Steam doping montage Diesel Generator

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 11/12/07, 22:10

Hallo Lio74
lio74 schreef:we hebben alles bekeken: filter => pomp => injector ..
maar diesel wil niet gebeuren ... kan er een elektrische secu die wordt geactiveerd ???

Op de injectiepomp van sommige Mégane Renault zit inderdaad een elektrisch / elektronisch "apparaat" dat alleen gereset kan worden met de doos die in orde is. (Bij Renault)

lio74 schreef:... en een leraar vertelde me dat ik een flesdruksensor moest hebben ...
bovendien Ik weet niet of het zo eenvoudig om een ​​beeldscherm (zie bij Conrad) voor de K sondes en gerangeerd ...


Ik denk dat dat is waar je aan denkt:

http://www.kistler.com/do.content.fr.fr ... erPressure

Van wat ik heb begrepen, wordt het niet gegeven ...... en om de signalen te interpreteren, moet je veel leren en niet de eenvoudigste. Vind duidelijk iemand die uitlegt wat er gedaan kan worden met een wirwar van signalen en parasieten ... Daarachter zit een extra ontwikkeltool! : Lol:

lio74 schreef:... dus zaken om te volgen, ik probeer een gasanalysator te vinden (CO, CO2, HC, O2, NOx)

Van wat ik op internet heb gezien, nieuw, is het niet binnen het bereik van een amateur. Ik zoek ook een tweedehands exemplaar. : Mrgreen:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 11/12/07, 23:03

Hi Flytox,

voor de pomp
goed daar is het op een kleine groep (enkele cilinder) geen bijles ... : Cheesy:

anders bedankt voor de link : Wink:

Ik denk dat dat is waar je aan denkt:

Van wat ik heb begrepen, wordt het niet gegeven ...... en om de signalen te interpreteren, moet je veel leren en niet de eenvoudigste. Vind duidelijk iemand die uitlegt wat er gedaan kan worden met een wirwar van signalen en parasieten ... Daarachter zit een extra ontwikkeltool!


ja, je hebt de sensor nodig, maar met de acquisitieketen en de computer om aan het signaal te werken ... het is beter! :D
Desalniettemin ben ik altijd van plan een partnerschap aan te gaan tussen de studenten van de vereniging en de universiteit om met behulp van apparatuur zonder geld te kunnen betalen een elephan te verpletteren! : Lol:

Analyseer het uit gas, het zal eruit zien in de 3000 tot 5000 € :frons:

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 12/12/07, 09:11

lio74 schreef:dus begin november had ik wat tijd, en helaas wilde ik te snel gaan, en maakte ik een valse manipulatie ... brandstof raakt op bij het meten van T ° op verschillende punten => haastig herstarten met belasting 100% => Ik heb de lading onmiddellijk onderbroken, hij is vastgelopen en wil niet opnieuw starten !!! :onheil:

we hebben alles bekeken: filter => pomp => injector ..
maar diesel wil niet gebeuren ... kan er een elektrische secu die wordt geactiveerd ???


wat ?
nee als het een dieselgroep is, is er geen brandstof!
ja, injectiepomp en injector! Er is altijd een filter, die je beter kunt opwarmen (zodat het beter stroomt) door de warmte terug te winnen maar kort:
je moet de diesel binnen brengen: je moet een HANDMATIGE aanzuigpomp vinden, anders moet je met je mond zuigen maar dat zou verrassend zijn ... kijk in de handleiding om "het dieselfilter vervangen" er moet aangegeven worden hoe je hem moet vullen door diesel brandstof !
als u dan diesel heeft, moet de magneetklep van de injectiepomp een goede stroom hebben (om de brandstof te laten passeren).
Gedode gloeibougies / accu / dynamo op de groep?
begint het met de hand?

voor gasanalyse kun je een centrum van CT + usher gebruiken, blijkbaar prevaleert het : Cheesy: wah ik lach.
of de witte weefseltest? :frons:

het hangt allemaal af van wat je wilt bewijzen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 12/12/07, 09:14

Hallo,

Een meetinstrument dat mij interessant lijkt, zou een draaimomentmeter zijn die tussen het vliegwiel en de krukas wordt geplaatst.
Het zou het mogelijk kunnen maken om "standaard" en GP-cycli te vergelijken.

