fiat punto sx td60 1998

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/05/08, 08:32

Boujour
Hier zit je midden in de hoofdpijn die we allemaal zijn tegengekomen. Let goed op je motor, de toerendalingen worden zeker veroorzaakt door opspattend water in de inlaat.
Probeer een grotere luchtinlaat te creëren. Misschien heb je te veel zuigkracht in je GV.
U kunt een kleine aangepaste bromfietscarburateur gebruiken om de waterinjectie te doen.
Op mijn Golf had ik een T-stuk tussen het stoomproductiesysteem en de reactor geplaatst. Dus liet ik de oliedampen van de ontluchter in de reactor stromen. Het is een goede manier om de hoeveelheid opgezogen water te beperken en een geweldige manier van zuivering. Onhandig, uw reactor mag de doorgang van oliedampen niet te veel beperken, op straffe van olieoverdruk, en de vervuiling van de reactor dreigt snel te zijn als uw motor versleten is en er te veel olie door de ontluchter wordt afgevoerd.
Ik heb de indruk dat je Gv horizontaal staat. Persoonlijk hou ik niet van deze lay-out omdat ik het niveau niet correct kan aanpassen. Of het wordt niet voorzien van water, of het is verdronken. De verticale of schuine positie (45°) maakt een gemakkelijkere aanpassing mogelijk.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten