Op zoek naar bètatesters

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 07/08/08, 19:49

Een echte? voorlopig zie ik het niet

Goed zoeken... :D (cd-vensters 95)
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

par delnoram » 07/08/08, 19:57

lejustemilieu schreef:
Een echte? voorlopig zie ik het niet

Goed zoeken... :D (cd-vensters 95)


Ah nou nee dan, het is onderdeel van mijn computermuseum met de sinclair ZX81, de Alice de Matra en de Windows 3.11 diskettes : Mrgreen:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:

par camel1 » 07/08/08, 21:59

delnoram schreef:
lejustemilieu schreef:
Een echte? voorlopig zie ik het niet

Goed zoeken... :D (cd-vensters 95)


Ah nou nee dan, het is onderdeel van mijn computermuseum met de sinclair ZX81, de Alice de Matra en de Windows 3.11 diskettes : Mrgreen:


Muarff!

Ik heb een DOS 3.11 Amstrad uit 1988 op een 3"1/2 diskette... : Cheesy:
Te levendig op een recente machine, maar ach, vraag er niet te veel van...

Voor de aankondigingen, het is oké Christophe, anders zit me een vraag dwars, de Leclerc-advertentie die bovenaan de pagina scrolt, zegt:
"Laten we de natuur opruimen op 26, 27 en 28 september"

Betekent dit dat we de rest van het jaar met een gerust hart los kunnen laten? : Mrgreen: : Lol:

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 07/08/08, 22:08

Ah ok, heb je een wedstrijd om te zien wie de meest oude computer shit zal houden? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Het is misschien sentimenteel, maar het is nog steeds nutteloos.

Persoonlijk ben ik begonnen met een Amstrad CPC in 85 neem ik aan? Toen een Amiga in 88-89 en daarna in 1993 Mijn eerste pc, ik sta op...5 e daar (momenteel verander ik elke 4 jaar, zie mijn advertentie op de 8800GT grafische kaart)

Alle anderen werden gerecycled in de familie of geschonken aan Emmaüs...

Voor de advertentie, nee, het is voor een schoonmaakoperatie (weg, rivier, etc.) mede georganiseerd door Leclerc. Het was nog steeds Leclerc die als eerste plastic zakken weghaalde, geloof ik...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33

par Philippe Schutt » 07/08/08, 23:40

laten we niet beledigd zijn ... Ik gebruik DOS nog steeds met tevredenheid voor mijn boekhouding en ik moet de windows 3.11-diskettes ergens hebben.
daar had ik tenminste geen crashes mee!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 07/08/08, 23:48

Ik had het over hardware, niet over software :)...tussen haakjes, 1 maand geleden zat ik nog onder de 2000...Ik nam XP omdat sommige games niet meer draaiden...

Nou, ik ben er mee bezig: XP na 1 maand is minder stabiel (bevriest en 2 of 3 crashes...!) dan mijn oude 2000 die 4 jaar oud was!!
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

par Bibiphoque » 08/08/08, 09:10

Hallo,
Wauw!! het begin in pc, een comodore 128, toen een XT pi een 386 met wiskundige coprocessor, zapte de 486, ik schakelde over op een P90, nu is het mijn werk. (Ik weet niet eens precies hoe het is, de processor is een athlon X2.
Mijn eerste stappen op het net, de BBS : Mrgreen:
Alles in ascii, het is jouw voet! : Mrgreen:
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

par delnoram » 08/08/08, 10:11

Berichtherinnering oorsprong, een beetje verdronken in deze archeo-computing ontsporing. : Mrgreen:

Christophe schreef:Bericht aan de bevolking!

Het nieuwe gedeelte gaat over (weekend) open voor het publiek. Voor de nieuwsgierigen: dit zijn (simpel gezegd) economische rubrieksadvertenties!

Kan de bètatester 2 of 3 ECHTE advertenties plaatsen en de testadvertenties verwijderen (ik zal mezelf aan het einde opschonen als er nog "gekke" over zijn).

Merci.

Voor de gemotiveerde of afwezige die toch bètatester wil worden, het kan: stuur me een PB!
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 13/08/08, 12:38

Merci.

Kunt u specificeren wat u een "zone" noemt en op welke pagina's?

Voor de links ja ik zal kijken of ik iets kan doen...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 170 gasten