Corrosie in lokale waterterugwintanks

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 16/09/08, 08:28

domeki schreef:goedenavond en bedankt voor de antwoorden ...

Bibiphoque ("Het kan ook corrosie door zwavel zijn, lijkt mij, een likje verf zou het probleem moeten oplossen."): Verf op wat en waarom? Dankjewel

Pegasus: we haastten ons naar deze site; hoe heb je de installatie aangepast? we kunnen de ketel niet verplaatsen, sluit de luchtcirculatie tussen de zone van de tanks en die van de ketel tot het uiterste, wat heb je gedaan voor deze oxidatie op de elektrische draden?
merci

domekri


Hallo,
Het verven van de leidingen die oxideren, is simpelweg een beetje vervuilend, verven, maar het mag de komende jaren niet meer gebeuren (misschien zelfs één keer voor de hele levensduur van de installatie)
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten