Montage Pantone Argentinië op GRADER DRESSER DIESEL

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 14/05/08, 04:51

jonule schreef:salpeterwater?
zwavel?

en regenwater?
azijn als additief?


bedankt vriend:
Dit zijn punten om rekening mee te houden en om mee te experimenteren. Zal water met azijn het aluminium niet "neutraliseren" en aantasten?
Rodolfo
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 14/05/08, 11:34

We kunnen niet alles hebben!

regenwater = zuur, geen kalkaanslag.

beste wensen ;-)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 20/06/08, 00:14

rodibruno schreef:
jonule schreef:salpeterwater?
zwavel?

en regenwater?


Hallo verre vrienden, ik geloof dat vriend Jonule bedoelde dat regenwater van nature zuur was!!!
mijn vriend André is veruit degene die de bewerkingen (grofweg) heeft uitgevoerd op een grote machine wat mij het meest geschikt lijkt om in jouw geval een goede bewerking te maken!

bovendien heeft hij veel materiaal, foto's en video ter beschikking gesteld die nuttig voor u zullen zijn, zijn diagrammen (tekeningen) zijn zeer duidelijk en verklappen niets, hij is erg vriendelijk en geeft goed advies...

We juichen allemaal voor je! ga en doe je best! als u ook Engels spreekt, zal ik mijn best doen om uw vragen te vertalen naar wie u maar wilt....

Met vriendelijke groet!

Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 23/06/08, 15:49

bedankt voor je woorden Lietseu, ondanks het onderwerp water werkt de motoleveladora prima, met een besparing van meer dan 10/15%!!
Met respect deel ik u mee dat we in heel Latijns-Amerika Spaans spreken, behalve dat ze in Brazilië Portugees spreken.
Wat echt de moeite waard is, is de intentie om te communiceren en te verspreiden!! Bedankt vriend!!

Lietseu schreef:
rodibruno schreef:
jonule schreef:salpeterwater?
zwavel?

en regenwater?


Hallo verre vrienden, ik geloof dat vriend Jonule bedoelde dat regenwater van nature zuur was!!!
mijn vriend André is veruit degene die de bewerkingen (grofweg) heeft uitgevoerd op een grote machine wat mij het meest geschikt lijkt om in jouw geval een goede bewerking te maken!

bovendien heeft hij veel materiaal, foto's en video ter beschikking gesteld die nuttig voor u zullen zijn, zijn diagrammen (tekeningen) zijn zeer duidelijk en verklappen niets, hij is erg vriendelijk en geeft goed advies...

We juichen allemaal voor je! ga en doe je best! als u ook Engels spreekt, zal ik mijn best doen om uw vragen te vertalen naar wie u maar wilt....

Met vriendelijke groet!

Lietseu
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 23/06/08, 17:58

Hallo aan uw verre buurman, beleefdheid is een kardinale (essentiële) kwaliteit voor een beginnende econoloog.

Voor een oude filosoof als ik, die de naam van een opmerkelijke man als pseudoniem gebruikte... is dat een plicht!

Het spijt me dat ik je heb teleurgesteld, het feit is dat ik me red in het Engels (en mijn partner spreekt het vloeiend) en daarom heb ik het voorstel gedaan...

Ik ben me ervan bewust dat er thuis Spaans wordt gesproken, omdat ik een rughandicap heb, ik veel tijd voor de televisie doorbreng en geen Amerikaanse soaps kijk, maar documentaires van over de hele wereld. :D

Omdat veel mensen Engels en Spaans spreken, dacht ik dat jij ook Engels sprak, het kennen van beide talen is een pluspunt!

Over het algemeen zijn Franstaligen niet goed in talen, dit komt onder andere door de manier waarop ze woorden uitspreken (leren duurt langer)
Van alle Franstaligen en het is een feit zijn de Fransen het minst begaafd in vreemde talen (dat gezegd zonder iemand te willen beledigen, dit zijn statistische feiten en persoonlijke observaties), Russen spreken bijvoorbeeld vaak meerdere talen, Nederlands en Belgisch ook (inclusief de helft van de Vlaamse expressie - een product van het Nederlands - dankzij de invasies) 8)

Ik hoop een bijdrage te hebben geleverd om te laten zien hoe de kleine Belg over econologie denkt en wat hij onder hoffelijkheid verstaat...

