Utopia proces

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
tophe71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 06/09/05, 17:11

par tophe71 » 07/09/05, 09:08

Hallo,

Ik heb gisteren met de webmaster gesproken over dit onderwerp dat ons nauw aan het hart ligt.

Hij moest contact opnemen met de heer MOREAU om preciezere informatie over dit apparaat te verkrijgen. Laten we wachten op de resultaten!

Gezien de onscherpte rondom het onderwerp zou een beetje licht welkom zijn.

Wat mij betreft zou ik geneigd zijn het te geloven, omdat we veel patenten tegenkomen met overlappende gegevens.

Frequentie-elektrolyse is niets nieuws. Het werd ongeveer dertig jaar geleden ontwikkeld, maar de algemene publieke toepassingen zijn zeer slecht verspreid en nog steeds in het buitenland, afhankelijk van wat ik aan informatie heb kunnen verkrijgen.

We vinden de patenten van SAMEYER en A.PUHARICH, Y.BROWN maar niet de belangrijkste gegevens:

Frequentie van het signaal waar de moleculen zullen breken, waarde van de "gate time" van de curve, waarden van de inductoren enz. Het volstaat om niet veel te zeggen!

Echter, gezien de gegevens die op internet te vinden zijn, moet dit bestaan ​​en werken.

veel links werken niet meer op sites die over deze onderwerpen gaan!

Het lijkt alsof er een loden dekvloer overheen ligt. Wat niemand zal verbazen!

Heeft Moreau het geheim ontdekt?

we moeten onze neuronen opwarmen.

Wat betreft het investeren in Moreau's apparaat, waarom niet? Maar ik heb wat meer informatie nodig!
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 07/09/05, 13:56

Mijn baas heeft een reactor besteld, ik denk dat het gezien het aantal aanvragen een ZEER lange vertraging zal opleveren voordat we deze ontvangen, maar ik ben echt heel geïnteresseerd in 2 dingen:
- vermindering van de vervuiling uiteraard, maar volgens de heer Moreau een vermindering van wel 60% van het verbruik op de weg bij constante snelheid.
- Perspectief om een ​​verbrandingsmotor te laten draaien met 100% water en niet meer dan een druppel koolwaterstof
Het eerste punt is momenteel toegankelijk voor € 1000,- en ik denk dat het komt omdat JM Moreau niet heeft vermeld dat hij alleen in het water kan rijden dat hij nog steeds leeft!
Natuurlijk weten we allemaal dat als het land reactoren kan ontwikkelen die meer dan 300 liter per uur kunnen produceren, de kans groot is dat deze reactoren een automotor kunnen laten draaien zonder de hulp van koolwaterstoffen.
Daarom denk ik dat de heer Moreau zijn zet goed heeft berekend om geen problemen te krijgen met de staat en mensen met oliebelangen (voorlopig...).
Hij heeft zijn project in ieder geval al verdedigd forums auto, het zou leuk zijn als hij bij ons op bezoek kwam :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 07/09/05, 14:08

Bij gebrek aan onafhankelijke resultaten van Moreau denk ik dat het nu zinloos is om over dit onderwerp te discussiëren... het zou alleen maar pure speculatie zijn.
Daarom lanceer ik mijn idee opnieuw:

Idee: wat als we onze krachten bundelen? Dus bij geen resultaat zou dit de "kosten" verlagen?

Ben bereid om 10 tot 20% te zetten op voorwaarde van totale transparantie met betrekking tot de experimentator ... aan de andere kant heb ik geen auto !! (als er een motorfietsmodel is, ben ik bereid om te experimenteren)

Wat zeg jij ?


Eén ding is echter zeker: de commerciële aanpak van Moreau is niet eenduidig.

Gisteren heb ik een e-mail naar Moreau gestuurd voor meer informatie en een mogelijke samenwerking. Het zou dom zijn om de potentiële markt die de site (1000 bezoekers) zou kunnen opleveren, te missen. Aan de andere kant zou een weigering van zijn kant zeer indicatief zijn voor zijn manier van denken.

ps: hoe gebeurt het als je een “reactor” bestelt? (aanbetaling, deadlines, enz.)
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 07/09/05, 15:41

Op zijn site staat een bestelformulier in pdf met de voorwaarden etc..., vul het gewoon in, stuur het per post en hij moet u de bazard onder rembours sturen (betaling bij ontvangst van het pakket rechtstreeks naar het postkantoor jongen). IT garandeert een resultaat van 20% brandstofbesparing, TEVREDEN OF TERUGBETAALD (30 dagen testen).
Volgens hem op de site staat hij open voor elke samenwerking als het gaat om de VERVAARDIGING van de reactor en zijn componenten, omdat hij momenteel moeite zal hebben om zijn uitvinding te verspreiden omdat er zoveel vraag naar is.
Aan de andere kant viel een man hem op een andere aan forum dat hij weigerde een gratis reactor te geven aan de webmaster van de forum wie zou er reclame voor hebben gemaakt nadat de gegevens waren geverifieerd: hij heeft momenteel geen reclame nodig omdat hij al niet in staat is om op de vraag van de klant te reageren.
Wat mij betreft, aangezien het twee weken geleden is dat we de BC hebben verzonden, zal ik wachten op ontvangst van de bignou om te zien of deze werkt en tegen die tijd een aantal bestellen. Dus zonder mij voor de bijdrage zal ik niet nalaten de resultaten aan jullie door te geven (ik zal het ding aan mijn baas belasten om het op mijn V2 te zetten, dan zullen we zien of het effectief is).
ndc
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

par Bibiphoque » 07/09/05, 16:04

Hallo, dit is wat ik heb gevonden:
http://www.altermonde.levillage.org/articl...id_article=3

<a href='http://66.249.93.104/search?q=cache:GY-jdVHVm9cJ:pageperso.aol.fr/morojm/partage.doc+%22Jean+Marc+Moreau%22&hl=fr' target='_blank'>http://66.249.93.104/search?q=cache:GY-jdV...Moreau%22&hl=fr</a>

http://www.aqolad.net/breve.php3?id_breve=74

http://www.arsitra.org/documents/pafiledb....ion=file&id=212

<a href='http://66.249.93.104/search?q=cache:e0k1dFFVTukJ:www.anvedj.org/99/PETITIONS/SOLIDARITE.doc+%22Jean+Marc+Moreau%22&hl=fr' target='_blank'>http://66.249.93.104/search?q=cache:e0k1dF...Moreau%22&hl=fr</a>

http://pageperso.aol.fr/morojm/

Blijkbaar, als het dezelfde persoon is in de laatste twee links, moet hij het moeilijk hebben gehad!

++
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
celdelph
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 01/01/05, 18:51

par celdelph » 07/09/05, 16:19

hier is het adres van deze beroemde electrolizer: http://www.utopiatech.fr/
er is ook een soortgelijk systeem....met resultaten in de VS dat sinds 2001 werkt http://www.hydrogen-boost.com/tech-info.html
installatie is iets ingewikkelder
-de brandstof moet verwarmd zijn (85 graden)
-wijzig de lucht-brandstofverhouding (met behulp van een doos op de Lambda-sonde)
-er zijn ook veel kleine tips die door de fabrikanten worden verstrekt

Ik heb dit nieuwste model uitgeprobeerd op een benzineauto die gemiddeld 8l/100 verbruikt
het verbruik daalde tot 6l in kleine gerechten of zelfs 4.5l in grote gerechten.
het principe bestaat uit het verbeteren van de snelheid van het vlamfront tijdens de explosie in de cilinder.
Met een opnieuw ontworpen injectie- en ontstekingsprogramma kunnen we hopen de kilometerstand te verdubbelen
0 x
The Passing
x 17

par The Passing » 07/09/05, 16:25

Fraude met de waarden van de lambdasondes... ja... zou het niet meer een verhaal zijn van een mengsel dat arm zou worden (met verlies van een beetje vermogen), maar een verhoging van de verbrandingstemperatuur en de nox? Zeker, het verbruik daalt, maar de motor kan dit op de lange termijn misschien niet zo goed waarderen. :(
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 07/09/05, 16:44

Aan de andere kant viel een man hem op een andere aan forum dat hij weigerde een gratis reactor te geven aan de webmaster van de forum wie zou er reclame voor hebben gemaakt nadat de gegevens waren geverifieerd: hij heeft momenteel geen reclame nodig omdat hij al niet in staat is om op de vraag van de klant te reageren.


Wat was deze andere? forum ?

Wat mij betreft, aangezien het twee weken geleden is dat we de BC hebben verzonden, zal ik wachten op ontvangst van de bignou om te zien of deze werkt en tegen die tijd een aantal bestellen. Dus zonder mij voor de bijdrage zal ik niet nalaten de resultaten aan jullie door te geven (ik zal het ding aan mijn baas belasten om het op mijn V2 te zetten, dan zullen we zien of het effectief is).


Het heeft uiteraard geen zin om twee pogingen te doen... in dit geval heeft het geen zin om bijdragen te ontvangen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 07/09/05, 16:46

Bibiphoque schreef:Blijkbaar, als het dezelfde persoon is in de laatste twee links, moet hij het moeilijk hebben gehad!


Ja het is dezelfde persoon... (zie de eerste berichten hiervan forum ) en daarom hou ik niet echt van zijn methoden (gericht op het bewijzen van de grote samenzwering om geld te verdienen... zelfs als de lobby's bestaan ​​en zichzelf hardvochtig verdedigen... ik keur deze techniek niet goed)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 07/09/05, 16:57

celdelph schreef:Ik heb dit nieuwste model uitgeprobeerd op een benzineauto die gemiddeld 8l/100 verbruikt
het verbruik daalde tot 6l in kleine gerechten of zelfs 4.5l in grote gerechten.
het principe bestaat uit het verbeteren van de snelheid van het vlamfront tijdens de explosie in de cilinder.
Met een opnieuw ontworpen injectie- en ontstekingsprogramma kunnen we hopen de kilometerstand te verdubbelen

Kunnen we de testomstandigheden kennen? (motor? aantal afgelegde km...)

ps: Benoit heeft gelijk over de levensduur van de motoren...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten