Eend geketend van 21 / 09

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
lelectron
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 18/09/05, 01:02




par lelectron » 23/09/05, 11:28

sorry fout
zie hieronder
0 x
lelectron
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 18/09/05, 01:02




par lelectron » 23/09/05, 11:37

erreur
0 x
lelectron
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 18/09/05, 01:02




par lelectron » 23/09/05, 11:51

welkom
als een persoon een algemene staking in Frankrijk start, verlaat niemand zijn voertuig voor die dag

stelde zich de kriebels van de regering voor

een dag zonder petroleumbelastingen en alle andere belastingen
minder belasting te innen omdat er voor hen een hele dag verloren is
kortom de gib de klap van de sciecle, Frankrijk verlamde en 0000 voor bercy

daar sta ik op dat de hoofden vallen en een volledige hervorming zal worden doorgevoerd, want in geloof zal de regering begrijpen dat deze mensen die beslissen zoals ze zeggen maar niet
het werkt omgekeerd omdat het door het nemen van de bron de koopkracht en het resultaat breekt en de fabrieken meer draaien
en oogstte het en verspilde het gedeeltelijk

helaas zijn de Fransen een tweebenig schaap, dit is een droom, maar we kunnen dromen, de revolutie van de 5e door de mensen :D
Het kan me niet schelen of iedereen scheldt en niets beweegt vanwege solidariteit

herinner je in Engeland het kalf dat ongeveer 15 jaar geleden was gevlamd, besloten de engelse huisvrouwen om meer kalfsvlees te kopen, na 3 tot 4 dagen de prijs en keerde terug naar de normale prijs

en als de Fransen niet langer om verlenging vragen, anders exporteren we niet meer, zijn we te duur,
het enige dat u hoeft te vragen om de zeer scherpe daling van de BELASTINGEN

solidariteit en een bijzonder nationale onoverkomelijke muur :D
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten