Sticker Econology

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 24/06/08, 16:02

Crispus schreef:Een keerzijde: veel 'urban 4x4's' :onheil: worden geleid door vrouwen, ongevoelig voor dit soort argumenten ...

+1 met Lietseu: hetzij voor zichzelf, hetzij indirect voor hun "mannetje" die zich een auto van deze klasse kan veroorloven :pijl: ... en dus een vrouw van klasse
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 24/06/08, 16:58

Zit er een woordspeling in deze opmerking?

Anders heb ik bij gebrek aan humor de afbeelding in dit onderwerp geplaatst om een ​​idee voor een sticker te geven, het was niet om een ​​sticker te maken in naam van de econologie. Ik geef toe dat ik het een beetje verpest heb :)
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 24/06/08, 17:28

Nee, er is geen woordspeling bedoeld.

De strip is grappig, je hebt het niet "verpest" :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 24/06/08, 18:43

Zoals ze nu zeggen:


Ik beken!

met andere woorden, het is duidelijk dat het niet slecht is! :D

De grap was geweldig!

Voor onze Franse vrienden: hoe zeg je: "ja, zeker" in Brussel? hey, hey, ik hoor sommigen dat "droog" is...nou, het is simpel, we zeggen: "nee, misschien!" Uiteraard vanwege het accent, ik kan het hier niet voor je doen : Oops:


Zeg Christophe, zou het moeilijk zijn om te zeggen : Oops: met de gebruikelijke pictogrammen?
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten