Alternatieve energie voor een 2-wielen?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Pouz
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 13/09/05, 11:47




par Pouz » 18/09/05, 14:04

hallo evribodi!

Onvoorwaardelijke motor (Triumph Tiger 885i voor degenen die het weten), ik wilde een alternatieve energie gebruiken voor benzine.

Ik kneep mijn ogen halfdicht op de elektriciteit. Maar scooters hebben een belachelijk bereik bij niet minder belachelijke snelheden, bij voorkeur bergafwaarts met de wind in je rug <_

Ik hitched op diesel fietsen (sisi, het bestaat!):
Enfield? Ja ... Het vermogen is meer dan limiet (9 CV met gemodificeerde nokkenassen), en zodra het opkomt, moet pedaal ... Echt niet, ik woon aan de voet van de Vogezen.
Andere merken worden niet geïmporteerd in Frankrijk:
Diesel voor het Amerikaanse leger Dat zou ideaal zijn. 1030 km / u optimale snelheid, 110 piek, 160L per 2 ( :D ). Geen geluk, het is nog steeds gereserveerd voor het leger (VS en de NAVO).
De Duitsers hebben dit:
Diesel Wiesel . Het rolt zelfs in plantaardige olie!
Maar het is niet goedgekeurd in Frankrijk ... Chance ...: angry:

Een Pantone-systeem aanpassen?
De cameraman denkt dat er niet genoeg ruimte is en dat de focus scherp koopbaar is.
Kortom, mijn bescheiden mechanische kennis lijkt achterhaald.

Dus wat is er nog over van de 2-wielen in Frankrijk?
0 x
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 18/09/05, 17:47

Wat overblijft is:
_Generator van turbulentie
Magneten op brandstoftoevoer
foto's in de brandstof
_electrolyse (te controleren)

Of heb je de eerste hybride motorfiets ontworpen, wat denk je ervan?
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79325
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 18/09/05, 18:26

Pouz schreef:De cameraman denkt dat er niet genoeg ruimte is en dat de focus scherp koopbaar is.
Kortom, mijn bescheiden mechanische kennis lijkt achterhaald.

In de huidige staat van mijn kennis eigenlijk, ik denk dat het te ingewikkeld is om een ​​pantone op 2 wielen te plaatsen ... niettemin een gebruiker van dit forum gewoon geprobeerd
Het bewijs in foto's en video's: http://members.chello.fr/a.meaglia/cariboo...ost1/index.html
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 178
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 18/09/05, 21:18

Ik scheen te hebben gelezen dat een fietser GPLisé had (: huh :) zijn becane (750VFF, als ik het me goed herinner) ...

Ik kan het niet meer in handen krijgen ... <_

Ik die me aan het lachen had gemaakt, was toen hij de methode uitlegde om het roadbook te maken.
Alle stopplaatsen waren in de buurt van een station waar LPG was (~ 150km).
Op dat moment was het niet van tevoren gewonnen :P :P
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 19/09/05, 00:15

Maar ik vergat ... Zoals 2 groen wiel, daar is de fiets !!
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Avatar de l'utilisateur
Pouz
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 13/09/05, 11:47




par Pouz » 20/09/05, 11:59

Ik word opgewonden, Patrice:
Ik woon op 50 km van mijn werkplek (kan niet dichterbij wonen, mevrouw heeft een verblijfsrecht voor zijn taf opgelegd).
Dus daar heen gaan op de fiets is niet eenvoudig. Vooral omdat ik snelwegterminals van 10 heb ...

Ik kan de trein nemen, maar er is geen station in het dorp waar ik werk.
Dus, met de trein, doe ik:
- 1 / 4-fiets om van huis naar het treinstation te gaan
- 3 / 4-trein naar het centraal station van Straatsburg
- 1 / 2-fiets om van het station naar mijn TAF te gaan (en nogmaals, snel te trappen!)

Hetzelfde voor de terugkeer.

Als het mooi weer is, is het mogelijk. Als het regent waar het sneeuwt, is het al minder voor de hand liggend.
Niet dat het me stoort om nat te zijn, maar mijn superieuren waarderen matig de komst van een druipende en zwetende clodo in de doos.

Dus het beperkt mijn mogelijkheden niet. :(
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 20/09/05, 15:44

Probeer de 125cc 4temps met de mijne is 3,9l / 100Km heeft 120 Counter ... (ofwel een kleine 110Km / h in ieder geval) en 400Km autonomie met zijn reservoir 16 liter :)

het zal voorkomen dat je je hoofd neemt met een pantone-steun;)

Beeld

SixK
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
Avatar de l'utilisateur
Pouz
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 13/09/05, 11:47




par Pouz » 20/09/05, 21:58

Het duwt het probleem alleen maar weg <_

Mijn Tiger verbruikt 5L naar 100. 5.5 L als ik het moeilijk heb.

3.9l, het is veel brandstof, niets (we zeggen "leeg veld" B)). Het is het niet waard om 20.000 FOB-ballen te investeren om alleen 1 L / 100 op te slaan.

Dus ga naar de pomp door de molen te verwisselen of te vullen met zelfgemaakte benzine, gemaakt met amuur, ik zou graag ...: rolleyes:

Dat leven is wreed met motorrijders :(
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 394-gasten