Incompetente ministers

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Incompetente ministers




par Christophe » 15/05/08, 13:27

Als de basis van Borloo's gedachten ongetwijfeld "oprecht en goed" is, dan is dit kleine tekstje dat veel zegt over de onwetendheid van onze leiders... werkelijk verontrustend...

Beeld

PSA heeft het merk "écolonomies" sinds 2006 geregistreerd... en aangezien het de fonetiek is die telt...

Ah, het is niet gewonnen... al was het maar...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 15/05/08, 13:48

In plaats van woorden te ‘uitvinden’, zou hij er beter aan doen zijn werk als superministerie te doen.
Op zijn minst de richtlijnen van het Grenelle Environment Forum respecteren en handhaven.

Goofy!
:onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 15/05/08, 13:55

Je hoeft hem niet te beledigen... je doet alle ecologen pijn...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 15/05/08, 14:37

Ik ben niet beledigend.
‘Jester’ is voor mij nog steeds redelijk. Koningsdwaas?

Toen minister van Buitenlandse Zaken Kosciusko-Morizet zei:
"Ik ben het beu om geconfronteerd te worden met een leger lafaards"...
??
---

Ik zie niet hoe ik de econologen verkeerd zou kunnen voorstellen?

Ik bekritiseer Borloo's sentimentaliteit in zijn ecologische acties, terwijl de vertraging in Frankrijk enorm is.

Ecologen niet, zelfs ekonologen niet.
---

Als u in uw boodschap ‘incompetent’, ‘onwetendheid’ en ‘verontrustend’ plaatst, zou u dan ook alle econologen schade berokkenen?

:D

Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 15/05/08, 14:49

Ah ja, zoals de concurrent van Delanoë die zei dat tocard geen belediging was... Sorry hansworst, vaak gebruikt in steden, is inderdaad een belediging, zelfs gematigd...

Een leger lafaards (goed gedaan!) is geen belediging maar een realiteit... maar het vergeet de mentale en intellectuele traagheid...
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 15/05/08, 17:10

Christophe schreef:Ah ja, zoals de concurrent van Delanoë die zei dat tocard geen belediging was... Sorry hansworst, vaak gebruikt in steden, is inderdaad een belediging, zelfs gematigd...

Een leger lafaards (goed gedaan!) is geen belediging maar een realiteit... maar het vergeet de mentale en intellectuele traagheid...


Het zijn lafaards, maar zij en Rama Yade moeten dat ook zijn, want ze hadden al meerdere keren moeten aftreden (vooral Rama) - onthoud Chevènement, hij nam ontslag -; Het lijkt mij dat deze komedie goed is georkestreerd om de pil van GGO's en de rest beter te promoten. Niets verbaast mij; Ik zie niet hoe het anders zou kunnen zijn.

Het Grenelle Environment Forum is een ENORME oplichterij.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 15/05/08, 22:54

martien007 schreef:Het zijn lafaards, maar zij en Rama Yade moeten dat ook zijn, want ze hadden al meerdere keren moeten aftreden (vooral Rama) - onthoud Chevènement, hij nam ontslag -; Het lijkt mij dat deze komedie goed is georkestreerd om de pil van GGO's en de rest beter te promoten. Niets verbaast mij; Ik zie niet hoe het anders zou kunnen zijn.

Misschien laat ik hem nog steeds met een beetje vertrouwen achter, ik wacht af wat er daarna gebeurt. Zolang ze er is, wordt ze gehoord en heeft ze toegang tot de media. Als ze ontslag neemt, houden we haar de mond...


Het Grenelle Environment Forum is een ENORME oplichterij.

Dat denk ik ook... zoals alles wat deze regering doet. :onheil:
Ik ben op zoek naar wat er positief had kunnen worden gedaan voor degenen die, net als ik, geen miljardair zijn, willen voorkomen dat de planeet kapot gaat, en steeds meer achterlopen...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 263 gasten