Utopia proces

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
straatveger
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 14/09/05, 00:10
Plaats: montreuil

par straatveger » 17/09/05, 15:21

citaat van JM Moreau:
Een goede chlorinator kan niet worden geïmproviseerd! Zelfs als ik, ''voor de lol'', een kleine Cold Fusion van Sonoluminescentie wil introduceren, ook wel SONOFUSION genoemd, toegevoegd met een magnetische opsluiting die een toroïdale verplaatsing van de elektrolytische vloeistof mogelijk maakt, die eerder in een mist van miljard microdruppeltjes werd gespoten door een fenomeen van intense akoestische druk van meer dan 110 decibel, onder een harmonische frequentie van de frequentiegenererende elektrolyse... dit kan op een testtafel een waterstofproductie ontketenen die niets te maken heeft met onze prachtige bevroren vergelijkingen! (door microcraking en kettingreacties) ... Dus ik stel je gerust! Omdat als deze machine daar was, ik hem ''sloeg'', door het genereren van interne stromen tijdens deze reactie, nadat ik de elektronica van mijn generator had neergeschoten (wat heel goed nieuws blijft voor de waarnemer dat ik blijf! En je zult op een dag op de hoogte worden gebracht van de rest.) ...mijn autogenerator blijft duidelijk ''klassieker'', hoewel niet zo conventioneel.


het is prachtig, en voor de kleine jongen met een passie voor wetenschap en een dromer die ik was, is het prachtig, bijna magisch, deze wetenschappelijke woordenstroom om me te laten zien dat we PV=nRT kunnen vervangen en het H2O-molecuul kunnen kraken zonder dat we 285KJ/mol nodig hebben, nogmaals bedankt aan de elektromagnetische kracht (er is iets magisch aan elektromagnetisme) en aan een "harmonische frequentie" die elektrolyse zou genereren (zonder stroom van ionen/kathionen tussen 2 elektroden wat) ...

Ik geef de intense akoestische druk door :blink: (echografieën??) die ik niet begrijp en ook de torusvormige verplaatsing van de vloeistof :blink: (waarvan ik de interesse niet zie?) maar dat merk ik tijdens het typen " toroidal" in Google kom ik een aantal definities en andere natuurkundige en wiskundige studies tegen waarvan de woordenstroom ook prettig is en die het goed zouden doen in elke zin van een S&V-artikel, of zelfs in de uitleg van Dr. Benveniste om het geheugen van water uit te leggen, of zelfs in de vorm van hittebehoud van donuts: dit voorkomt dat de vetmoleculen die ze bevatten ze te zacht maken, en ja!

bovendien specificeert hij dat zijn generator "veel klassieker blijft", dus ik zie niet de noodzaak in van zijn woordenwisseling net daarvoor, omdat ik fundamenteel meer nuchter blijf: waar zijn de patenten? Als het werkt, waarom bewijst het dat dan niet? een surfer is hem al gaan opzoeken en rook diesel die uit zijn testauto kwam als een normale dieselauto, is dit niet "bewijs" genoeg? als het werkt, zijn de toepassingen eindeloos, vooral bij de productie van lucht en waterstof in de industrie, zou hij niet door Air Liquide zijn benaderd? Waarom zou je je beperken tot auto's? waarom een ​​prijs van 1000 euro? Waar is het bewijs? waar zijn de testen? waar zijn de concordante artikelen zijn uitspraken op internet (anders dan op zijn site natuurlijk, en anders dan zijn uitspraken en rechten van antwoord op verschillende forums waarvan zelf-forum en alternatieve wereld? )

eindelijk is de promo van 1000 euro geldig tot 30 september, en daarna? de vertraging is 4 tot 8 weken, het verbaast mij dat niemand er nog eentje heeft ontvangen want ik zie nergens een post van iemand waarin staat dat hij tevreden is en dat zijn verzekeraar blij en verheugd is om hun aardige klant die de aarde opruimt te behouden door geld te besparen zoals hij adviseert in het bestelformulier:
Offerte uit inkooporder:
Omdat bepaalde pantonisten al in de praktijk hebben gebracht dat dit product geen noemenswaardige of omkeerbare motorwijzigingen met zich meebrengt, kan het verstandig zijn in een tweede stap om de aanwezigheid ervan op uw voertuig aan te geven aan uw verzekeringsmaatschappij, die, voor een voldongen feit gesteld, zal er over het algemeen de voorkeur aan geven u als klant te behouden en uw garanties te garanderen, door deze nobele zaak te verdedigen, in plaats van u naar de concurrentie te zien gaan.


bovendien de verzekeringsmaatschappijen je kent ze, zodra het om het aanpassen van de motor gaat, dat is het dan, kunnen ze je alles vertellen! maar zodra je een ongeluk krijgt waarvoor een deskundige nodig is, zul je in LA ontdekken dat je geen officiële toestemming had om toevoegingen aan je motor te doen, zelfs niet omkeerbaar... hoe grappig, je verliest je verzekeringsgarantie! elke vader zal je vertellen dat hij liever vervuilt dan dit risico te lopen... want het is inderdaad een risico, en niet onbelangrijk!

goed, bah dat alles om te zeggen dat in tegenstelling tot de Pantone die ik uiteindelijk op mijn R5 zal installeren toen ik Daniel Dubourg zou hebben ontmoet (die is echt) de tirades van deze heer JM Moreau ik geloof er nauwelijks in en zonder kritiek te leveren, Natuurlijk ! ook al is het idee goed, de machine is te goed geolied, de tussenkomsten van deze heer zijn voor velen veel te vreemd forums, het bewijsmateriaal is veel te afwezig om er verder naar te kunnen kijken, ik zal hier niet langer tussenbeide komen en het is aan jou om mij te bekritiseren op mijn scepsis, maar persoonlijk geloof ik geen seconde meer in de samenzwering, als deze gewerkt, hij zal niet de moeite nemen om mensen voor 1000 euro op te lichten en zal onmiddellijk naar de Amerikanen gaan om geld te verdienen en dit systeem te verspreiden in plaats van hier tot het uiterste te gaan door onze inlichtingen te beledigen forums zelfs niet officieel, noch erkend door erkende wetenschappers.

en stop met me te vertellen dat ik niet alles lees, dat is verkeerd. Ik zou zijn gedicht over de bubbels en over Venus op de bodem van de pot niet zonder reden hebben geciteerd, het is omdat ik alles precies heb gelezen en dat ik niets heb er iets anders uit te halen dan een onderliggende zwendel die stinkt naar anti-wetenschap en die integendeel moet worden veroordeeld...

http://www.altermonde.levillage.org/articl...id_article=3
http://www.aqolad.net/breve.php3?id_breve=74
<a href='http://www.forum-auto.com/sqlforum/sectie1/subject278316-35.htm' target='_blank'>http://www.forum-auto.com/sqlforum/sectie...et278316-35.htm

Pantone ca kan de motorprestaties verbeteren, maar het is ook geen revolutie, en de onderzoeken die je ernaar hebt uitgevoerd maken het proces geloofwaardig (en ik twijfel er niet langer aan), maar het ding is roken. Zijn verklaringen en zijn afwezigheid van bewijzen, van diagrammen, van demonstraties, zelfs samenvattingen, van patenten, kortom van alles en nog wat, maar vooral van wind, doen mij afvragen waarom je zelfs maar de kleinste eer toekent aan dit personage, dat afkomstig is uit dezelfde familie als Jacques Benveniste??!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 17/09/05, 15:45

Ik geloof dat alles gezegd is en ik kan je opmerkingen alleen maar verdedigen...zonder veel meer toe te voegen dan wat ik hierboven al had aangegeven...en dat ik de parono van Moreau, du style niet leuk vind:

"Het zal heel snel beter gaan... in de hoop dat we steeds minder gestoord zullen worden op onze telefoonlijnen (onder afluistering!). "

Als hij wordt afgeluisterd, ben ik dat ook...
0 x
The Passing
x 17

par The Passing » 17/09/05, 15:50

Ik word ook afgeluisterd, de DGST houdt me in de gaten en ik heb mensen van Total die me volgen op straat, de ballen :ph34r:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 17/09/05, 15:57

