Onderzoek roestvrijstalen buis 16 diameter, ruilhandel tegen roestvrijstalen staaf 14mm

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche

Onderzoek roestvrijstalen buis 16 diameter, ruilhandel tegen roestvrijstalen staaf 14mm




par jime » 12/04/08, 07:00

Hallo allemaal

Ik maak gebruik van deze sectie voor mijn aankondiging.

:pijl: :pijl: Ik ben op zoek naar een lengte van ongeveer 50 mm van een buis van 16 binnen, ik zou het kunnen ruilen voor massieve staaf (ik heb 14 mm en 4 mm) of koop het indien nodig, de post zorgt ervoor dat we dichterbij komen : Arrowl: : Arrowl:
Dernière édition par jime de 13 / 04 / 08, 20: 51, 1 keer bewerkt.
0 x
68 piloot
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 29/12/07, 19:07
Plaats: N47 E07




par 68 piloot » 12/04/08, 10:58

hallo
Ik heb dit: :D
1/2 "roestvrijstalen buis
zo int: 15
d ext: 21
th. 3
geïnteresseerd?
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 12/04/08, 11:15

hallo

dat zou wel kunnen, ik heb gewoon een twijfel over de binnenruimte van de reactor, ik heb de indruk dat ik het verkeerd heb begrepen, ik geloof dat het nodig is een staaf van 13 mm te gebruiken voor een buis van 15 mm, ofwel een ruimte van 1 mm aan elke kant van de stang
christophe's dossier over de reactor:
De gebruikelijke diameter van de binnenbuis van de reactor 1 / 2 inch, 15 16 mm binnen was, maar ook andere afmetingen kunnen geschikt zijn. Zorg ervoor dat de speling tussen de staaf en de buis ofwel 1 1,5 mm.


Met mijn 14 mm staaf en een 15/21 buis heb ik aan elke kant van de staaf een speling tussen de staaf van 0,5 mm, informeer ik en bevestig ik dat.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 12/04/08, 15:23

Dag

Het kanaal heeft standaard afmetingen
1/2 inch pijp
de externe meting is gestandaardiseerd op 0,830 "of 21 mm
de interne meting is variabel afhankelijk van de dikte van het kanaal
meestal op 0,580 "of 14,8 mm

leidingkanalen 1/2 21 ... 15
standaard staven is 1/2 inch of 12,7 mm
oorspronkelijk zijn het de afmetingen van Panton

Andre
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 12/04/08, 17:20

Het bevestigt wat ik las op de quanthomme-site

Belangrijke opmerking: onlangs is gebleken dat de 12 mm stalen staaf die aanvankelijk in de pyrolysekamer werd gebruikt, een iets te kleine diameter heeft als een buis van 15 x 21 mm wordt gebruikt (zie foto onderaan de pagina) als pyrolyse kamer. (Het neemt maximaal 1 mm ruimte in tussen de stalen staaf en de buis). Het wordt daarom aanbevolen om een ​​stalen staaf met een diameter van 13 mm te gebruiken om de prestaties van de reactor te verbeteren (verbetering van het Venturi-effect en het thermochemische effect).


Ik zou een staaf van 12 mm kunnen hebben, maar ik laat vallen

anders zag ik de plannen van de geschikte reactor, ze gebruiken een 14 mm staaf voor een 15/21 buis, dus ik zal het proberen met de twee staafdiameters, 13 en 14.
0 x
68 piloot
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 29/12/07, 19:07
Plaats: N47 E07




par 68 piloot » 12/04/08, 19:10

na nauwkeurige meting van de binnendiameter.
Ik meld mij bij de remklauw (50 ste)
vanaf 16 m / m
het is een naadloze roestvrijstalen buis
maar op de 1e post las ik 50 m / m
nu veel meer ...
1 m; 2 m; 3 m ...... ????
mijn bar op 1480 m / m
maar:
Het is nodig om elk uiteinde in te rijgen en in roestvrij staal is het gedoe
waarom niet een enkele niet-gegalvaniseerde buis nemen?
geloof in mijn ervaring, je zult winnen!
Anders dan dat denk ik dat je 500 m / m nodig hebt
en ik ben klaar om het gratis weg te geven, maar hoe krijg ik het bij je?
Ik ben in het zuiden van de Elzas .....
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 12/04/08, 21:11

goedenavond piloot68

Een buis met een diameter van 16 mm is perfect voor mijn 14 mm-staaf, ik heb 1 mm ruimte tussen de staaf en de buis, ik kan niet van een betere dromen.

In feite zei ik dat ik meer lengte nodig had omdat ik 3 m van 14 mm stang heb en ik tel G + op de dieselvoertuigen van mijn familie, dus ik ben geïnteresseerd in de maximaal mogelijke lengte, zelfs als ik moet je betalen voor de buis.
waarom niet een enkele niet-gegalvaniseerde buis nemen?
geloof in mijn ervaring, je zult winnen!

Als ik een stalen buis kies, krijg ik dan roestproblemen? Om te tappen reken ik op het tapmateriaal voor stalen buis van mijn opa, loodgieter.

Voor verzending denk ik dat 1m stuks verpakt in een doos en per colissimo per post verzonden geen probleem mogen zijn en niet te duur mogen zijn (5-10 euro). Alleen op de verpakking staat dat er ruimte is om het colissimo label te plakken. Voor de kosten kan ik u een cheque sturen of desgewenst een bankoverschrijving doen.
0 x
68 piloot
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 29/12/07, 19:07
Plaats: N47 E07




par 68 piloot » 13/04/08, 09:29

de roestvrijstalen buis is niet magnetisch, is het geschikt voor een pantone? Ik denk dat je het zeker moet weten.
Ik ben klaar om tot 1 meter lang op te geven,
maar voor verzending snijd ik het liever in meerdere stukken
waardoor ik een adres beter kan aanbrengen
met een natuurlijk zelfvertrouwen stuur ik u deze stukken en
u vergoedt mij de verzendkosten + 1 euro symbolisch
68 piloot
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 13/04/08, 11:30

hallo

wat betreft de niet-magnetische roestvrijstalen buis heb ik niet voldoende kennis, ik zal het weten na experimenten
Ik heb geen precies antwoord, omdat ik assemblages zag met uitgangen met een stalen buis en een roestvrijstalen buis?, De plannen van de Apte-reactor zijn ook allemaal in roestvrij staal, dus ik zal deze oplossing proberen

de lengte past bij mij, als ik me houd aan het plan van de reactor die beschikbaar is op de site, meet een reactor tussen 230 mm en 300 mm zonder de uiteinden, snijd hem in 3 stukken, een van 300 mm en twee van 350 mm voor transport, is het is mogelijk ?

een grote dank voor de prijs, aarzel niet, als je op een dag een roestvrijstalen staaf nodig hebt, zal het met plezier zijn.

Ik laat u mijn coördinaten door mp

a+
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten