Pantone Proto 405-project

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
SANGLIER81
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 27/08/05, 19:51




par SANGLIER81 » 25/09/05, 19:50

Bonjour à tous :P , hallo André en bedankt voor je waardevolle advies. Ik lees je berichten veel en ik leer veel. Dus voor mijn project, het vordert, mijn reactor is klaar en ik koos een buis van 17 met een staaf van 15 mm, alles in een buis van 50 mm voor de uitlaatgassen, volledig roestvrij staal behalve de schrootstaaf (een espagnolet), met schroefdraad aan beide uiteinden en elektrisch geïsoleerd van de buis. De bubbler is ook afgewerkt met een automatische vulling (kleine tank en vlotter: systeem van communicerende vaten) en ook het tappen op de uitlaat. Alles wat niet langer bruikbaar zou zijn, is uit mijn 405 gehaald om plaats te maken en god weet dat er veel voor nodig is, ik heb een beetje groot gepland in mijn producties. Ik heb het 309gti-spruitstuk gemonteerd en de injectoren en de brandstofrail verwijderd. Ik heb het gasklephuis behouden voor de luchtmeting, maar ik heb mijn Geet-gas geïnjecteerd via 14 mm koperen buizen in plaats van de injectoren, wat betekent dat de lucht en het gas worden gescheiden, maar alleen worden gecombineerd bij de inlaat van de cilinderkop. Zo hoop ik de toevoeging van lucht beter te beheersen en de maximale onderdruk bij het opstarten te verkrijgen aangezien de vlinderklep gesloten zal zijn. Alles is momenteel op de auto gemonteerd en de bubbler staat heel dicht bij de reactor zoals je André adviseert, gewoon aangesloten met een rubberen slang. Uitgang van de bubbler, er is een parallelle aankomst voor doping met water of vice versa met dieselolie of benzine of andere; maar ik ben er nog niet. Om de motor te starten en op te warmen, ben ik van plan om een ​​125 motorcarburateur aan het einde van mijn gasverdeler te gebruiken via een klep om hem te isoleren zodra hij op de reactor draait. Ik leg alles wat ik doe vast op een word-bestand met foto's om het aan jullie door te geven want mijn foto's zijn er te zwaar voor. forum. Dat is waar ik ben, het gaat langzaam vooruit. Als je mijn bestand wilt, het is zwaar, ik waarschuw je en niet af, de e-mail is dominiqueburdin@aol.com , met genoegen.
Hallo pantonisten en tot snel voor de rest. ;)
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 195-gasten