Ik geloof dat we allemaal op deze site zijn...:D
0 x
straatveger
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 14/09/05, 00:10
Plaats: montreuil

par straatveger » 17/09/05, 17:24

Sdc77 schreef:Je leest alleen wat je wilt lezen :angry:


:huh: tja waar ben ik mee bezig, daar heb ik geen zin in lol maar ik heb wel genoeg gelezen denk ik ;)

Sdc77 schreef: Lees beter en vooral hoger, je zult zien dat hij, net als veel uitvinders, het zat is om zichzelf te herhalen tegen ‘anti-uitvindingsmensen’ en dat het opeens een grap is voor degene aan wie deze boodschap is gericht.


lol Ik denk dat alles wordt gezegd over pseudo-uitvinders :P

Sdc77 schreef: Het is aan jou om niet in deze technologie te geloven, Meyer verloor daar nog steeds zijn leven, maar het kan je verdomd schelen, het is niet jouw probleem, en het is pech voor hem....


Het kan me zeker niets schelen, de samenzwering van de staten die toestaat deze nare zaak te onderdrukken en het is de verantwoordelijkheid van de nationale veiligheid om dat te doen, omdat het de olie-industrie bedreigt, maar afgezien van wat te maken heeft met de olie-industrie, de automobielindustrie industrie? Als het zou werken, waarom zouden ze zichzelf dan potentiële klanten ontnemen die enorme besparingen zouden kunnen realiseren? Ik begrijp niet wat Renault, Toyota of Honda, die vooroplopen op het gebied van innovatie, te maken kunnen hebben met de olielobby!!! het zijn niet dezelfde begunstigden, toch? :P Voorbeeld: ik ga auto's maken die minder brandstof verbruiken, en wat doen jullie dan met mij? nananananere! of nogmaals: oké, ik maak auto's die niet minder of zelfs meer vervuilen, en in ruil, wat??? steekpenningen? geld overmaken? Wat een onzin !!!

Wat wel duidelijk is, is dat er sinds de dieselmotor en de turbo niet veel vooruitgang is geboekt op het gebied van de bestrijding van vervuiling, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan de onzin van de leiders van de auto-industrie. Aan de andere kant zijn ze wel in staat om brandstof te besparen, aangezien sommige AX-diesels 3 l/100 verbruiken en niet te vergeten alle nieuwe hdi tdi-modellen enzovoort... je kunt hem geen eer geven voor een uitvinding die van haar is overgenomen wildste dromen!!

het is duidelijk dat de devervuiling plaatsvindt door het aanpassen van de uitlaatgassen, en dat is concreet! ook al is Pantone, net als deze visionair, niettemin onduidelijk of achterdochtig, wat hij voorstelde komt voort uit gezond verstand! dus ik ben het ermee eens! : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 17/09/05, 17:35

Ik begrijp niet wat Renault, Toyota of Honda, die vooroplopen op het gebied van innovatie, te maken kunnen hebben met de olielobby!!!


Sorry, ik volg je niet... de banden tussen olie- en motorfabrikanten zijn erg sterk (Ifp maakt de "officiële" link) en ik denk dat ze strikte instructies hebben.

Bovendien verbergen de fabrikanten het niet... het bewijs zit achter alle Franse auto's (althans) via een sticker... "Renault koos voor Elf" (hoewel de waarheid eerder het tegenovergestelde is) en "Total PSA"...

Laten we ook niet vergeten dat de meerderheidsaandeelhouder van Renault de staat blijft (51%).

Je zegt zelfs dat ze zuinige auto's kunnen maken met een verbruik van 3 liter per 100. Produceert pkoi meer 4x4's dan dergelijke auto's?
0 x
straatveger
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 14/09/05, 00:10
Plaats: montreuil

par straatveger » 17/09/05, 17:58

"de banden tussen olie- en motorfabrikanten zijn zeer sterk": wat bedoel je daarmee???

Dat dacht ik ook, maar als ik erover nadenk: wat zou een autofabrikant kunnen dwingen om geen zuinigere auto's op de markt te brengen?

Ik zie GEEN reden! welke straffen zou hij oplopen als hij de "ifp-instructies" niet respecteert ????????????????????????????????

Ik zie het echt niet. Het draait allemaal om het grote geld. Als ze niet worden betaald om deze "instructies" te respecteren, is het PURE gezelligheid van hun kant en heb ik nog nooit gehoord van dubieuze geldoverdrachten tussen oliemagna's en autofabrikanten! als op de achterkant van deze auto's "mayaya heeft gekozen voor ELF" zichtbaar is, is dit als zodanig betaalde reclame.

Zie je, zou dit slechts één reden zijn die autofabrikanten zou dwingen meer te consumeren dan nodig is? PSA is privé als ik me niet vergis en ze doen het qua verbruik niet beter of slechter dan Renault...de staat heeft er volgens mij niets mee te maken...

ten slotte zijn de begunstigden van olie:
1) producenten: niet zo talrijk, daarom vergelijkbaar met de particuliere sector, niets met fabrikanten te maken
2) raffinaderijen: er staan ​​banen op het spel, maar deze zijn bijna allemaal privé, dus er is niets te doen
3) distributeurs: er staan ​​nog meer banen op het spel en hier kunnen we praten over staatsinterventie, maar hoe ??????

voor de grote fabrikanten kunnen we niet weten of het de heer renault is die een rode telefoon heeft aangesloten op die van chirac
aan de andere kant, wat kunnen we zeggen voor de kleintjes? zelfs de Chinezen en Mitsubishi die het spel van de VS niet lijken te spelen, produceren vervuilende en consumerende auto's, wie dwingt hen dat te doen??? en waarom heeft niemand het erover?? is het de ommerta??

naar mijn mening moet je de vraag rechtstreeks stellen aan de verkooptechnici die verantwoordelijk zijn voor de klantenrelaties van autofabrikanten om hun mening te krijgen, want daar word ik afgezet... :( en hoe meer ik praat, hoe meer vragen ik mezelf stel :)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 17/09/05, 18:00

Hallo
Een auto is als een printer
Als we de prijs berekenen van de inktpotten die we door deze machine laten gaan, ten koste van zijn korte bestaan, dan is dit veel hoger dan de prijs van de printer.
Voor auto's werd de prijs van het voertuig en de prijs van alle brandstof tijdens de levensduur ervan berekend, de olie niet meegerekend.
Dus als een standaardauto 200.000 km aflegt, geeft dat het idee dat niet de autofabrikant de grootste winst maakt, maar de overheid en de oliemaatschappijen. de bouwers zijn onderafdelingen van de oliemaatschappijen.
Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 17/09/05, 18:17

Ik denk dat Andre het redelijk goed heeft samengevat.

Om op te ruimen: ook ik ben het beu om in dit steriele debat te verwikkelen. Hoe dan ook, de dingen zijn zo en we zullen ze niet veranderen (althans niet van de ene op de andere dag).

U vergat de staat in de 4e begunstigde en dat deze nog steeds 30% van PSA had (wat hem waarschijnlijk de meerderheidsaandeelhouder maakt)

Daarnaast raad ik u aan om deze pagina’s te lezen: https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=775 en https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=775

Weet eindelijk dat ik heb geprobeerd publieke partners te vinden (Ademe, Inrets...) om de pantone te ontwikkelen... ze maakten me allemaal kwaad (ik spreek op dezelfde toon als hun reactie)... Ik heb ook contact opgenomen met Renault en het was van hen dat ik het meest minachtende antwoord kreeg... zonder enig geldig argument!
0 x
tophe71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 06/09/05, 17:11

par tophe71 » 19/09/05, 09:11

Hallo,

Ik ben een beetje teleurgesteld over de draai die de forum! Hoewel elke forums neem hetzelfde, dat wil zeggen een drift om op niets te komen.

Ik dacht dat dit proces meer mensen zou interesseren en de geesten zou wekken! Er is niets

We hebben zojuist uitspraak gedaan in het geval van JMM die goed moet lachen als zijn systeem werkt!

Zoals gewoonlijk zal ik mijn onderzoek alleen voortzetten.

Er waren echter enkele deelnemers die mij goed in het onderwerp leken

A+
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 187-gasten