De Mitsubishi Outlander heeft recht op de ecologische bonus !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 16/07/08, 20:40

Ja, maar nee, want om geloofwaardig te zijn, moet u de meest nauwkeurige termen gebruiken.

Dus in een perfecte wereld wordt een belasting verondersteld voor een specifiek doel te worden gebruikt en daar in de loop van de tijd aan vast te houden ... maar de geschiedenis heeft aangetoond dat de wereld verre van perfect is.

Bovendien zijn we allemaal gelijk (of bijna) vóór belastingen (ik ken niemand die de TIPP / TIC niet betaalt, zelfs als er belastingregelingen zijn voor sommige zeldzame beroepen) ... vóór belastingen zijn we allemaal ongelijk . Ten slotte is het discutabel ... sommigen zouden het tegenovergestelde zeggen: proportioneel is de btw een ongelijke belasting omdat het in% belangrijker is voor de minder bedeelden ...
0 x
flurpiti
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 24/11/06, 16:21




par flurpiti » 16/07/08, 22:50

Christophe schreef:Ja, maar nee, want om geloofwaardig te zijn, moet u de meest nauwkeurige termen gebruiken.

Dus in een perfecte wereld wordt een belasting verondersteld voor een specifiek doel te worden gebruikt en daar in de loop van de tijd aan vast te houden ... maar de geschiedenis heeft aangetoond dat de wereld verre van perfect is.

Bovendien zijn we allemaal gelijk (of bijna) vóór belastingen (ik ken niemand die de TIPP / TIC niet betaalt, zelfs als er belastingregelingen zijn voor sommige zeldzame beroepen) ... vóór belastingen zijn we allemaal ongelijk . Ten slotte is het discutabel ... sommigen zouden het tegenovergestelde zeggen: proportioneel is de btw een ongelijke belasting omdat het in% belangrijker is voor de minder bedeelden ...


Als het niet allemaal kibbelt ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/08/08, 19:24

flurpiti schrijft:
Capt_Maloche schreef:jij, dat heb je niet gezien:
http://storage02.brainsonic.com/custome ... index.html


geen tijd om daar naar alles te luisteren, maar ach, het ziet eruit als gewone soep.
Het blijkt dat de vierkantjes laten zien dat de CO2-snelheid de opwarming volgt en niet voorafgaat. Dat maakt het huidige leidmotief ongeldig! In feite geven de oceanen bij het opwarmen CO2 vrij.
Het is vooral een goed godsgeschenk om na de koude oorlog en de nucleaire oorlog, de opwarming van de aarde een nieuwe angst te creëren en de consumptiemaatschappij weer op gang te brengen, de consument die apathisch en afgemat is geworden, hoe hem alles kan verlossen ... meer groen.
Terwijl mensen geobsedeerd zijn door deze nieuwe angst en hun hersens bezig zijn, hier en daar een paar kaarsjes hebben bewaard, hoeven ze niet na te denken over de echte problemen ...
Omdat het mijn tijd is om zoveel% te besparen, als de wereldbevolking (het aantal consumenten) zoveel toeneemt ...
Overbevolking is een behoorlijk probleem, en het neemt ons stormenderhand.


Laten we zeggen dat er twee parameters zijn:

-Een beetje zeker over het nabije einde van de beschikbare fossiele brandstoffen op aarde
- De tweede, minder gemakkelijk te definiëren, betreft de effecten van een substantiële stijging van het CO2-niveau in de atmosfeer

De eerste was al voldoende om je reet te bewegen
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 19/08/08, 19:40

Capt_Maloche schreef:De eerste is al voldoende voor beweeg je reet


Over dit: https://www.econologie.com/forums/groupe-de- ... t5922.html
: Idee:
0 x
flurpiti
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 24/11/06, 16:21




par flurpiti » 19/08/08, 20:43

Capt_Maloche schreef:Laten we zeggen dat er twee parameters zijn:

-Een beetje zeker over het nabije einde van de beschikbare fossiele brandstoffen op aarde
- De tweede, minder gemakkelijk te definiëren, betreft de effecten van een substantiële stijging van het CO2-niveau in de atmosfeer

De eerste was al voldoende om je reet te bewegen


zonder me niet voor te willen bereiden op het post-olietijdperk ... waar ik van droom om zonder te doen, geef ik toe dat ik dit alles steeds meer betwijfel, wat lijkt op een van de vele angsten die bij de bevolking zijn ingebracht om het beter te infiltreren ... . na het jaar 1000, de koude oorlog, het jaar 2000 bug ...
opwarming van de aarde!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 19/08/08, 21:17

Huh?

Hoe is het mogelijk om te twijfelen aan de uitputting van een hulpbron afgewerkt die we steeds meer exploiteren ?????
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 19/08/08, 21:45

Ik denk dat hij eerder twijfelt aan de opwarming van de aarde als gevolg van deze bronnen en niet aan de uitputting ervan.
0 x
flurpiti
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 24/11/06, 16:21




par flurpiti » 19/08/08, 22:28

Matt113 schreef:Ik denk dat hij eerder twijfelt aan de opwarming van de aarde als gevolg van deze bronnen en niet aan de uitputting ervan.


absoluut ... de uitputting van fossiele bronnen, zeker, maar wanneer? ook niet morgen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 19/08/08, 23:58

Ja, ik vermoedde het ... maar in dit geval is het beter om te "citeren" ... door ALLEEN de passage te citeren waarop je antwoordt ...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 454-gasten