Vervang de 95 SP

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29

Vervang de 95 SP




par wirbelwind262 » 05/09/05, 18:27

Hallo !
Ik ben een student, ik heb een 1000-injectiepanda die SP 95 en 1.30 euro per liter slaat, het begint mijn haar serieus te eroderen!
Wat kun je met SP 95 zetten (behalve aceton)?
bovendien zit er teveel elektronica in de bouzin, voorlopig geen pantone mogelijk!
bedankt voor het beantwoorden van mij!
@ + en veel geluk!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 05/09/05, 18:54

Ethanol tot 30%.
Sommige oliemaatschappijen stoppen al 10% ETBE in hun benzines
( http://www.ademe.fr/htdocs/publications/ra...grice99.pdf )

Methanol ook maar ik ken de verhoudingen niet en het is hyper vluchtig.

Zoek naar wat forum met onderzoek

In 2-gevallen is de liter ongeveer 1 € (in blik 5 L)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 05/09/05, 21:39

welkom
je geeft niet om de elektronica voor een pantone die je niet aanraakt en de calculator die je van tevoren regelt, stapelharen volgens de depressie in de bewondering is het ideaal als je opnames sleutelt ( turbo, pantone of andere).
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 06/09/05, 01:33

nou, ik probeerde alcohol in mijn nissan te verbranden ......... maar ik vermoedde wat er ging gebeuren ...... te arm mengsel ........ als je een lambdasonde op je panda hebt, zou deze het probleem moeten kunnen oplossen, zolang het 1000-vuur onveranderlijk is (als er een is)

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 06/09/05, 09:12

ja nou, drank is ook niet zoveel! :(
0 x
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 06/09/05, 21:39

Jean-Francois schreef:nou, ik probeerde alcohol in mijn nissan te verbranden ......... maar ik vermoedde wat er ging gebeuren ...... te arm mengsel .......

Maar is het je gelukt om spiritus en benzine te mengen of zat je in pure alcohol (dus de tank leegmaken ??)?
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 06/09/05, 23:44

MobyleX schreef:
Jean-Francois schreef:nou, ik probeerde alcohol in mijn nissan te verbranden ......... maar ik vermoedde wat er ging gebeuren ...... te arm mengsel .......

Maar is het je gelukt om spiritus en benzine te mengen of zat je in pure alcohol (dus de tank leegmaken ??)?

nan het was goed gemengd met premium brandstof, het ideaal zou zijn geweest dat ik de test op een brandstoffabriek doe door verschillende sprinklers te assembleren of beter op een blok met een instelbare injectie (dynojet power commander of een carbine) maar hey het kost het geld deze systemen daar

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)

... ______

... / ______ \

. (00 00 = H =)

..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 07/09/05, 18:40

Hallo !
bedankt voor de reacties!
ethanol heeft het moeilijk met benzine, de misselijkheid is niet erg virulent, er is minder dan 2 cm3 vloot nodig om 1L alcohol te scheiden van 1L benzine, bovendien houden de slangen niet van alcohol !
injectorvraag zelfs onbekend!
hoe het te doen?
BEDANKT EN GOEDE CURAGE!
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 07/09/05, 18:52

Volgens verschillende documenten die ik op internet heb gevonden, kunnen onze auto's gemakkelijk 10% ethanol opslokken ...

De Europese norm voorziet in E5 of 5% ethanol in afwezigheid, maar we zouden E10 kunnen maken.

Nadat sommigen een werking van auto's met variabele% tot 30% oproept. Mogelijk moet dit geval per geval worden getest ...

Het andere probleem moet ook de aanwezigheid van water in benzine in bepaalde pompen zijn (het lijkt erop dat sommige supermarkten ...

Het kan nodig zijn om een ​​karaf op het voedingscircuit te plaatsen zoals in dieselvoertuigen ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 09/09/05, 00:31

voormalige oceanische schreef:Volgens verschillende documenten die ik op internet heb gevonden, kunnen onze auto's gemakkelijk 10% ethanol opslokken ...

De Europese norm voorziet in E5 of 5% ethanol in afwezigheid, maar we zouden E10 kunnen maken.

Nadat sommigen een werking van auto's met variabele% tot 30% oproept. Mogelijk moet dit geval per geval worden getest ...

Het andere probleem moet ook de aanwezigheid van water in benzine in bepaalde pompen zijn (het lijkt erop dat sommige supermarkten ...

Het kan nodig zijn om een ​​karaf op het voedingscircuit te plaatsen zoals in dieselvoertuigen ...

Ik weet al een aantal jaren dat sommige tankers 10% water in huishoudelijke brandstof opnemen
Ik weet niets van benzine, maar het zal me verbazen dat ze dat niet weten! :(
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten