Pantone-bewerking op 205D

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
squade
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 08/04/08, 14:54

Pantone-bewerking op 205D




par squade » 18/04/08, 11:41

Bonjour à tous,
Ik ga waterdoping monteren voor een 205D.

Allereerst zou ik willen weten dat het de vergadering is waar ik mij op moet oriënteren? om tests uit te voeren en nieuwe resultaten te brengen.

Ik denk dat ik de vraag heb omzeild: zie ik:

- montage met reactorborstel
- montage met waterinjectie in reactor
- montage met injectie van water in de reactor en terugwinning van uitlaatgassen
- montage met verdamper in de uitlaatgassen en vervolgens doorgang in de reactor

aan de andere kant begrijp ik niet hoe ik de bijdrage van "gas / damp" in de luchtinlaat moet beheersen? door depressie maar dat het het gedeelte van de diffuser is
hoe de uitlaatgasomleiding aanpassen?

Bedankt @ +
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 18/04/08, 13:08

hello,

de bubbler is handiger voor lange reizen omdat het langer duurt om op te warmen
het probleem met de bubbler is de lengte van de toevoerbuizen, de bubbler moet zo dicht mogelijk bij de reactor zijn

de gvi is compacter en stijgt sneller in temperatuur

het gedeelte van de diffusor is hetzelfde als het gedeelte van de buis tussen de reactor en de diffusor, evenals het gedeelte van de toevoerbuis en de reactor zijn identiek of zeer dichtbij

je hebt de camel205 1d als voorbeeld op de forum
0 x
Avatar de l'utilisateur
squade
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 08/04/08, 14:54




par squade » 18/04/08, 14:54

ok dus het belangrijkste verschil zal zijn in termen van autoritten voor de stijging van de watertemperatuur.
Ik heb camel1 al gezien, maar ik wilde weten of er een geschiktere bewerking was om dit te bereiken.

maar aan de andere kant lijkt het me beter om de uitlaatgassen terug te winnen, door de bubbler of in de reactor, dan alleen stoom in de inlaat te verdampen. want zo herstelden we een beetje onverbrand en ook op het niveau van deeltjes.

ik wil graag 100% olie en pantone monteren voor nu realiseer ik me de voorverwarmer maar ik wilde het weten want ik las dat met de olie geen probleem zolang de temperatuur maar voldoende is maar als we snijden of we beginnen dan daar heeft afzettingen op de reactor die uiteindelijk afnemen, zijn effectief als je denkt.
0 x
Dudule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 30/04/08, 01:12
Plaats: Bordeaux / Frankrijk




par Dudule » 29/07/08, 03:38

Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort mijn 405 aan te passen en ik ben op zoek naar een bubbler waarvoor geen regeling van de waterstroom nodig is (druppel voor druppel). De motor neemt wat hij nodig heeft als stoom, afhankelijk van de snelheid en beperking van de lucht bij het luchtfilter.

Ik heb een lange ruimte van 40 cm en een diameter van 15 cm die kan worden gebruikt bij de uitlaat van de uitlaat en ik denk dat er genoeg is om verschillende reactoren en een bubbler daar te plaatsen.

Voorlopig zal ik kiezen voor 4 reactoren van 30cm en een bubbler met terugwinning van een deel van de uitlaatgassen om de maximale warmte te hebben hoewel de calamine in de bubbler dreigt te zitten.

Vader Antoine plaatste 7 reactoren op zijn tractor van ongeveer 3 liter, dus waarom niet 4 op een 1,8 of 2 liter motor?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten