Pantonesteel

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 18/02/06, 12:25

waarom moeite doen met recyclen!!!?
pr de hengel om de uitgerekte stang van 6m te nemen kost ca 20euro!!!Er is niets aan de hand!!! : Mrgreen: : Idee: 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 18/02/06, 12:57

asgard :pijl:
hoi asgard,

Uw 30% verbruiksvermindering is op uw 21 nevada diesel? en rollen hoe? (stad, weg, snelweg??).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 18/02/06, 17:23

voornamelijk snelweg (consentregime)! maar ik zal binnenkort mijn tests gedetailleerd beschrijven!
en RN Ik loop niet ver achter (maar geen dertig) het is het nut van het dieet dat telt
wat betekent uitrusting het is moeilijk om precies te zijn op de RN + makkelijk op de snelweg!!!

8)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 18/02/06, 19:21

Hallo,
Voor de staaf is niets bewezen dat hij glad moet zijn, en als ik de staafjes na bepaald gebruik bekijk, met het vergrootglas lijken ze eerder gepikt te zijn en presteren ze beter na een verblijf in de reactor, in het verleden had ik leuk om ze als een spiegel te polijsten, ik heb ze getest in warmgewalst staal met zijn laag ijzeroxide en de resultaten zijn vergelijkbaar.

Voor je Asgard-verbruik houd ik me ook aan deze cijfers, over het algemeen 28% op lange reizen en minder dan 20% in de stad, wat erg variabel is, afhankelijk van de temperatuur en het type stad (vol met rode lichten)
Nogmaals, het is wat we vergelijken, City voor Panton en daarna.
water verwarmingstijd enz.
Op de hoofdweg met 100 km/u of 130 km/u
Als we onszelf echt willen vergelijken met tractoren, moeten we 140 km op de snelweg vergelijken voordat panton is met panton.
We zullen boven de 30%...
Over het algemeen, als ik een rigoureuze test doe, ga ik voor een ronde van 15 km om de bubbler op te warmen, ik tank op volle capaciteit, ik rijd een lange ronde, op 100 km / u op de cruise control, dan op de volledige terugkeer, en we berekenen ...

Andre
0 x
Dudule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 30/04/08, 01:12
Plaats: Bordeaux / Frankrijk




par Dudule » 03/08/08, 04:20

Waar vind je de staaf van 13 mm?
Ik ging naar een verkoper en hij had 10, 12, 14, 16...
Idem met een poortfabrikant (voor massieve staven).


Asgard bot tyr schreef:waarom moeite doen met recyclen!!!?
pr de hengel om de uitgerekte stang van 6m te nemen kost ca 20euro!!!Er is niets aan de hand!!! : Mrgreen: : Idee: 8)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten