Actie ondernemen, de E85 testen

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 29/06/08, 23:59

Het moet inderdaad een luchtinlaat zijn, omdat de basis van de carburateur vervormd is. De auto heeft hierdoor al min of meer pech gehad. Een ontwerpfoutje in de benzine R21 inderdaad ...

Bij inactiviteit is er wat ik noem "speling", micro-explosies in de eerste uitlaatdemper van de uitlaat.

In de linker bochten of rotondes mag ik niet harder rijden dan 50 km / u, anders slaat de motor af en slaat af;)

Als ik gemotiveerd ben, zou ik de carb uit elkaar halen om naar de inlaatpakking te kijken (= carb foot?)
Met automatische pakking zou dit het probleem moeten verhelpen.

Heb je een tip voor de motor die overal olie pist? ;) Ik aarzel om te proberen de motorschroeven aan te halen, maar ik heb de aanhaalmomenten niet.

Niet erg groen, een auto die olie verliest, maar we doen wat we kunnen;)

Als het niet voor de jets was, lijkt het mij uit het hoofd dat die van de R21 GTS groter zijn dan die van de R21 TL. Ik zou proberen wat te herstellen.
Ik zal wat documentatie over de motor en zijn carburateur moeten vinden om alle veranderingen die goed gaan te maken;)

SixK
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 30/06/08, 20:38

Hallo Sixk
Het moet inderdaad een luchtinlaat zijn, omdat de basis van de carburateur vervormd is. De auto heeft hierdoor al min of meer pech gehad. Een ontwerpfoutje in de benzine R21 inderdaad ...

Soms komt de luchtinlaat van de vacuüminlaat die naar de ontsteker of de carburateur gaat. De pijp wordt gekookt, en natuurlijk gesneden, van de kant waar hij niet te zien is. : Mrgreen: Meestal hoeft u hem slechts 2 cm in te korten en bent u klaar.

Bij inactiviteit is er wat ik noem "speling", micro-explosies in de eerste uitlaatdemper van de uitlaat.

Het kan ook afkomstig zijn van de ontsteking, goed defect of van een dode kaars enz.

In de linker bochten of rotondes mag ik niet harder rijden dan 50 km / u, anders slaat de motor af en slaat af;)

Kijk of je een half gebroken ontstekingsdraad hebt die "bungelt" en snijdt of slijpt wanneer de traagheid in de bocht hem naar rechts duwt. (Ik had dit op een R8, de draad vastgehouden door het plastic en het koper was erin gebroken op de + spoel)

Heb je een tip voor de motor die overal olie pist? ;) Ik aarzel om te proberen de motorschroeven aan te halen, maar ik heb de aanhaalmomenten niet.


Draai alles wat je ziet strakker, er is niet veel buiten de motor dat een momentsleutel nodig heeft. Meestal is het de pakking van de kleppendeksel die incontinent is en die er allemaal onder zit. Probeer het strakker te maken, maar meestal is het dood.
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
vassago076
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 14/09/05, 22:19




par vassago076 » 30/06/08, 20:42

hallo je probleem komt niet van de pakking aan de koolhydratenzijde maar het is de pakking die de afdichting vormt tussen je toelatingsbuis en je cilinderkop

voor uw gasterugvoer ofwel komt het van uw ontsteking of van een probleem met het afdichten van uw kleppen, in het eerste geval als het de ontsteking is gecontroleerd delco-kop, bougiekabel van bougies
als het een klepprobleem is, zul je het weten met een compressiometer en het is gevoeliger het zal nodig zijn om de vulling los te maken om de klepzittingen opnieuw af te dichten, dus demontage van de distributie veranderen van cilinderkoppakking ontluchten van de koelvloeistof

voor het motorprobleem dat afslaat ziet of je geen probleem zou hebben met de lijn doorgesneden bij de nieman

als je auto seal zegt? als je het hebt over de blauwe pasta c niet eens het brood zeg niet denk dat het niet zal weerstaan ​​het vereist een papieren pakking, dus knip je er een uit een pakkingvel of koop je een origineel

en voor uw lekken raad ik u aan om de betreffende verbindingen te vervangen omdat u 10w40 onder de knie moet krijgen in plaats van uw gebruikelijke 15w40
zo niet voor je koolhydraten, de originele jets van de dubbele corp solex (21 gts) zijn ze 115 voor het 1e corp en 137.5 voor de 2e

voila

a+
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 182-gasten