Maak kennis met IRL, eindelijk.

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 20/06/04, 18:24

Hallo allemaal !!


Dearcham en ik bieden in juli een IRL (In Real Life) -bijeenkomst in Parijs. De exacte datum wordt door Dearcham bepaald op basis van de beschikbaarheid en die van mensen die willen komen. Accommodatie door Dearcham is mogelijk.

We ontmoeten elkaar aan het eind van de ochtend ergens in Parijs en eten dan samen in een klein restaurant en de rest van de dag om onze favoriete thema's te bespreken. Dearcham zal ons een kleine demonstratie geven van zijn Pantone-maaier.

Let daarom op amateurs. Kom in grote aantallen en neem je kennis, je ervaringen en je ideeën mee om het debat te animeren.
Laat het ons nu weten, met jouw beschikbaarheid, dan kunnen wij ons zo goed mogelijk organiseren.


Daar ben je, in de hoop dat we veel zullen zijn.

Rulian
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 23/06/04, 13:27

Nou, er is geen publiek zoals het eruit ziet: he:
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 25/06/04, 07:29

Rulian schreef:Nou, er is geen publiek zoals het eruit ziet: he:

:P :P
Hallo, het is normaal, in juli is er niemand in Parijs, behalve de toeristen :D :D
(humor natuurlijk !!)
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 25/06/04, 08:33

uh ... persoonlijk betwijfel ik of ik kan komen vanwege mijn financiën :(.... maar misschien wil je wat nieuws?

of breng op zijn minst het bericht op de mailing over ... op de 220 abonnee zijn er 10 geïnteresseerde Parijzenaars, vind ik juist?
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 25/06/04, 13:27

Voor het nieuws zou het erg leuk zijn.
Als je het op mij zou kunnen zetten, zou het leuk zijn.

dank u

PS: ik ben geen Parijzenaar en erg blut, maar hey ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 269 gasten