Boksring

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 26/05/08, 17:35

martien007 schreef:Ten slotte kan het me niet schelen, het is niet van mij forum, maar het neemt gevaarlijke proporties aan. Waar zijn de modo's?

Niet ver, althans voor mij, om dit onderwerp van een afstand te volgen, waarvan ik moet toegeven dat ik er vanaf het begin bang voor was. Ik heb me geabonneerd op meldingen en heb het laten gebeuren zolang de limieten niet werden overschreden, maar daar voel ik me verplicht om te reageren...

martien007 schreef:Er zijn woorden die niet geschreven mogen worden; genoeg is genoeg.

Juist omdat ik het hier 100% mee eens ben, sta ik mezelf toe in te grijpen.
Als u het niet eens bent met een ander lid, is het parlementslid uw vriend. Om stortvloeden van beledigingen of wrok over mij heen te zien stromen forum favoriet is eerlijk gezegd niet mijn smaak.
Ce Forum, sta ik mezelf toe te herinneren dat het een plek is uitwisselingen en gezelligheid.
Er zijn woorden, geschreven onder impuls van woede, die niets toevoegen aan het debat zijn duidelijk niet constructief :onheil:
Ik ben voor een argumentatief debat, maar tegen verbale agressiviteit.
Daarom sluit ik dit onderwerp totdat iemand mij een geldige reden stuurt om het opnieuw te openen.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 26/05/08, 17:36

Gered door de bel...voorspellingen voor ronde 2?
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 26/05/08, 17:40

Christophe schreef:Gered door de bel...voorspellingen voor ronde 2?


Het interesseert mij niet: vechtsporten en lulwedstrijden hebben mij nooit gefascineerd :frons:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 26/05/08, 17:54

Ik ook, daarom heb ik dit onderwerp compleet genegeerd... Ik vroeg me uiteindelijk af of het niet 2e graad was...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 216-gasten