Dynamiseren van water

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 06/08/08, 05:11

Dag


Als u in google verkrijgt: schauberger, vortex, vindt u veel informatie over dinamizar het water, het wordt ook gemaakt door ozon.


Aan het begin van de post, tenzij hij het heeft over de vliegende schotel? of forel die omhoog gaat in de draaikolk?

Andre
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 06/08/08, 10:13

musje schreef:
> je kunt zien dat je niet wilt delen!

maar ja maar ja...
daarom heb ik 2 sites en een vereniging gemaakt....

Ik heb het tegen je over DEZE site.

>waarom zouden we lid moeten worden om informatie te krijgen over regenwater?

mijn site is vrij toegankelijk en gratis !!
het is fout je moet je registreren om toegang te hebben tot de gegevens, dit is niet het geval op mijn site: al een verschil tussen ons 2.

musje schreef:dit stelt me ​​eenvoudig in staat om de interesse van de site en een deel van de inhoud ervan te peilen...

als je de waarde zou kennen van wat je doet, zou je het niet nodig hebben, jij was het die het had over notering op de beurs en het kopen van media, niet ik...

musje schreef:
dat is wat ik denk dat is alles. daarna, afgezien van nee zeggen, moet je misschien uitleggen waarom je het niet kunt vinden?

nogmaals, als je geen onderscheid weet te maken tussen "zandfilter" en "korfvoorfilter"...kan ik er niets aan doen..., maar mijn mandvoorfilter is en blijft een mandvoorfilter... !

ja ja zoals je wilt, maar ik weet niet zeker of je het nut van voorfiltratie met zand begreep...

musje schreef:
als je me wilt aanvallen, verras me dan niet met je geest, het is aan jou om je tijd daaraan te besteden in plaats van te delen.

wat weet jij over mijn geest...!! ??
en zoals ik al zei ..., je hebt een heel bijzondere en zeer persoonlijke opvatting van de term "delen" .... !!!! :schok:

je hoeft het alleen maar aan de andere leden te vragen, heel goed idee.

musje schreef:
maar totdat u geloofwaardige verklaringen geeft met de resultaten van wat u naar voren brengt, zult u niet geloofwaardig zijn, we wachten op degene die dat wil.

jij kleine eikel....
dus je hebt echt geen idee van respect, en nog minder van "respect voor iemands verplichtingen jegens anderen" ....
heel verdrietig....
Ik heb een "contract" met de leden van mijn vereniging, en ik ben van plan dat te respecteren..!!
en of je het nu leuk vindt of niet...!!!
als je dat niet kunt begrijpen... ga je gang en vergeet mij!

en beleefd ermee! je hebt verloren ;-)
Ik zie in ieder geval hoe je met de anderen bent en nu is het onze beurt om je te vertellen: "oh la man, je doet het nu rustig aan en je blijft beleefd, je site over waterfiltratie en je commerciële systemen zijn we 'vierkant' : dat staat je?

je zou meer respect moeten tonen tegenover leden die zichzelf al hebben bewezen, wat niet jouw geval is.

wees voorzichtig blijf hoffelijk anders vinden we je leuk, dan bellen we de moderator : Cheesy: pffffff..........
0 x
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 06/08/08, 11:39

Hallo,

en tot slot nog wat verduidelijkingen, want ik kan je leugens niet meer uitstaan..!!

jonule schreef:"mijn site is gratis toegankelijk en gratis toegankelijk!!"
het is verkeerd u moet zich registreren om toegang te krijgen tot de gegevens,

stop nu met je onzin!!
Ik weet niet zeker of het echt zo is Maan site waar je het over hebt, maar ik nodig iedereen uit om dat zelf te controleren Maan site is gratis en vrij toegankelijk !! , en dat er slechts 3 rubrieken zijn (denk ik) in ledentoegang, die in 2 minuten is verworven en natuurlijk ook gratis!

jonule schreef:uw site over waterfiltratie en commerciële systemen

wat bedoel je met "uw site en bedrijfssystemen" .. ???
Ik herinner u eraan dat ik niet commercieel ben....
en kom niet om plezier te hebben door het te impliceren ..... !!

jonule schreef:je zou meer respect moeten tonen tegenover leden die zichzelf al hebben bewezen, wat niet jouw geval is.

het is zeker niet aan jou om mij lessen in respect te geven, je weet niet waar je het over hebt.. !!
en ik heb mezelf al bewezen, kind.., en ook op de grond....

en speel dit spel niet te veel .. , want je speelt met vuur ...
tenzij je ook alle anderen voor idioten houdt, weet dat ze ook weten hoe ze dingen moeten onderscheiden en begrijpen ...
degene die zal proberen te vergelijken wat je insinueert .. , ik denk dat hij het snel zal begrijpen ...


dat was mijn laatste uitleg...
als de moderator je laat tieren over beschuldigingen in de lucht .. is het zijn keuze .. , maar sorry voor degenen die er niets aan kunnen doen, maar ik kan me niet zo laten bewandelen. ...
Ik verlaat de plaats vriendelijk, om dit niet te verergeren forum onnodig...

voor wie wil, iedereen weet me te vinden...

Doei..
0 x
goed hello to you !! ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/08/08, 12:09

2 dagen sluitingsstraf om je een beetje te kalmeren...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 134 gasten