Een lang leven voor u en uw dierbaren!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/06/08, 21:29

Dag
Over het algemeen zijn Franstaligen niet goed in talen, dit komt onder andere door de manier waarop ze woorden uitspreken (leren duurt langer)
Van alle Franstaligen, en het is een feit, zijn de Fransen het minst begaafd in vreemde talen

Niet waar, Amerikanen en Engelssprekenden spreken alleen hun taal. (de taal van de blanke man) de anderen, wij zijn halfbloeden,
Trouwens, waarom zouden ze een andere taal moeten spreken? over een paar generaties zullen ze hun taal aan de wereld hebben opgelegd. Zij zijn het meest resistent tegen het metrieke stelsel, zij leggen hun systeem en hun gewoonten op, blijven MacDo en Coca aanmoedigen en eten hun door slaven geteelde bananen.
De meeste Indiase talen en cultuur zijn verdwenen,
het Frans in New Orléon is folkore..

Je moet onderscheid maken tussen het spreken van een andere taal voor je eigen cultuur, of het spreken van een taal uit verplichting omdat de technische boeken en instructies vrijwillig in één taal worden gegeven. (soms is dit onderdeel van de aanwervingscriteria, zonde van het geheel mensen van onderdanigen)
Een beetje zoals de elites in de middeleeuwen die Latijn spraken.


Binnenkort kun je in Europa niet meer in een klein vliegtuig reizen zonder dat je Engels spreekt, de hoogte wordt uitgedrukt in voet.

Engels leren heeft maar één doel: bevolkingsgroepen assimileren
om er de universele taal van te maken..
Terwijl je probeert een universele taal op te leggen aan de Engelstaligen, ben je er niet eens in geslaagd de euro op (het eiland) te standaardiseren door hen te vragen niet rechts te rijden, noch bouten te hebben zoals iedereen (ze lijken niet eens op Amerikaanse bouten)

Hoeveel jonge Alsciërs kunnen Duits spreken? het duurde een generatie voordat ze vervaagden, alsof ze zich moesten schamen voor hun voorouders omdat ze in 1870 waren verslagen

Andre
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

verklaring van lenguaje




par rodibruno » 24/06/08, 03:33

Andre schreef:Dag
Over het algemeen zijn Franstaligen niet goed in talen, dit komt onder andere door de manier waarop ze woorden uitspreken (leren duurt langer)
Van alle Franstaligen, en het is een feit, zijn de Fransen het minst begaafd in vreemde talen

Niet waar, Amerikanen en Engelssprekenden spreken alleen hun taal. (de taal van de blanke man) de anderen, wij zijn halfbloeden,
Trouwens, waarom zouden ze een andere taal moeten spreken? over een paar generaties zullen ze hun taal aan de wereld hebben opgelegd. Zij zijn het meest resistent tegen het metrieke stelsel, zij leggen hun systeem en hun gewoonten op, blijven MacDo en Coca aanmoedigen en eten hun door slaven geteelde bananen.
De meeste Indiase talen en cultuur zijn verdwenen,
het Frans in New Orléon is folkore..

Je moet onderscheid maken tussen het spreken van een andere taal voor je eigen cultuur, of het spreken van een taal uit verplichting omdat de technische boeken en instructies vrijwillig in één taal worden gegeven. (soms is dit onderdeel van de aanwervingscriteria, zonde van het geheel mensen van onderdanigen)
Een beetje zoals de elites in de middeleeuwen die Latijn spraken.


Binnenkort kun je in Europa niet meer in een klein vliegtuig reizen zonder dat je Engels spreekt, de hoogte wordt uitgedrukt in voet.

Engels leren heeft maar één doel: bevolkingsgroepen assimileren
om er de universele taal van te maken..
Terwijl je probeert een universele taal op te leggen aan de Engelstaligen, ben je er niet eens in geslaagd de euro op (het eiland) te standaardiseren door hen te vragen niet rechts te rijden, noch bouten te hebben zoals iedereen (ze lijken niet eens op Amerikaanse bouten)

Hoeveel jonge Alsciërs kunnen Duits spreken? het duurde een generatie voordat ze vervaagden, alsof ze zich moesten schamen voor hun voorouders omdat ze in 1870 waren verslagen

Andre



Lietseu en Andre:
Geachte heren, het was niet mijn bedoeling om een ​​controverse op te lossen door middel van taal... Het is waar dat Spaans de tweede of derde taal ter wereld is, maar zoals u Andre schrijft, legt het zichzelf op door de technische en commerciële deel wereldwijd. Maar wist u dat ons systeem in het grootste deel van Latijns-Amerika decimale metriek is? Inclusief Brazilië dat bijna 20 miljoen inwoners heeft.
Met moeite las ik dat jouw heerlijke taal zal verdwijnen, geabsorbeerd door andere talen, door het kleine aantal mensen dat het numeriek spreekt, gebruikt in de wereld. Ze moeten weten dat de Franse taal ook ons ​​Latijnen onderwerpt, en niet alleen Noord-Amerikanen...
Ik begin ze er weer aan te herinneren dat ik lees en schrijf met een vertaler
daarom, niet als er enige wetenschap is, heb ik het schrijven van jou letterlijk gehoord, noch als ik aan hen heb doorgegeven wat ik werkelijk denk met wat deze vertaler mij heeft overhandigd...
In het Spaans hebben we veel woorden om hetzelfde te zeggen, en voeg daar de Argentijnse creativiteit aan toe....
als bewijs hiervan stuur ik ze het schrift zoals de vertaler het mij geeft, soms wordt de inhoud tussen haakjes doorgestreept voordat het wordt verzonden, maar niet als het correct is!!
Maar ik begin opnieuw te herhalen: hij/zij is de goede wil (genegenheid) van mensen waard, verder van de taal af.
Mijn meest respectvolle groeten.

Rodolfo Bruno
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 24/06/08, 16:08

Beste André & Rodibruno

Het is waar dat de schijn tegen ons (mensen) is als we ‘gemeenplaatsen’ (met andere woorden domheden) schrijven :D

Voor jou André, weet dat ik niemand wil denigreren (ik heb duidelijk gemaakt dat dit persoonlijke observaties waren) en ook dat ik het 100% met je eens ben - ik heb er niet over gesproken, omdat het valt onder de betekenis - Angelsaksen in algemeen zijn ook niet goed in talen! zoals je zegt: waarom doen? Ik ben er zeker van dat mensen die dichtbij de grenzen van andere landen wonen de neiging hebben om de taal van hun buren te spreken: de Elzassers, de Pyreneeën... en eigenlijk, voor zover het de Belgen en de Nederlanders betreft, maar vooral de Belgen bevestigt dit het ligt voor de hand dat ze de buren van iedereen zijn (microscopisch klein land dat vastzit tussen 3 grote buren!!!

In de Amerikaanse mentaliteit is niets mooier dan hun taal!
En eigenlijk gedragen ze zich als de Romeinen die in hun tijd de wereld tot slaaf maakten!

Voor jou Rodibruno kan ik alleen maar buigen voor je opmerkelijke observatie - als we er geen aandacht aan besteden - zal over een paar decennia het aantal mensen dat nog steeds Frans spreekt - op de vingers van twee handen worden geteld!


Zou deze tendens voor u (en ook voor de anderen, die dit kleine haakje met een nieuwsgierige en/of geamuseerde blik volgen) niet te wijten kunnen zijn aan de complexiteit van de taal van de heer Molière?

Kijk maar naar de spelling, die meer dan zielig is voor ons (niet allemaal), maar de meeste van onze jonge mensen tegenwoordig- we zagen eruit als domoren- Het maakt ze niet uit :schok:

De toekomst zal waarschijnlijk bewijzen dat de Engelssprekenden gelijk hebben.

Maar we zullen dood zijn, mijn broeders, en die tijden zullen we niet kennen :D
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 208-gasten