GSM-operator geeft om esthetiek

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 28/03/08, 11:25

Hallo bouzins

Ik weet zeker dat het saai is, de enorme foto's die de pagina's vervormen, net als de avatar die de laatste tijd een halve pagina nam.
Net zoals mensen die direct reageren op een vorig bericht, het hele vorige bericht citeren ...
Net als degenen die meerdere berichten achter elkaar schrijven over hetzelfde onderwerp, in plaats van hun bonte en spontane uitspraken te herhalen en voort te zetten, over hetzelfde bericht ...
Net zoals mensen die posten om zich te verontschuldigen voor een fout in een vorig bericht, wanneer het gemakkelijker is om het direct te corrigeren, door het verkeerde bericht opnieuw te "sturen" ...
Net als degenen die niet proeflezen, voordat ze verzenden. Door niet voor hun schrijven te zorgen, simpelweg voor het respect van de lezer.
Net als een grote spelfout die blijft bestaan ​​in de titel van een onderwerp ...
----
Mijn eerdere opmerkingen waren na het lezen van uw instructies (of liever uw limieten), en mijn mislukte poging om een ​​dagboekscan op A4-formaat te verzenden, zodat het schrijven gemakkelijk leesbaar is !!!

Mijn doel was niet om het live op de forum, maar met een link waarnaar wordt verwezen "Econology", die indien gewenst kan worden geopend en met een bevredigende vergroting.

Ik heb er altijd op gelet de bladzijden van forum. Maar niet altijd het beheersen van foto- of videologboeken, ik verspil veel tijd en onderzoek eraan om het goed te doen.

Ook heb ik gespecificeerd dat de eenvoudige en normale procedure, om een ​​A4-scan weer te geven, had moeten worden gegeven wanneer de beperking werd gemaakt op uw "instructies".
(Op de downloadinstructies of in het hoofdstuk / opmerkingen-suggesties)

Ik ben er zojuist zelf gekomen, door de Jpeg op een woord te plaatsen, bij de juiste vergroting, en vervolgens door dit woord door te geven aan de PdfCréator.
Zie je ! Ik ben constructief en geef mijn persoonlijke oplossing, die waarschijnlijk niet de beste is.

Eerlijk gezegd, een afbeeldingsbreedte weergegeven op een pagina van forum, kan oplopen tot 1000 ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 28/03/08, 19:38

TEST : Cheesy:

Beeld

Ah ja, het verkleint droog, jammer, ik zou het groot hebben gezien :D

Net als degenen die meerdere berichten achter elkaar schrijven over hetzelfde onderwerp, in plaats van hun bonte en spontane uitspraken te herhalen en voort te zetten, over hetzelfde bericht ...

dit is om van het onderwerp een overzicht te maken

HOUD, kijk naar de buurman, er is geen limiet in hoogte : Cheesy: : Cheesy:
Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 28/03/08, 19:52

Net als de in het oog springende onderwerpen ...
Net als degenen die de persoonlijkheidscultus ontwikkelen ...

-----
Commentaar 1:
Je hebt mooie ogen! je weet wel ?

Commentaar 2:
Je verlengt de tekening prachtig, in hoogte!
We zien de staart niet liggen ...
: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 28/03/08, 21:08

Voor uitzonderlijke gevallen (zoals die van Gegyx) is er ook de privégalerij, deze is altijd beperkt tot 2048x2048 pixels en 1024000 bytes.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 28/03/08, 21:59

Bedankt Delnoram!
Ik zie dat er maar één volgt ...
:D
Tijdens het schrijven van mijn voorlaatste bericht stelde ik mezelf de vraag, de procedure voor de scans van de Pantone-persrecensie? Het is waar, er zijn er ook niet veel ...
En ik had dit gevonden:
https://www.econologie.com/forums/post23114.html#23114

Elegante oplossing gegeven door onze lieve Maestro, maar dat, voor dit onderwerp ...
Dus ik wachtte op een opheldering van hem.
En tenminste een gedrag voor de onervaren, in een sectie, gemakkelijk raadpleegbaar, voor de neofieten….
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 238 gasten