoop overwegen
die markten. Intussen werken wij met toonaangevende gas- en
elektriciteitsleveranciers in heel Europa (waaronder enkele belangrijke spelers in de
Duitsland, Frankrijk en Nederland) die het systeem testen en evalueren
het met betrekking tot netaansluitregels en mogelijke distributie
regelingen en de mechanismen om met exportelektriciteit om te gaan - totdat we
Nadat we deze oefening hebben meegemaakt, zijn we niet in de positie om producten aan te bieden
andere markten dan Groot-Brittannië, inclusief onze eigen thuismarkt.

Kortom het is niet mogelijk om direct bij ons te bestellen aangezien dit bij ons niet mogelijk is
verkoop eenheden buiten de gebieden waar we service- en distributienetwerken hebben
vastgesteld.

Het zou zeer misleidend zijn om u prijsniveaus te geven die verband houden met Frankrijk
vanwege verschillende factoren, waaronder het feit dat onze Britse partners, Powergen,
we subsidiëren een aantal kosten, en we zijn momenteel bezig met de oefening
van het veiligstellen van een massaproductiepartner die niet alleen zal toenemen
de productie dramatisch te verhogen, maar ook de kosten per eenheid omlaag te brengen.

Wat betreft de DC WhisperGen (alleen ter informatie) hebben we even geduld
alle nieuwe DC-markten (afhankelijk van locatie en toepassing) momenteel vanwege
de uitdaging om te voldoen aan de productie voor de marktvraag. Als uw interesses
zijn specifiek DC-gerelateerd, neem dan contact met mij op voor meer informatie.

Als u over 12 maanden opnieuw contact wilt opnemen met Whisper Tech, zal ik dat doen
Ik wil u graag op de hoogte houden van onze voortgang en onze waarschijnlijkheid/timing van deze mogelijkheid
om het WhisperGen-product vooral op andere Europese markten aan te bieden
Frankrijk. Hopelijk kunnen wij u tegen die tijd een product aanbieden.

Nogmaals bedankt voor je interesse Benoît, misschien leuk om in de gaten te houden
onze website voor eventuele updates.

vriendelijke groeten

Gary Whitfield
Klantenservice
WHISPER-TECH

Hoofdnummer +64 (3) 363 9293
Direct bellen +64 (3) 363 9744
Fax + 64 (3) 363 9294
(-----------)@whispertech.co.nz

224 Armagh Street
Postbus 13-705
Christchurch
NIEUW-ZEELAND

www.whispergen.com
0 x
Koen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 20/10/05, 15:11

Stirlingmotor




par Koen » 10/11/05, 15:48

Hallo,

Toen ik dezelfde zoektocht deed, kwam ik een Nederlandse distributeur tegen die de Whispergen DC verkocht, maar nog steeds voor € 15.

Een soortgelijke machine wordt vervaardigd door Soho in Duitsland (en zichtbaar op de meeste zonneschotels in Stirling) en verkocht voor € 33,- exclusief belasting.

Met vriendelijke groet,

Koen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 10/11/05, 16:37

Bij zulke prijzen betwijfel ik of het tijdens hun levensduur winstgevend zal zijn...:onheil: Zelfs met olie van $70... Achteraf zijn we verrast dat de Enr's niet van de grond komen...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 218-gasten