Vervang de 95 SP

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29

Vervang de 95 SP




par wirbelwind262 » 05/09/05, 18:27

Hallo !
Ik ben een student, ik heb een 1000-injectiepanda die SP 95 en 1.30 euro per liter slaat, het begint mijn haar serieus te eroderen!
Wat kun je met SP 95 zetten (behalve aceton)?
bovendien zit er teveel elektronica in de bouzin, voorlopig geen pantone mogelijk!
bedankt voor het beantwoorden van mij!
@ + en veel geluk!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 05/09/05, 18:54

Ethanol tot 30%.
Sommige oliemaatschappijen stoppen al 10% ETBE in hun benzines
( http://www.ademe.fr/htdocs/publications/ra...grice99.pdf )

Methanol ook maar ik ken de verhoudingen niet en het is hyper vluchtig.

Zoek naar wat forum met onderzoek

In 2-gevallen is de liter ongeveer 1 € (in blik 5 L)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 05/09/05, 21:39

welkom
je geeft niet om de elektronica voor een pantone die je niet aanraakt en de calculator die je van tevoren regelt, stapelharen volgens de depressie in de bewondering is het ideaal als je opnames sleutelt ( turbo, pantone of andere).
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 06/09/05, 01:33