Hoe maak je een voltage regulator voor windturbine maken

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 28/04/08, 15:37

Hallo, ik gebruikte fietskettingwielen!
http://www.nrjrealiste.fr/eole/eole%20pompage.html
0 x
aberix
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 26/04/08, 08:19
Plaats: Montpellier




par aberix » 29/04/08, 07:37

Bedankt Jonule, ik heb je creatie gezien. Dat is inderdaad niet slecht, vooral het idee om een ​​reeds gebogen gegalvaniseerde afzuigbuis te gebruiken is geweldig. Ik heb al een platte staalplaat gekocht. Ik weet niet hoe ik deze moet buigen zodat deze homogeen is. Wat betreft de tandwielen heb ik al naar de fietszijde gekeken, maar eenvoudige tandwielen zijn zeldzaam, anders moet je een oude fiets vinden, wat niet gemakkelijk is. Bij tweedehandsfietshandelaren willen ze een fortuin. Ik weet niet of er nog simpele achter- en voortandwielen (fietsen zonder versnellingen) te koop zijn. Ik ga naar Decathlon kijken, maar volgens mij zullen ze mij voor gek verklaren. Ik heb de as met de lagers al gemaakt en deze is 30 mm, dus ik moet poelies of gekerfde rondsels vinden met een hartafstand van 30. Als iemand een idee heeft waar ik ze kan vinden. Bedankt
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 29/04/08, 13:59

zoals je voelt!
maar het kan eigenlijk op elke fiets worden gedaan, het is overal te vinden, bij het recyclingcentrum enz... je moet de tandwielen eruit halen en ze loskoppelen!
dus je hebt er meerdere!
Ik heb met verschillende as-/tandwielonderdelen van verschillende fietsen gespeeld ;-)

voor de messen is het eenvoudiger: met PVC-buis!
kijk naar beneden:
http://www.nrjrealiste.fr/eole/eole.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 286-gasten