In principe zou de gasuitzetting veel geleidelijker en langer moeten zijn met water ...

Een niet te stoppen argument om de huisarts geloofwaardigheid te geven.

Niet eenvoudig te monteren op een voertuigmotor, maar op een stilstaande motor moet het wel mogelijk zijn?
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 13/12/07, 23:12

Goedenavond iedereen !

goed in feite is er een plotselinge verandering van regime omdat grote belasting bij het opstarten en plotseling geen belasting !!!

door erover na te denken is het ofwel het reguleren met een balans die uit de race wordt gezet ... of het zijn de staven die zijn gevallen :? :? wat vinden de AS van mechanica :? :!:

voor Cripus:

bedankt voor je opmerking, maar ik denk dat het te veel aanpassing is, vooral als we het later willen gebruiken ... zo zware aanpassing, materiaal waarschijnlijk duurder dan de druksensor ... (naar mijn mening)
dat gezegd hebbende, je moet deze verdomde sensor plaatsen => presion machining omdat er geen gloeibougie op de cilinder zit, alleen een mini verwarmingsweerstand voor de pomp dat is alles!

@+
Lio
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
satpavan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/05/07, 11:34
Plaats: Nee, gek

"Training" Stoomdoping in Togo




par satpavan » 07/04/08, 12:10

Bonjour à tous,

Ik kan zeggen dat ik de hele geschiedenis hiervan nauwlettend heb gevolgd forum zonder rechtstreeks deel te nemen (ik werk sinds juni met Lio). We liepen stage bij Michel en gingen daarna samen verder zonder ooit echt resultaat te hebben behaald ...

Onlangs in februari hebben we een stage in Togo in West-Afrika ontmoet en georganiseerd. We hadden nog steeds niet onze eigen resultaten, maar hey, we begonnen zelfverzekerd. Het team bestond uit ongeveer vijftien zeer ervaren Togolezen (bijna alle werkplaatsvoormannen, leraren, enz.) Met lassers, staalarbeiders, dragers, enz.
Het was een totaal succes, een heerlijke week. Ze namen de technologie echt in bezit, begrepen het en probeerden het zelfs te verbeteren. Moet zeggen dat voor de vindingrijkheid meesters zijn, elk probleem had zijn oplossing! De teamgeest was opmerkelijk ...

We installeerden een tractor en een generator van ongeveer 7 kW (behorend bij een zorgcentrum). Na de tests behaalden we voordat we 18% liepen voor de tractor en 19% voor de groep. We wachten op de resultaten na het draaien in het systeem.
Ze zijn in ieder geval zeer gemotiveerd, ze hebben een groep gevormd om een ​​structuur te ontwikkelen die de ontwikkeling van stoomdoping in Togo voor haar rekening zal nemen.
Voor 2009 plannen we een stage tour in verschillende West-Afrikaanse landen. Alles was zelf gefinancierd met een totaal budget van 75 euro en ongeveer 15-20 euro per set !!!

We moesten ver gaan om onze eerste montage te maken en het was een geweldige ervaring waarbij we alleen de teamgeest en het wederzijds leren kunnen benadrukken! Goed gedaan en tot snel,

Beeld

Beeld

Ze hebben het al veel beter gedaan voor de tweede vergadering op groep, in uitvoering (geïntegreerd systeem en ontwerp ...)


Beeld
0 x
Allemaal goed
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 07/04/08, 12:32

Het is super satpavan! Goed gedaan !! Als het zou kunnen sneeuwballen (en ik geloof erin), zou het echt goed zijn!

Anders denk ik dat je een nieuw onderwerp moet maken genaamd "Gillier Pantone in Afrika" of iets dergelijks ... om de zichtbaarheid van je onderwerp te vergroten.

Ben je op de foto's?

Ik denk dat we, ondanks wat we in de media zien, nog veel te leren hebben van de Afrikaanse mentaliteit ...

ps: "binnenlopen" is een beetje een blanco, nietwaar? :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten