Een fragment uit een JT ophalen: eenvoudige zelfstudie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/07/08, 00:04

gegyx schreef:Christophe
Ik stel het bestand (5578kb) beschikbaar, het is aan jou om ermee te doen wat je wilt, om het op daily-econo te zetten...

Beschikbaar (als er niets anders is, aangezien Econologie de extensie .asf niet accepteert), op


Hé Gegyx! Je was er bijna! Het was voldoende om MEDIA CODER te gebruiken (zie Loxo's tutorial) om de .asf om te zetten in een bestand dat kan worden bewerkt door Virtual DUB... een .avi bijvoorbeeld.

VDub beheert .avi zonder problemen ... het beheert alleen dat :)

Edit: hier is Gegyx it's upé http://www.dailymotion.com/econologie/v ... obile_auto de volgende keer moet je het 100% alleen doen :) 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 03/07/08, 16:07

Bedankt voor de aanmoediging Christophe.

Ik was niet van plan om dit rapport over DailyMotion te "hupperen", maar gewoon om service te verlenen, voor de tutorial en om de stappen van een mogelijkheid tot vastleggen te vereenvoudigen.

Ik wilde het proberen, om te zien of we de reeks gaandeweg konden afsnijden, zoals je wilde (en omdat ik het niet kon doen met de automatische videodownload van Real Player, die ik de rest van de tijd gebruik).

Maar zoals ik heb uitgelegd, wilde ik de tutorial ook korter maken door een stap te verwijderen.
Dat wil zeggen zonder formaatconversie, indien mogelijk.

Omdat het asf-formaat overal past, en ook met WMP, dus geen afspeelprobleem op mijn pc, voor de video's die mij interesseren.
(Behalve dat asf niet overschakelt naar het downloaden van bestanden, op Econologie)

:pijl: Ik heb het nu even gecontroleerd:
de .asf-video die ik op de MegaUpload-link heb gegeven, wordt als zodanig geaccepteerd op de Dailymotion-site.
http://www.dailymotion.com/gegyx/video/ ... 10708_news


Reden te meer om niet naar een ander formaat te converteren…

Dus we vatten samen:

1- Laat de VLC-speler een deel van een tv-nieuws opnemen.
2- Gebruik bewerkingssoftware die .asf-bestanden accepteert om de nutteloze uiteinden af ​​te snijden (zoals Splitter in beperkte versie, bijvoorbeeld bij afwezigheid van een andere).
3- Deze reeks kan, indien gewenst, direct beschikbaar worden gemaakt op Dailymotion, zonder op enig moment door conversiesoftware te gaan.


Is dat duidelijk ?

: Lol:
****************
Let op: jouw video,
http://www.dailymotion.com/econologie/v ... obile_auto
staat onder "econologie", maar niet op de "econologie.com" groep, zoals u aan het begin van het onderwerp wenste..
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/07/08, 16:26

Ja, je methode is goed, behalve dat ik persoonlijk nooit wist hoe ik een .asf moest knippen (en ik wil het ook niet weten). Ik werk liever aan "gratis" containers zoals .avi of .mpeg.

Het maakt niet uit, je weet nu hoe je uittreksels uit JT moet verwerken, gefeliciteerd.

ps: voor de rare video, ik wist zeker dat ik hem in de uploadgroep had gezet, het is opgelost.

Daar kun je lid worden van de groep. Ik denk dat je er nog niet bent.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 03/07/08, 17:01

Christophe schreef:Ja, je methode is goed, behalve dat ik persoonlijk nooit wist hoe ik een .asf moest knippen (en ik wil het ook niet weten). Ik werk liever aan "gratis" containers zoals .avi of .mpeg..
Merci.
Ik ook niet... het gebeurde toevallig... :D

Het maakt niet uit, je weet nu hoe je uittreksels uit JT moet verwerken, gefeliciteerd.
Je kunt lid worden van de groep. Ik denk dat je er nog niet bent

Ja, ja, ik ben er. Al enige tijd..

Maar op de tweede pagina (en zesde pagina) van de leden, "De dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Sorry voor het ongemak »
Ik moet de scoumoune dragen...
: Mrgreen:
****************
Goed! Capt Maloche (o video), wanneer begin je, in je Universal- of Bollywood-producties, je ontdekkingen te vertellen (wetenschappers, niet die met de rode sjaal...),
nu je alle tools in handen hebt?

: Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/07/08, 23:55

Je spreekt Charles! : Lol:

Cam studio neemt je alle video's op youtube
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 04/07/08, 11:23

Ah ja vreemd...van video I/O zal ik nooit iets begrijpen :)

Over video gesproken, nog steeds geen reactie op de 2 die ik op de EnR-show legde?

https://www.econologie.com/forums/post86638.html#86638
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/07/08, 22:20

Oh ja !

jij bent degene die zingt? : Cheesy:

Die op de stirling duurt te lang om te laden, geen stroom, ik laat het je weten wanneer hij wil
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 04/07/08, 23:09

Wel de track op de Erika, de cover van
http://www.vielibre.org/libres258/Page13.pdf

Corbier (de grote Galliër van de Dorothée-club) is een goede vent.

Artistiek niet zo bekend sinds zijn overgang van grappig naar tv...
voor het grootste deel te wijten aan de inhoud van zijn geschriften, zijn verklaringen, niet goed gewaardeerd door de machthebbers.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 206-gasten